Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς
οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 2 Mins Read

Υπάρχουν πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν προσπαθούν να σκεφτούν σαν πελάτες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι αυτοί θέλουν.

Σύμφωνα λοιπόν με ψυχολογικές έρευνες, υπάρχουν 8 (οκτώ) πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς. Ας τα δούμε αναλυτικά:

  1. Οι πελάτες εκτιμούν το καλό, όχι το γρήγορο service. Για πολλούς, το «αγενές, ανίκανο και γρήγορο service» είναι ο #1 λόγος για να αποσκιρτήσουν και να πάνε στον ανταγωνισμό.
  2. Οι πελάτες αγαπούν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Μάλιστα, όταν γίνονται αποδέκτες παραμετροποιημένης εξυπηρέτησης, είναι διατεθειμένοι είτε να πληρώσουν περισσότερα είτε να αφήσουν μεγαλύτερα tips.
  3. Οι πελάτες θα σε θυμηθούν, αν θυμηθείς το όνομά τους. Το όνομα κάποιου είναι ίσως ο πιο γλυκός ήχος στα αυτιά του (το όνομα θα πρέπει να χρησιμοποιείται και στις email καμπάνιες).
  4. Οι πελάτες συνηθίζουν να διαμοιράζονται ιστορίες όταν βιώνουν ευχάριστες εκπλήξεις. Όταν για παράδειγμα το ξενοδοχείο τούς κάνει δωρεάν upgrade, αυτοί, τηρώντας την αρχή της αμοιβαιότητας, σπεύδουν να το «διαφημίσουν».
  5. Η αφοσίωση των πελατών δεν κοστίζει πολλά. Συνήθως, μικρές πράξεις (π.χ. ένα αναμνηστικό δωράκι), που δεν έχουν σημαντικό κόστος για την επιχείρηση, έχουν τεράστια απήχηση.
  6. Οι πελάτες αγαπούν τα προγράμματα πιστότητας. Είναι δύο φορές πιο πιθανό να «προσκολλήσουν» σε εταιρεία που ανταμείβει την πιστή πελατεία, συγκριτικά με μία άλλη που δεν διαθέτει σχετικό πρόγραμμα.
  7. Οι πελάτες συνιστούν αστείρευτη πηγή ιδεών. Επιχειρήσεις που καινοτομούν στρέφονται σε lead users και απλούς πελάτες προκειμένου να πάρουν ιδέες. Οι περισσότεροι πελάτες αρέσκονται να προτείνουν βελτιώσεις.
  8. Οι πελάτες αγαπούν τις ιστορίες (storytelling). Η πώληση γίνεται πιο εύκολη όταν διανθίζεται με μια ιστορία (π.χ. η ιστορία κάποιου διάσημου που χρησιμοποίησε το προϊόν).
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΣυμβουλές HR για την επόμενη σαιζόν
Next Article Κριτικές. Το όπλο των κακοπροαίρετων
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Customer service Ο δεκάλογος των λαθών

3 Mins Read

Casanova Complex. Τι λάθος κάνουν οι επιχειρήσεις;

3 Mins Read

Εξατομίκευση: Όταν το «Γεια σου, Νίκο» κάνει τη διαφορά

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.