• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει απαραίτητη
εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει απαραίτητη

Eva MakriBy Eva Makri ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει με τον καιρό απαραίτητη. Η εξατομίκευση στην εμπειρία των πελατών σημαίνει το σχεδιασμό ή την παραγωγή υπηρεσιών και προϊόντων για την κάλυψη των ατομικών απαιτήσεων του πελάτη. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη την ανάγκη για την εξατομίκευση μάρκετινγκ.

Η εξατομίκευση ξεκινά με το “Γεια σου, Νίκο” στα newsletter σας φτάνει έως τις εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αναπτύξετε το κοινό σας και να ενισχύσετε την πρόσκτηση νέων πελατών, καθώς και τη διατήρηση των υπαρχόντων.

Τα τελευταία χρόνια το 33% των καταναλωτών που εγκατέλειψαν μια επιχειρηματική σχέση, το έκαναν επειδή η έλειπε η εξατομικευμένη προσέγγιση.

Ενώ η εξατομίκευση υπήρξε μια καυτή τάση τα τελευταία χρόνια, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης αυξηθεί.

Ποιο είναι πιο σημαντικό: απόρρητο ή εξατομίκευση;

Ως πελάτες, θέλουμε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τις ανάγκες μας και να προτείνουν υπηρεσίες και περιεχόμενο, αλλά όταν οι εταιρείες φαίνεται να έχουν όλες αυτές τις γνώσεις, φρικάρουμε και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συνεργαστούμε μαζί τους.

Ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών εκτιμά ιδιαίτερα τις εξατομικευμένες εμπειρίες που αποκτούν.

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών είναι παντού γύρω μας. Το Netflix δεν θα ήταν τόσο επιτυχημένο όσο είναι, χωρίς την έξυπνη στόχευση που κάνει. Όμως υπάρχουν και ανησυχίες για το απόρρητο. Επομένως, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές πρέπει να εξελίξουν τους τρόπους εργασίας τους. Οι πελάτες πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά που συμφωνούν και να αναλάβουν την ευθύνη για την κοινοποίηση των πληροφοριών τους μέσω της συγκατάθεσης τους στα διάφορα site.

Αυτό όμως είναι δυνατό μόνο όταν οι επιχειρήσεις προσπαθήσουν να είναι πιο διαφανείς όταν πρόκειται για τη χρήση δεδομένων πελατών.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να διεκδικείς αποτελεσματικά τα θέλω και τις ανάγκες σου, με αυτοπεποίθηση και σεβασμό;
Next Article Ποια είναι τα σημάδια που δείχνουν οτι πρέπει να αλλάξεις εργασιακό περιβάλλον;
Eva Makri
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.