Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει με τον καιρό απαραίτητη. Η εξατομίκευση στην εμπειρία των πελατών σημαίνει το σχεδιασμό ή την παραγωγή υπηρεσιών και προϊόντων για την κάλυψη των ατομικών απαιτήσεων του πελάτη. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη την ανάγκη για την εξατομίκευση μάρκετινγκ.
Η εξατομίκευση ξεκινά με το “Γεια σου, Νίκο” στα newsletter σας φτάνει έως τις εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αναπτύξετε το κοινό σας και να ενισχύσετε την πρόσκτηση νέων πελατών, καθώς και τη διατήρηση των υπαρχόντων.
Τα τελευταία χρόνια το 33% των καταναλωτών που εγκατέλειψαν μια επιχειρηματική σχέση, το έκαναν επειδή η έλειπε η εξατομικευμένη προσέγγιση.
Ενώ η εξατομίκευση υπήρξε μια καυτή τάση τα τελευταία χρόνια, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης αυξηθεί.
Ποιο είναι πιο σημαντικό: απόρρητο ή εξατομίκευση;
Ως πελάτες, θέλουμε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τις ανάγκες μας και να προτείνουν υπηρεσίες και περιεχόμενο, αλλά όταν οι εταιρείες φαίνεται να έχουν όλες αυτές τις γνώσεις, φρικάρουμε και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συνεργαστούμε μαζί τους.
Ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών εκτιμά ιδιαίτερα τις εξατομικευμένες εμπειρίες που αποκτούν.
Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών είναι παντού γύρω μας. Το Netflix δεν θα ήταν τόσο επιτυχημένο όσο είναι, χωρίς την έξυπνη στόχευση που κάνει. Όμως υπάρχουν και ανησυχίες για το απόρρητο. Επομένως, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές πρέπει να εξελίξουν τους τρόπους εργασίας τους. Οι πελάτες πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά που συμφωνούν και να αναλάβουν την ευθύνη για την κοινοποίηση των πληροφοριών τους μέσω της συγκατάθεσης τους στα διάφορα site.
Αυτό όμως είναι δυνατό μόνο όταν οι επιχειρήσεις προσπαθήσουν να είναι πιο διαφανείς όταν πρόκειται για τη χρήση δεδομένων πελατών.