• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να ενισχύσετε τη δέσμευση των πελατών με προγράμματα επιβράβευσης
προγράμματα επιβράβευσης

Πως να ενισχύσετε τη δέσμευση των πελατών με προγράμματα επιβράβευσης

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ

Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι αναμφισβήτητα ένα μέσο για τη δημιουργία πιστών πελατών. Τώρα που η εστίαση οδεύει προς μια ομαλοποίηση της λειτουργίας της, μετρώντας παράλληλα τις πληγές που άνοιξε αυτή η άνευ προηγουμένου κατάσταση, σχεδιάζει τους τρόπους με τους οποίους θα ξαναμπεί σε λειτουργία.

Πέρα από την προβολή και διαφήμιση μιας εστιατοριακής μονάδας στα κοινωνικά δίκτυα από τα οποία προσβλέπει κανείς στη δημιουργία νέων πελατών, θα πρέπει να ασχοληθεί με τη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών.

Σίγουρα, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, το ποιοτικό φαγητό, η άριστη εξυπηρέτηση και η εξατομικευμένη εμπειρία είναι κάποιοι βασικοί τομείς που θα ενισχύσουν την αφοσίωση του πελάτη. Πάντα υπάρχουν όμως ακόμα περισσότερα πράγματα να κάνουμε προκειμένου να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό.

Προγράμματα επιβράβευσης πελατών

Τα προγράμματα επιβράβευσης δίνουν στους πελάτες μια μορφή ανταπόδοσης για την επίσκεψη και την πραγματοποίηση αγορών. Προκειμένου να αυξηθεί η πελατειακή βάση, τα εστιατόρια πρέπει να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες. Ένας επιπλέον τρόπος λοιπόν είναι να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα επιβράβευσης – αφοσίωσης.

1. Καταγράψτε κάθε επίσκεψη

Μελέτες δείχνουν ότι το 68% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν εστιατόρια που προσφέρουν ένα πρόγραμμα επιβράβευσης έναντι άλλων που δεν το κάνουν. Αυτός ο αριθμός, αυξάνεται και από τους πελάτες που έχουν ήδη εγγραφεί στο πρόγραμμα αφοσίωσης μιας επιχείρησης, καθώς μετά επιδιώκουν να κερδίσουν επιπλέον πόντους ανταμοιβής.

Για να ενθαρρύνουν τους επαναλαμβανόμενους πελάτες, τα εστιατόρια θα πρέπει να δώσουν έναν αριθμό στα μέλη του προγράμματος με σκοπό την αναγνώριση τους σε κάθε επίσκεψη. Μπορεί κατά την πληρωμή να τοποθετεί μέσα στον λογαριασμό ο πελάτης την κάρτα μέλους, ώστε διακριτικά να πληρώνει και να πιστώνονται οι πόντοι στην καρτέλλα του.

Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας να είναι σαφές το πως θα εξαργυρώνει τους πόντους του ο πελάτης χωρίς να χρειαστεί να το κάνει κατά τη διάρκεια ενός γεύματος μπροστά στους προσκελκημένους του.

Αυτό μπορεί να λυθεί με μια mobile app (εφαρμογή στο τηλέφωνο) όπου το μέλος μπορεί να δει άμεσα το υπόλοιπο πόντων που έχει και όταν συμπληρωθεί ο αριθμός των πόντων που χρειάζονται για να λάβει την ανταμοιβή του να επιλέξει αν στην επόμενη του επίσκεψη θα λάβει χρηματική έκπτωση ή θα του αποσταλλεί δωροκάρτα μέσω email, SMS ή όποιου μέσου επιλέξει η επιχείρηση να το κάνει.

2. Απλοποίηση της διαδικασίας

Μια μελέτη που έλεγξε πελάτες ηλικιών 30 – 52 σχετικά με τη σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης, έδειξε ότι το 73% θεώρησε ένα τέτοιο πρόγραμμα πολύ σημαντικό. Οι περισσότεροι καταναλωτές είναι ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια της συγκέντρωσης πόντων, από τράπεζες, supermarket, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, διευκολύνοντας τα εστιατόρια να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα πιστότητας με άμεση χρήση.

Πάνω από τους μισούς πελάτες που ερωτήθηκαν δήλωσαν επίσης ότι προτιμούν να λαμβάνουν δωροκάρτες ως ανταμοιβή τους. Αυτό το σύστημα διευκολύνει τον πελάτη να αποφασίσει πότε θα λάβει τη συγκεκριμένη έκπτωση, χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από άλλους προσκεκλημένους.

3. Προχωρήστε σε πιο εξατομικευμένη εμπειρία

Ένα σύστημα mail marketing βοηθά τις εταιρείες να δείχνουν στο κοινό τους, νέα πιάτα και κάποιες προσφορές. Είναι όμως ένα πολύ σημαντικό εργαλείο και μπορούν με τη βοήθεια του να περάσουν σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο εκμεταλλευόμενες, τα στοιχεία του μέλους.

Αν για παράδειγμα κατά την εγγραφή μέλους λαμβάνετε αυτά τα στοιχεία:

▣ Ονοματεπώνυμο

▣ Ημερομηνία γεννήσεως (μόνο ημέρα και μήνα)

▣ Email

Μπορείτε να δημιουργήσετε τα παρακάτω leads

▣ Να στείλετε μια εβδομάδα πριν από τη γιορτή κάποιου μια αποκλειστική προσφορά για τραπέζι την ημέρα της γιορτής του. Είτε με έκπτωση, είτε με κάποια exclusive παροχή, είτε με πολλαπλάσιους πόντους από ότι θα έπαιρνε σε όποια άλλη ημέρα.

▣ Το ίδιο ακριβώς μπορείτε να κάνετε και για τα γενέθλια του.

Όλα αυτά πραγματοποιούνται αυτόματα μέσα από την πλατφόρμα του mail Marketing χωρίς την παραμικρή παρέμβαση κάποιου υπαλλήλου.

4. Εκπαιδεύστε το προσωπικό στο πρόγραμμα επιβράβευσης

Οι εργαζόμενοι που βρίσκονται στο σημείο πώλησης (POS) θα πρέπει να εκπαιδευτούν να ενημερώνουν και να εγγράφουν πελάτες στο πρόγραμμα επιβράβευσης.

Η εγγραφή πρέπει να είναι πολύ γρήγορη και απλή για να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους αναμονής. Με 2-3 στοιχεία και μια υπογραφή θα εγγράφονται και κατόπιν θα τους έρχεται email για να συμπληρώσουν οτιδήποτε άλλο.

Εάν η εγγραφή στο πρόγραμμα είναι περίπλοκη ή απαιτεί εκτεταμένες προσωπικές πληροφορίες, οι πελάτες μπορεί να νιώσουν άβολα ή να αρνηθούν. Ορισμένα εστιατόρια προσφέρουν στα νέα μέλη 20% έκπτωση στην επόμενη επίσκεψη, για την εγγραφή τους.

Οι εργαζόμενοι πρέπει επίσης να γνωρίζουν καλά

  • τη δομή των ανταμοιβών
  • τις ειδικές προσφορές
  • τη λειτουργία του προγράμματος
  • τις μεθόδους πειθούς για να επιτυγχάνουν εγγραφές
  • τις απαντήσεις σε πολύ συχνές ερωτήσεις

Τα εστιατόρια μπορούν να δημιουργήσουν ένα μοναδικό πρόγραμμα αφοσίωσης που να ενθαρρύνει τα μέλη να κάνουν συχνές αγορές προκειμένου να κερδίσουν ανταμοιβές, αυξάνοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών τους. Ακόμα κι αν κάποιοι πουν οτι αυτό δεν δουλεύει στην Ελλάδα να είναι σίγουροι οτι ο ανταγωνιστής τους έχει άλλη άποψη και ενδεχομένως να επιτύχει περισσότερα έως ότου αυτοί καταλάβουν τη χρησιμότητα του.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς θα μετρήσουμε την παραγωγικότητα του εστιατορίου μας
Next Article Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

By John Protopapadakis

Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.

By John Protopapadakis

Sensory marketing. Πώς να αξιοποιηθεί από ένα ξενοδοχείο

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.