Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη
η αναγνώριση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Beautiful business lady is working at the restaurant and a waitress is bringing her a coffee

Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 2 Mins Read

Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη, έχει αξία ανεκτίμητη. Αναγνώριση είναι ως πελάτης να είσαι ορατός, κυριολεκτικά και μεταφορικά, να σε καλωσορίσουν, να σε κάνουν να αισθανθείς σημαντικός, να εκτιμήσουν την παρουσία σου.

Σε οποιονδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιήστε, αν πραγματικά επιθυμείτε να δημιουργήσετε μία δυνατή αγοραστική εμπειρία, παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, τότε θα πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας την πολυπόθητη αναγνώριση (recognition).

Όταν ο πελάτης επιστρέφει ξανά σε σας, είναι δηλαδή κατά κάποιο τρόπο repeater, δείξτε του την «αναγνώριση» αυτή και είναι σίγουρο ότι θα βγείτε κερδισμένοι.

«Δεν το πιστεύω ότι η Amazon ξέρει ποιος είμαι ενώ ο μανάβης μου δεν με ξέρει καν», ήταν η απορία ενός πελάτη, η οποία σε μεγάλο βαθμό καταδεικνύει το γεγονός ότι ιδιαίτερα οι μικρές και τοπικές επιχειρήσεις αδυνατούν να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους.

Το πρόβλημα αυτού του πελάτη δεν ήταν η ποιότητα ή η ποικιλία που διέθετε ο μανάβης του, οι τιμές που χρέωνε ή το ευρύτερο περιβάλλον – τα οποία όλα μπορεί να ήταν άψογα και προσεγμένα. Ήταν ότι δεν υπήρχε καμία αναγνώριση, ότι δεν ήταν πολύ σημαντικός, ότι έμπαινε στο μαγαζί και αντιμετωπιζόταν ως αόρατος (π.χ. κανείς δεν τον χαιρέτισε, οι υπάλληλοι έκαναν κάτι άλλο).

Ακόμα και όταν περιδιάβαινε στα ράφια, κανείς δεν του έδωσε σημασία, κανείς δεν τον κοίταξε καν. Για να τον αποκαλέσουν με το όνομά του, ούτε λόγος (προφανώς δεν το γνώριζαν). Ο εν λόγω πελάτης είχε επισκεφθεί το συγκεκριμένο μαγαζί τουλάχιστον 20 φορές κατά το παρελθόν, έχει «αφήσει» ένα σεβαστό ποσό και γνωρίζει εξ όψεως τους περισσότερους υπαλλήλους του μαγαζιού.

Μπορεί να σας αρέσει:  Τακτικοί πελάτες - πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

Κάποτε ο Dale Carnegie είχε πει: «Να θυμάστε ότι το όνομα κάποιου είναι γι’ αυτόν ο πιο γλυκός και πιο σημαντικός ήχος σε οποιαδήποτε γλώσσα». Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι από εκεί που αγοράζω σουβλάκια, δεν ξέρει κανείς το όνομά μου (καθώς και τι αγοράζω συχνά), ούτε φυσικά στο φούρνο, την πιτσαρία, το γυμναστήριο παλαιότερα, το φυτώριο, το βιβλιοπωλείο…

Και όμως αυτή την αναγνώριση την εκτιμάει ο πελάτης, τον κάνει και αισθάνεται πιο άνετα, πιο οικεία. Αναζητά αυτό το human touch, το human connection, αλλιώς, στην εποχή του διαδικτύου, θα έκανε όλες τις αγορές του ηλεκτρονικά. Ας τους δώσουμε λοιπόν την εξυπηρέτηση του πελάτη …

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Marketing Tips

Photo by @Freepic diller

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤο Pique macho αντηχεί στην κοιλάδα της πόλης Cochabamba
Next Article Κλειστά συμβόλαια στελεχών
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.