• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Έκπληξη, αξία ανεκτίμητη…
αξία ανεκτίμητη

Έκπληξη, αξία ανεκτίμητη…

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Όλοι αγαπάμε τις εκπλήξεις, ιδιαίτερα όταν δεν προαναγγέλλονται. Η έκπληξη είναι μια αξία ανεκτίμητη. Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι με μια σχετικά μικρή «θυσία», π.χ. ένα κέρασμα, ένα αναμνηστικό δωράκι, μία αναβάθμιση δωματίου, μια ιδιόχειρη προσωποποιημένη κάρτα, μπορεί κάποιος να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα, καθώς δείχνει ότι νοιάζεται, δείχνει ότι ο πελάτης είναι σημαντικός.

Πριν από χρόνια ένας διακεκριμένος ομιλητής επέστρεφε από μία εκδήλωση, από όπου παρέλαβε ένα σημαντικό βραβείο-αναγνώριση, το ‘’Legend of the Speaking Profession’’. Το βραβείο, με τη μορφή μιας πλάκας, δίνεται σε επαγγελματίες ομιλητές που έχουν συνεισφέρει με τις γνώσεις τους στην ανάπτυξη της βιομηχανίας.

Όντας περήφανος, ο ομιλητής τύλιξε την πλάκα προσεκτικά και την τοποθέτησε μέσα στις αποσκευές του. Στο αεροδρόμιο της Ουάσιγκτον η βαλίτσα αυτή ήταν μία από αυτές που ελέγχθηκαν τυχαία, για καθαρά προληπτικούς λόγους, καθώς είχε τοποθετηθεί πάνω από τα ρούχα μία κάρτα που ανέγραφε: “Notice of Baggage Inspection.”

Ο επιβάτης βρήκε την κάρτα όταν άνοιξε τη βαλίτσα, στο σπίτι του. Μαζί όμως με την κάρτα αυτή, δίπλα ακριβώς από το βραβείο, ήταν ένα ιδιόχειρο σημείωμα που έλεγε “Congratulations! IAD.” (IAD είναι ο κωδικός του συγκεκριμένου αεροδρομίου).

Η έκπληξή του ήταν απερίγραπτη. Ένας άγνωστος άνθρωπος μόλις τον είχε κάνει να χαμογελάσει. Εκτοτε σε όλες τις ομιλίες του παραθέτει την ιστορία αυτή.

Τι κρατάμε από αυτή την ιστορία;

Πόση προσπάθεια, αλήθεια, απαιτήθηκε ή πόσος χρόνος χρειάστηκε ώστε ένας απλός υπάλληλος του αεροδρομίου να γράψει ένα σημείωμα και να εκπλήξει ευχάριστα έναν επιβάτη; Η ερώτηση είναι ρητορική…

Αν μπορεί να το κάνει ένας υπάλληλος που πληρώνεται για να ελέγχει τις βαλίτσες, τότε ο καθένας θα μπορούσε να κάνει κάτι ανάλογο, εκπλήσσοντας ευχάριστα τον επισκέπτη. Αν υπάρχει η διάθεση, σίγουρα θα βρεθεί η κατάλληλη στιγμή κι αυτή είναι αξία ανεκτίμητη …

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleMochi, το δημοφιλές Ιαπωνικό επιδόρπιο
Next Article Γιατί αξίζει να ρισκάρεις;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει

By Vassilios Canellos

Search Engine Optimization για ξενοδοχεία

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

By John Protopapadakis

Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.