• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Κλειστά συμβόλαια στελεχών

Κλειστά συμβόλαια στελεχών

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ

Υπάρχουν κάποια πράγματα που κάποιοι από εμάς θα τα περάσουν έστω και μια φορά στη πορεία της καριέρας τους. Θα δει κανείς την τεχνογνωσία που διαθέτει, να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης χωρίς καμιά διασφάλιση για τον ίδιο.

Μια κοινή παραδοχή είναι οτι σπάνια πλέον μια επιχείρηση θα δεχτεί να κάνει ένα “κλειστό συμβόλαιο” σε ένα στέλεχος προκειμένου να διασφαλιστεί και το ίδιο απέναντι στην επιχείρηση, νομικά και οικονομικά.

Θα πει κανείς… Να απορρίψει δηλαδή τη δουλειά που του προτάθηκε;
Σε καμία των περιπτώσεων.

Πρέπει όμως με κάποιον τρόπο να κατοχυρωθεί η πνευματική ιδιοκτησία του κάθε ενός από εμάς η οποία κατατίθεται στον εκάστοτε εργοδότη.

Δε έχει το ηθικό δικαίωμα μια επιχείρηση, να προσλαμβάνει ένα στέλεχος προκειμένου να παραλάβει από το μηδέν έναν χώρο και αφού αυτός λειτουργήσει να τον βγάζει εκτός παραγωγικής διαδικασίας.

Αυτός ο άνθρωπος πήρε ένα αδιαμόρφωτο οίκημα και … σχεδίασε κουζίνες και χώρους παρασκευής και παράθεσης ερεύνησε την αγορά και έκανε τις παραγγελίες του εξοπλισμού στις πιο συμφέρουσες τιμές
επόπτευσε νυχθημερόν την κατασκευή και τις τοποθετήσεις των μηχανημάτων οργάνωσε διαδικασίες ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων και έλαβε τις απαραίτητες πιστοποιήσεις επέλεξε, προσέλαβε και εκπαίδευσε προσωπικό βρήκε προμηθευτές και πέτυχε value for money συμφωνίες έστησε εγχειρίδια λειτουργίας και καθόρισε SOP’s λειτούργησε για πρώτη φορά ένα καφέ και τρία εστιατόρια.

Kατόπιν ενός μικρού διαστήματος κατά το οποίο δοκιμάστηκε η εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων, προσλήφθηκε ένα νεαρό άτομο με ελάχιστη αμοιβή για να αναλάβει τη διαχείριση του πολυχώρου και ο εκτελεστής του project είδε ξαφνικά την πόρτα της εξόδου, με την αιτιολογία οτι οι οικονομικές απολαβές του ήταν μεγαλύτερες από αυτές που προέβλεπε το budget.

Φυσικά άλλες είναι οι απολαβές ενός ανθρώπου που αναλαμβάνει τη δημιουργία ενός χώρου με σχέση σύμβασης έργου και άλλες όταν θεωρεί οτι θα συνεχίσει να εργάζεται μέσα σε αυτόν και μετά την έναρξη των εργασιών.

Γι αυτό λοιπόν αναφέρομαι ως συνάδελφος και σας τονίζω οτι πέρα από το φιλότιμο και την αγάπη για τη δουλειά που κάνετε, καλό είναι να διασφαλίζεστε απέναντι στην επιχείρηση με την οποία συνεργάζεστε. Αλλιώς ίσως να δείτε μια μέρα κι εσείς τον εαυτό σας εκτός παραγωγικής διαδικασίας όταν θα έχετε παραλάβει “άγονη γη” και θα την έχετε μετατρέψει σε μια απόλυτα λειτουργική επιχείρηση.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Next Article Tajine, ένα κωνικό σκεύος από την εποχή των Αββασιδών
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Hotel Training

Ένα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας

By Hellenic Hotels Team

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

By Hellenic Hotels Team

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

By John Protopapadakis

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

By John Protopapadakis

Το κρασί έχει καλύτερη γεύση όταν αυξηθεί η τιμή του

By Yiolanta Chortaridi

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

By John Protopapadakis

Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας

By John Protopapadakis

Μια άριστη πρακτική εξυπηρέτησης

By John Protopapadakis

The Golden Rule. Τι πρεσβεύει ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.