Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
εξυπηρέτηση του πελάτη

6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 2 Mins Read

Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική. Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια οποιασδήποτε επιχείρησης και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών.

Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για οποιαδήποτε επιχείρηση, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, για έξι λόγους:

Είναι αυτό που θυμούνται οι πελάτες
Ολοι μας πιο εύκολα ανακαλούμε στη μνήμη μας εμπειρίες με υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών. Ο λόγος είναι απλός: δεν συμβαίνει συχνά. Ανακαλούμε όμως με ευκολία και αρνητικές εμπειρίες εξυπηρέτησης (π.χ. τον αγενή υπάλληλο ενός ξενοδοχείου), καθότι λόγω της φύσης μας οτιδήποτε αρνητικό χαράσσεται στη μνήμη μας.

Τους δείχνετε ότι νοιάζεστε
Κάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «Nobody cares how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Δείξτε τους ότι δεν είστε στην αγορά απλώς για να βγάλετε περισσότερα χρήματα, αλλά και ότι νοιάζεστε για αυτούς και αναζητάτε την ανατροφοδότηση.

Χτίζετε την εμπιστοσύνη και ενδυναμώνετε τη μάρκα σας
Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, θέτετε τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, κάτι που νομοτελειακά θα ενδυναμώσει (και σε σύντομο χρονικό διάστημα) την πιστότητά τους. Αντιθέτως, μια μέτρια ή κακή εξυπηρέτηση θα ρίξει τη φήμη σας στα τάρταρα.

Σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τη μάζα
Αν και είναι λυπηρό, εντούτοις είναι η αλήθεια. Το να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάνει να ξεχωρίζεις. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι περισσότεροι αναλώνονται με άλλα θέματα, όχι με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν επιθυμείτε, στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο στο οποίο δραστηριοποιήστε, να ξεχωρίσετε, η άψογη εξυπηρέτηση είναι η λύση.

Μπορεί να σας αρέσει:  3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη

Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mouth
Οι πελάτες που γίνονται αποδέκτες άψογης εξυπηρέτησης θα σας εξυμνήσουν τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο (από στόμα σε στόμα) όσο και με τον σύγχρονο (κάνοντας αναρτήσεις ή/και γράφοντας εκθειαστικές κριτικές). Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό τρόπο προώθησης, με τους ενθουσιασμένους πελάτες σας να μετατρέπονται, χωρίς να κάνετε τίποτα, σε πωλητές-πρεσβευτές σας.

Οδηγεί σε καλύτερες συνεργασίες
Η καλή φήμη που έχετε αποκτήσει στην εξυπηρέτηση σας βοηθάει να προσελκύσετε καλύτερους συνεργάτες (π.χ. προμηθευτές, διανομείς), οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι απέναντί τους έχουν έναν σωστό επαγγελματία, με ήθος και ακεραιότητα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ σημασία στα προσωπικά μας όρια
Next Article Ρώσικη σαλάτα – σαλάτα Olivier
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Εξαιρετική εξυπηρέτηση για βελτίωση της κερδοφορίας

6 Mins Read

Ποιοτική εξυπηρέτηση ο καταλύτης της ικανοποίησης

3 Mins Read

Ο μυστικός κώδικας των εξαιρετικών υπαλλήλων

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.