• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
eksipiretisi-pelaton-6-logoi

6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια οποιασδήποτε επιχείρησης και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών.

Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για οποιαδήποτε επιχείρηση, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, για έξι λόγους:

Είναι αυτό που θυμούνται οι πελάτες
Ολοι μας πιο εύκολα ανακαλούμε στη μνήμη μας εμπειρίες με υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών. Ο λόγος είναι απλός: δεν συμβαίνει συχνά. Ανακαλούμε όμως με ευκολία και αρνητικές εμπειρίες εξυπηρέτησης (π.χ. τον αγενή υπάλληλο ενός ξενοδοχείου), καθότι λόγω της φύσης μας οτιδήποτε αρνητικό χαράσσεται στη μνήμη μας.

Τους δείχνετε ότι νοιάζεστε
Κάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «Nobody cares how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Δείξτε τους ότι δεν είστε στην αγορά απλώς για να βγάλετε περισσότερα χρήματα, αλλά και ότι νοιάζεστε για αυτούς και αναζητάτε την ανατροφοδότηση.

Χτίζετε την εμπιστοσύνη και ενδυναμώνετε τη μάρκα σας
Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, θέτετε τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, κάτι που νομοτελειακά θα ενδυναμώσει (και σε σύντομο χρονικό διάστημα) την πιστότητά τους. Αντιθέτως, μια μέτρια ή κακή εξυπηρέτηση θα ρίξει τη φήμη σας στα τάρταρα.

Σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τη μάζα
Αν και είναι λυπηρό, εντούτοις είναι η αλήθεια. Το να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάνει να ξεχωρίζεις. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι περισσότεροι αναλώνονται με άλλα θέματα, όχι με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν επιθυμείτε, στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο στο οποίο δραστηριοποιήστε, να ξεχωρίσετε, η άψογη εξυπηρέτηση είναι η λύση.

Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mouth
Οι πελάτες που γίνονται αποδέκτες άψογης εξυπηρέτησης θα σας εξυμνήσουν τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο (από στόμα σε στόμα) όσο και με τον σύγχρονο (κάνοντας αναρτήσεις ή/και γράφοντας εκθειαστικές κριτικές). Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό τρόπο προώθησης, με τους ενθουσιασμένους πελάτες σας να μετατρέπονται, χωρίς να κάνετε τίποτα, σε πωλητές-πρεσβευτές σας.

Οδηγεί σε καλύτερες συνεργασίες
Η καλή φήμη που έχετε αποκτήσει στην εξυπηρέτηση σας βοηθάει να προσελκύσετε καλύτερους συνεργάτες (π.χ. προμηθευτές, διανομείς), οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι απέναντί τους έχουν έναν σωστό επαγγελματία, με ήθος και ακεραιότητα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ σημασία της εφαρμογής επιτυχημένων ορίων
Next Article Πως να φτιάξετε και να παρουσιάσετε ένα Restaurant Business Plan
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

By John Protopapadakis

Εύκολοι τρόποι για να ξεχωρίσετε από τη μάζα

By John Protopapadakis

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

By John Protopapadakis

Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.