• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
eksypiretisi-pelaton-3-tropoi

3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Αν ως επιχειρηματίας, σε οποιονδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιήστε, είστε ανήσυχο πνεύμα και αναζητάτε τρόπους ώστε να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση πελατών, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι τα μυστικά για την υποδειγματική εξυπηρέτηση, όπως τουλάχιστον τα ορίζουν τρεις κορυφαίες προσωπικότητες του χώρου της φιλοξενίας, είναι τρία:

1. Η υποδειγματική εξυπηρέτηση βασίζεται στην «ενδυνάμωση» (εξουσιοδότηση) του προσωπικού σας.

Ο CEO των Ritz-Carlton, Herve Humler, μας ενθυμίζει ότι τα καλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια τον κόσμο ενθαρρύνουν το προσωπικό πρώτης γραμμής ώστε να χειριστεί προβλήματα, χωρίς να χρειαστεί να λάβει πρώτα την έγκριση από το αφεντικό του. Εξάλλου, οι περισσότεροι ίσως γνωρίζουν ότι σε αυτή την αλυσίδα ακόμη και ένας ωρομίσθιος υπάλληλος μπορεί να ξοδέψει έως 2000 δολάρια για να χειριστεί ένα πρόβλημα ή τη δυσαρέσκεια ενός επισκέπτη.

2. Η υποδειγματική εξυπηρέτηση είναι απόρροια της στελέχωσης της επιχείρησης με άτομα που διακατέχονται από κουλτούρα εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με έναν από τους κορυφαίους εστιάτορες και σεφ, τον Tom Colicchio, μία πελατοκεντρική επιχείρηση πρέπει να προσλαμβάνει τα κατάλληλα άτομα που έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά όπως ενσυναίσθηση, φιλικότητα, χαμόγελο, αβροφροσύνη κ.ά., προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν κατάλληλα τους πελάτες. Πρόκειται για χαρακτηριστικά που δεν μαθαίνονται μέσα από την εκπαίδευση, η οποία μπορεί να εστιαστεί στην εκμάθηση των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πάντα αναζητούμε άτομα που απολαμβάνουν αυτή τη δουλειά. Είναι αυτά τα άτομα που θα οργανώσουν ένα τέλειο πάρτι επειδή πολύ απλά τους αρέσει να φροντίσουν τους επισκέπτες τους. Δεν το κάνουν από αγγαρεία. Αναζητούμε τον αυθεντικό οικοδεσπότη, που πάντα αναζητά τρόπους ώστε να χαροποιήσει τους επισκέπτες, όχι αυτόν που το εκλαμβάνει ως αγγαρεία».

3. Η επιτηδευμένη και απρόσωπη εξυπηρέτηση απωθεί τους σημερινούς επισκέπτες.

Ο sir Richard Branson, του ομίλου Virgin, διατείνεται ότι ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητά αυθεντικές εμπειρίες και εξυπηρέτηση. Αποζητά να εξυπηρετηθεί από έναν αυθεντικό υπάλληλο που δεν μιλάει σαν ρομπότ, χωρίς συναίσθημα, ακολουθώντας ένα τυποποιημένο σενάριο. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι τέτοιοι υπάλληλοι όχι απλώς απωθούν τους επισκέπτες, αλλά τους κάνουν να τρέξουν προς τον ανταγωνιστή, που προφανώς είναι πιο γνήσιος και αυθεντικός.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς να μειώσετε τα έξοδα στο εστιατόριο σας
Next Article Αν η βαρελίσια μπύρα δεν λειτουργεί σωστά, μάλλον θα έχετε απώλεια εσόδων
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

By John Protopapadakis

Εύκολοι τρόποι για να ξεχωρίσετε από τη μάζα

By John Protopapadakis

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

By John Protopapadakis

Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.