• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Αν η βαρελίσια μπύρα δεν λειτουργεί σωστά, μάλλον θα έχετε απώλεια εσόδων
η βαρελίσια μπύρα

Αν η βαρελίσια μπύρα δεν λειτουργεί σωστά, μάλλον θα έχετε απώλεια εσόδων

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΜΠΑΡ

Η βαρελίσια μπύρα είναι ένα ευαίσθητο προϊόν και απαιτεί ορισμένες παραμέτρους οι οποίες να είναι σωστές ώστε να διανέμεται σωστά: η θερμοκρασία, η πίεση και το κατάλληλο προωθητικό.

Εάν εντοπιστούν μεγάλες απώλειες σε προϊόν συγκρίνοντας τις καταγεγραμμένες πωλήσεις σας με την πραγματική ποσότητα του stock κάπου έχετε πρόβλημα. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν είναι υπαίτιο το προσωπικό για την απώλεια του προϊόντος, τότε ήρθε η ώρα να εξετάσετε άλλες πιθανές αιτίες.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά για να διαγνώσουμε το γιατί μπορεί να έχετε απώλειες μπύρας:

➡️ Η θερμοκρασία σερβιρίσματος αντιστοιχεί στους κανόνες ζυθοποιίας;

H μπύρα ιδανικά πρέπει να βρίσκεται στην θερμοκρασιακή αυτή κλίμακα (3.3°- 5.5° C)

Ρίξτε ένα ποτήρι και εισάγετε ένα θερμόμετρο αμέσως στη φρέσκια μπύρα. Εάν η θερμοκρασία στο ποτήρι είναι εκτός αυτών των προδιαγραφών, είναι πολύ πιθανό το σύστημα ψύξης σας να είναι ελαττωματικό ή να χρειάζεται προσαρμογή.

Η υπερβολικά υψηλή θερμοκρασία προκαλεί αφρισμό στο προϊόν με αποτέλεσμα να έχετε αρκετή απώλεια σχεδόν σε κάθε ποτήρι.

Εάν επίσης η βαρελίσια μπύρα είναι πολύ κρύα, δεν είναι αρκετά αφρώδης και οι μπάρμαν συνήθως σερβίρουν περισσότερο σε κάθε ποτήρι.

Και στις δύο περιπτώσεις, θα πρέπει να ανησυχείτε ότι το κόστος πιθανότατα θα είναι πολύ υψηλό.

➡️ Είναι ο ρυθμός ροής μεταξύ 2,5 και 3,5 l / min (περίπου 2 oz / sec);

Εάν ο ρυθμός ροής είναι πολύ αργός, πιθανότατα οφείλεται στην έλλειψη πίεσης στο σύστημα.

Το αέριο C02 μπορεί να διαχωριστεί από την μπύρα ενώ βρίσκεται στη σωλήνα προκαλώντας αφρό φτάνοντας στη βρύση.

Το χρώμα της μπύρας θα αλλάξει λίγα δευτερόλεπτα μετά το άνοιγμα της βρύσης, περνώντας από ένα διαυγές και χρυσό χρώμα σε λευκό. Θα ακούσετε να κάνει και ένα χαρακτηριστικό θόρυβο μερικές φορές.

➡️ Είναι μπύρα σαν ξεθυμασμένη ή νιώθετε παραπάνω ανθρακικό;

Ελέγξτε το προωθητικό! Κάθε σύστημα μπύρας με απόσταση μεταξύ των βαρελιών και της βρύσης μεγαλύτερη από 3 μέτρα, πρέπει κανονικά να συμπιέζεται χρησιμοποιώντας ένα μείγμα αέρα ή αζώτου (70%) και CO2 (30%).

Βέβαια αυτό δεν θα το δείτε να συμβαίνει σχεδόν πουθενά γιατί οι εταιρείες παρέχουν φιάλες μόνο με CO2 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συστήματα άμεσης έλξης και σε πολύ μικρές διαδρομές λιγότερο δηλαδή από 3 μέτρα.

Η λανθασμένη επιλογή προωθητικού ή η λανθασμένη πίεση για διαδρομές μεγάλες, θα δημιουργήσει θέματα γιατί θα παραμένει ζεστό υλικό στη σωλήνα το οποίο πρέπει να το πετάτε γιατί ζεσταίνεται ή θα αφρίζει πολύ.

Σε κάθε περίπτωση θα σπαταλάτε το προϊόν αυξάνοντας έτσι το κόστος.

Οδηγός προβλημάτων και λύσεων:

⛔ Ακατάλληλη θέση του ποτηριού – Το ποτήρι πρέπει να συγκρατείται σε κατάλληλη απόσταση από τη βρύση και σε πλάγια θέση – πολύ κοντά δεν θα υπάρχει αφρός και πολύ μακριά θα είναι όλο αφρός.

⛔ Κακές συνήθειες έκχυσης – Οι βρύσες πρέπει να ανοίγουν πλήρως και γρήγορα. Μια βρύση που δεν ανοίγει γρήγορα και πλήρως θα προκαλέσει αφρό στην μπύρα.

⛔ Ζύμωση συσσωρεύεται στη βρύση – Καθαρίζετε τη βρύση καθημερινά με μια καλή βούρτσα ή οδοντόβουρτσα. Καθαρίστε όλα τα εσωτερικά μέρη τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αν γνωρίζετε πως να λύσετε την κάνουλα. Οι τεχνικοί των εταιρειών πρέπει να έρχονται για έλεγχο και χημική απολύμανση τουλάχιστον μια φορά τον μήνα.

⛔ Η μπύρα είναι πολύ ζεστή – Η θερμοκρασία στη βρύση πρέπει να είναι χαμηλή. Η σωλήνα της μπύρας πρέπει να διατηρείται σε ψύξη. Η μόνωση είναι απαραίτητη. Κρατήστε τις σωληνώσεις μακριά από καυτά σημεία όπως εξαγωγές ψυγείων, σωλήνες ζεστού νερού και ατμούς. Οι ψύκτες πρέπει να αερίζονται καλά. Οι συμπυκνωτές (κοντέσερ) πρέπει να είναι καθαροί. Αν δείτε χνούδια και σκόνη, πρέπει να τους καθαρίζετε απαλά με μια βούρτσα. Αν δεν είναι καθαροί, τότε ανεβαίνει η κατανάλωση ρεύματος και δεν αποδίδει η ψύξη, οπότε χάνετε διπλά.

⛔ Πάρα πολλή πίεση – Η πίεση πρέπει να διατηρείται έτσι ώστε η μπύρα να γεμίσει ένα ποτήρι 13 oz (400ml) σε 5 δευτερόλεπτα. Ελέγξτε για τη σωστή λειτουργία από τον ρυθμιστή ροής.

⛔ Υπερβολικό CO2 – Ρυθμίστε την πίεση του CO2 όσο το δυνατόν χαμηλότερα για να διατηρήσετε τη σωστή ροή μπύρας. Δεν πρέπει να εφαρμόζονται περισσότερα από 18 psi στο βαρέλι.

⛔ Δεν υπάρχει αρκετή πίεση – Ελέγξτε για ελαττωματικούς αεραγωγούς και περιορισμούς που προκαλούνται από βαθουλώματα. συστροφή και βιοφίλμ ζύμωσης στη γραμμή και τις βαλβίδες.

Σε μια επιχείρηση όπου η βαρελίσια μπύρα είναι ένα βασικό προϊόν πώλησης το καλοκαίρι, με κατανάλωση περίπου 60 βαρέλια τον μήνα έχουμε δει οτι ελέγχοντας και διορθώνοντας όλες τις ελλαττωματικές παραμέτρους, μπορεί να εξοικονομηθούν περίπου 4 βαρέλια που θα πήγαιναν στο νεροχύτη. Σε εποχές που κάθε ευρώ μετράει, είναι καλό να κάνετε έναν έλεγχο σε όλες τις εγκαταστάσεις σας.

Βαρελίσια Βλάβες Έξοδα Μπύρα Συντήρηση
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
Next Article Αυτοηγεσία, η μεγαλύτερη πρόκληση της ηγεσίας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Τρόποι που βοηθούν τον έλεγχο του κόστους στο bar

By Vassilios Canellos

Συμβουλές για να πετύχεις ένα καλύτερο service στο εστιατόριο.

By Paraskevi Labropoulou

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε !

By Panagiotis Stathoulis

Ταξιδεύοντας στον κόσμο με κλασσικά cocktails

By Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου – Οι 4 κύριες πηγές δαπανών

By Vassilios Canellos

Προσέλκυση προσωπικού – η μεγάλη πρόκληση

By Hellenic Hotels Team

5 τρόποι αντιμετώπισης των κενών σταδιοδρομίας στο βιογραφικό σας

By Greg Michopoulos

4 από τα πιο πιο αγαπημένα κλασσικά cocktail

By Greg Michopoulos

Hospitality recruitment – Υπάρχει μέθοδος;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.