Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Αν η βαρελίσια μπύρα δεν λειτουργεί σωστά, μάλλον θα έχετε απώλεια εσόδων
η βαρελίσια μπύρα

Αν η βαρελίσια μπύρα δεν λειτουργεί σωστά, μάλλον θα έχετε απώλεια εσόδων

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΜΠΑΡ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 4 Mins Read

Η βαρελίσια μπύρα είναι ένα ευαίσθητο προϊόν και απαιτεί ορισμένες παραμέτρους οι οποίες να είναι σωστές ώστε να διανέμεται σωστά: η θερμοκρασία, η πίεση και το κατάλληλο προωθητικό.

Εάν εντοπιστούν μεγάλες απώλειες σε προϊόν συγκρίνοντας τις καταγεγραμμένες πωλήσεις σας με την πραγματική ποσότητα του stock κάπου έχετε πρόβλημα. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν είναι υπαίτιο το προσωπικό για την απώλεια του προϊόντος, τότε ήρθε η ώρα να εξετάσετε άλλες πιθανές αιτίες.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά για να διαγνώσουμε το γιατί μπορεί να έχετε απώλειες μπύρας:

➡️ Η θερμοκρασία σερβιρίσματος αντιστοιχεί στους κανόνες ζυθοποιίας;

H μπύρα ιδανικά πρέπει να βρίσκεται στην θερμοκρασιακή αυτή κλίμακα (3.3°- 5.5° C)

Ρίξτε ένα ποτήρι και εισάγετε ένα θερμόμετρο αμέσως στη φρέσκια μπύρα. Εάν η θερμοκρασία στο ποτήρι είναι εκτός αυτών των προδιαγραφών, είναι πολύ πιθανό το σύστημα ψύξης σας να είναι ελαττωματικό ή να χρειάζεται προσαρμογή.

Η υπερβολικά υψηλή θερμοκρασία προκαλεί αφρισμό στο προϊόν με αποτέλεσμα να έχετε αρκετή απώλεια σχεδόν σε κάθε ποτήρι.

Εάν επίσης η βαρελίσια μπύρα είναι πολύ κρύα, δεν είναι αρκετά αφρώδης και οι μπάρμαν συνήθως σερβίρουν περισσότερο σε κάθε ποτήρι.

Και στις δύο περιπτώσεις, θα πρέπει να ανησυχείτε ότι το κόστος πιθανότατα θα είναι πολύ υψηλό.

➡️ Είναι ο ρυθμός ροής μεταξύ 2,5 και 3,5 l / min (περίπου 2 oz / sec);

Εάν ο ρυθμός ροής είναι πολύ αργός, πιθανότατα οφείλεται στην έλλειψη πίεσης στο σύστημα.

Το αέριο C02 μπορεί να διαχωριστεί από την μπύρα ενώ βρίσκεται στη σωλήνα προκαλώντας αφρό φτάνοντας στη βρύση.

Το χρώμα της μπύρας θα αλλάξει λίγα δευτερόλεπτα μετά το άνοιγμα της βρύσης, περνώντας από ένα διαυγές και χρυσό χρώμα σε λευκό. Θα ακούσετε να κάνει και ένα χαρακτηριστικό θόρυβο μερικές φορές.

Μπορεί να σας αρέσει:  Ταξιδεύοντας στον κόσμο με κλασσικά cocktails

➡️ Είναι μπύρα σαν ξεθυμασμένη ή νιώθετε παραπάνω ανθρακικό;

Ελέγξτε το προωθητικό! Κάθε σύστημα μπύρας με απόσταση μεταξύ των βαρελιών και της βρύσης μεγαλύτερη από 3 μέτρα, πρέπει κανονικά να συμπιέζεται χρησιμοποιώντας ένα μείγμα αέρα ή αζώτου (70%) και CO2 (30%).

Βέβαια αυτό δεν θα το δείτε να συμβαίνει σχεδόν πουθενά γιατί οι εταιρείες παρέχουν φιάλες μόνο με CO2 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συστήματα άμεσης έλξης και σε πολύ μικρές διαδρομές λιγότερο δηλαδή από 3 μέτρα.

Η λανθασμένη επιλογή προωθητικού ή η λανθασμένη πίεση για διαδρομές μεγάλες, θα δημιουργήσει θέματα γιατί θα παραμένει ζεστό υλικό στη σωλήνα το οποίο πρέπει να το πετάτε γιατί ζεσταίνεται ή θα αφρίζει πολύ.

Σε κάθε περίπτωση θα σπαταλάτε το προϊόν αυξάνοντας έτσι το κόστος.

Οδηγός προβλημάτων και λύσεων:

⛔ Ακατάλληλη θέση του ποτηριού – Το ποτήρι πρέπει να συγκρατείται σε κατάλληλη απόσταση από τη βρύση και σε πλάγια θέση – πολύ κοντά δεν θα υπάρχει αφρός και πολύ μακριά θα είναι όλο αφρός.

⛔ Κακές συνήθειες έκχυσης – Οι βρύσες πρέπει να ανοίγουν πλήρως και γρήγορα. Μια βρύση που δεν ανοίγει γρήγορα και πλήρως θα προκαλέσει αφρό στην μπύρα.

⛔ Ζύμωση συσσωρεύεται στη βρύση – Καθαρίζετε τη βρύση καθημερινά με μια καλή βούρτσα ή οδοντόβουρτσα. Καθαρίστε όλα τα εσωτερικά μέρη τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αν γνωρίζετε πως να λύσετε την κάνουλα. Οι τεχνικοί των εταιρειών πρέπει να έρχονται για έλεγχο και χημική απολύμανση τουλάχιστον μια φορά τον μήνα.

⛔ Η μπύρα είναι πολύ ζεστή – Η θερμοκρασία στη βρύση πρέπει να είναι χαμηλή. Η σωλήνα της μπύρας πρέπει να διατηρείται σε ψύξη. Η μόνωση είναι απαραίτητη. Κρατήστε τις σωληνώσεις μακριά από καυτά σημεία όπως εξαγωγές ψυγείων, σωλήνες ζεστού νερού και ατμούς. Οι ψύκτες πρέπει να αερίζονται καλά. Οι συμπυκνωτές (κοντέσερ) πρέπει να είναι καθαροί. Αν δείτε χνούδια και σκόνη, πρέπει να τους καθαρίζετε απαλά με μια βούρτσα. Αν δεν είναι καθαροί, τότε ανεβαίνει η κατανάλωση ρεύματος και δεν αποδίδει η ψύξη, οπότε χάνετε διπλά.

Μπορεί να σας αρέσει:  5 συμβουλές για έναν καλό espresso

⛔ Πάρα πολλή πίεση – Η πίεση πρέπει να διατηρείται έτσι ώστε η μπύρα να γεμίσει ένα ποτήρι 13 oz (400ml) σε 5 δευτερόλεπτα. Ελέγξτε για τη σωστή λειτουργία από τον ρυθμιστή ροής.

⛔ Υπερβολικό CO2 – Ρυθμίστε την πίεση του CO2 όσο το δυνατόν χαμηλότερα για να διατηρήσετε τη σωστή ροή μπύρας. Δεν πρέπει να εφαρμόζονται περισσότερα από 18 psi στο βαρέλι.

⛔ Δεν υπάρχει αρκετή πίεση – Ελέγξτε για ελαττωματικούς αεραγωγούς και περιορισμούς που προκαλούνται από βαθουλώματα. συστροφή και βιοφίλμ ζύμωσης στη γραμμή και τις βαλβίδες.

Σε μια επιχείρηση όπου η βαρελίσια μπύρα είναι ένα βασικό προϊόν πώλησης το καλοκαίρι, με κατανάλωση περίπου 60 βαρέλια τον μήνα έχουμε δει οτι ελέγχοντας και διορθώνοντας όλες τις ελλαττωματικές παραμέτρους, μπορεί να εξοικονομηθούν περίπου 4 βαρέλια που θα πήγαιναν στο νεροχύτη. Σε εποχές που κάθε ευρώ μετράει, είναι καλό να κάνετε έναν έλεγχο σε όλες τις εγκαταστάσεις σας.

Βαρελίσια Βλάβες Έξοδα Μπύρα Συντήρηση
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
Next Article Αυτοηγεσία, η μεγαλύτερη πρόκληση της ηγεσίας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership Certificate" μέσω του eCornell - Cornell University. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων και στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO).Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing.Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

5 Mins Read

Τι είναι ένα Profit & Loss Statement για το εστιατόριο ή το bar

6 Mins Read

Βήματα και στάδια στην επαγγελματική εξέλιξη του Bar

2 Mins Read

Charles Schwab. Πώς εκτόξευσε την παραγωγικότητα του προσωπικού του;

2 Mins Read

Λάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις

4 Mins Read

Ανάπτυξη δυνατοτήτων του προσωπικού

3 Mins Read

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις καριέρα;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.