Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Room Service Waiter Job Description
Room Service Waiter

Room Service Waiter Job Description

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos JOB DESCRIPTION 3 Mins Read

Ο ρόλος του Room Service Waiter είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα έχουν μια ευχάριστη εμπειρία στο ξενοδοχείο. Αυτά τα άτομα είναι υπεύθυνα για τη λήψη παραγγελιών από τους πελάτες για φαγητό και ποτό που θα παραδοθεί στα δωμάτιά τους.

Για να διαπρέψει κάποιος σε αυτόν τον ρόλο, πρέπει να διαθέτει άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και να έχει πλήρη γνώση του μενού και των προσφορών του ξενοδοχείου. Είναι επίσης σημαντικό για αυτόν που εργάζεται σαν Room Service Waiter να δρα σωστά υπό πίεση, καθώς συχνά λαμβάνει πολλές παραγγελίες ταυτόχρονα και πρέπει να διασφαλίζει ότι δίνει ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες ως προς τα προϊόντα και τον χρόνο αναμονής, καθώς και οτι θα παραδόσει τα πάντα έγκαιρα.

Εκτός από την παραλαβή παραγγελιών, την επεξήγηση των πιθανών ερωτήσεων του πελάτη και την τήρηση του χρόνου που δήλωσαν πρέπει να έχουν και τα παρακάτω στο μυαλό τους.

  1. Μπαίνουν στον προσωπικό χώρο του πεςλάτη, πράγμα που σημαίνει οτι πρέπει να είναι διακριτικοί χωρίς να κοιτούν αριστερά δεξιά στο δωμάτιο.
  2. Πρέπει να μιλούν τόσο όσο τους επιτρέπει η συμπεριφορά του πελάτη. Κάποιοι είναι λιγομίλητοι και κάποιοι διαχυτικοί. Θα ανταποδίδουν τη συμπεριφορά του πελάτη με μέτρο και τηρώντας την επαγγελματική απόσταση.
  3. Πριν φύγουν θα πρέπει πάντα να ρωτούν αν θέλει ο πελάτης, να περάσουν κάποια συγκεκριμένη ώρα να μαζέψουν τον δίσκο. Κανείς δεν θέλει να κοιμάται με τα αποφάγια δίπλα του, ούτε να βλέπουν οι άλλοι πελάτες δίσκους στον διάδρομο.

Συνολικά, ο ρόλος του Room Service Waiter απαιτεί έναν συνδυασμό φιλοξενίας, επικοινωνίας και οργανωτικών δεξιοτήτων. Όσοι διαπρέπουν σε αυτόν τον ρόλο μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τους πελάτες και να συμβάλουν στην επιτυχία του ξενοδοχείου.

Μπορεί να σας αρέσει:  Restaurant Captain Job Description

Επαναλαμβάνοντας περιληπτικά

Ως Room Service Waiter, είστε υπεύθυνος για την προετοιμασία παραγγελιών, την τοποθέτηση δίσκων και την παράδοση αντικειμένων στα δωμάτια με προσοχή και αποτελεσματικότητα, καθώς και για τη διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών άριστης ποιότητας σύμφωνα με το εγχειρίδιο λειτουργίας του τμήματος.

Επιπρόσθετα είστε υπεύθυνος για τη διατήρηση της καθαριότητας στους χώρους εργασίας και στους χώρους των πελατών, καθαρίζοντας, συλλέγοντας και επιστρέφοντας τρόφιμα ποτά και σκεύη στον κατάλληλο χώρο.

Καθήκοντα και ευθύνες

  • Εκτελεί τις διαδικασίες ανοίγματος και κλεισίματος που έχουν καθοριστεί από το manual για το τμήμα.
  • Καταγράφει με ακρίβεια, προ-ελέγχει και παραδίδει όλες τις παραγγελίες τροφίμων και ποτών.
  • Υπεύθυνος για την αφαίρεση των καροτσιών/δίσκων από τα δωμάτια και τους διαδρόμους.
  • Σερβίρει τα τρόφιμα και τα ποτά με γρήγορο, ευγενικό τρόπο, σύμφωνα με την τυπική σειρά εξυπηρέτησης.
  • Έχει πλήρη γνώση των τροφίμων & ποτών και των προδιαγραφών τους.
  • Έχει τη δυνατότητα να προτείνει συνδυασμούς τροφίμων και ποτών, καθώς και εναλλακτικές λύσεις που αυξάνουν τις πωλήσεις.
  • Αναφέρει αμέσως τα παράπονα των πελατών.
  • Διατηρήστε την καθαριότητα των χώρων εργασίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Βοηθάει στη διενέργεια προγραμματισμένων απογραφών προϊόντων και εξοπλισμού εφόσον του ζητηθεί.
  • Διατηρεί σωστή εμφάνιση και προσωπική υγιεινή κατά την υπηρεσία του.
  • Εξασφαλίζει τη σωστή επικοινωνία με τα άτομα της Κουζίνας
  • Γνωρίζει τη λειτουργία του συστήματος πώλησης (POS), άλλων συστημάτων λήψης παραγγελιών ή φορητών συσκευών.
  • Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα εύλογα καθήκοντα και ευθύνες του έχουν ανατεθεί από τους προϊσταμένους του.
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΔείκτης μάζας σώματος BMI. Πως τον υπολογίζω;
Next Article Εκπαίδευση προσωπικού. Τι δυνατότητες υπάρχουν;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Executive Chef Job Description

3 Mins Read

Restaurant Hostess Job Description

4 Mins Read

Restaurant Waiter Job Description

3 Mins Read

Restaurant Captain Job Description

2 Mins Read

Banquet Supervisor Job Description

2 Mins Read

Barista Job Description

2 Mins Read

Bar Manager Job Description

2 Mins Read

Food & Beverage Manager Job Description

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.