Ο ρόλος του Room Service Waiter είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα έχουν μια ευχάριστη εμπειρία στο ξενοδοχείο. Αυτά τα άτομα είναι υπεύθυνα για τη λήψη παραγγελιών από τους πελάτες για φαγητό και ποτό που θα παραδοθεί στα δωμάτιά τους.
Για να διαπρέψει κάποιος σε αυτόν τον ρόλο, πρέπει να διαθέτει άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και να έχει πλήρη γνώση του μενού και των προσφορών του ξενοδοχείου. Είναι επίσης σημαντικό για αυτόν που εργάζεται σαν Room Service Waiter να δρα σωστά υπό πίεση, καθώς συχνά λαμβάνει πολλές παραγγελίες ταυτόχρονα και πρέπει να διασφαλίζει ότι δίνει ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες ως προς τα προϊόντα και τον χρόνο αναμονής, καθώς και οτι θα παραδόσει τα πάντα έγκαιρα.
Εκτός από την παραλαβή παραγγελιών, την επεξήγηση των πιθανών ερωτήσεων του πελάτη και την τήρηση του χρόνου που δήλωσαν πρέπει να έχουν και τα παρακάτω στο μυαλό τους.
- Μπαίνουν στον προσωπικό χώρο του πεςλάτη, πράγμα που σημαίνει οτι πρέπει να είναι διακριτικοί χωρίς να κοιτούν αριστερά δεξιά στο δωμάτιο.
- Πρέπει να μιλούν τόσο όσο τους επιτρέπει η συμπεριφορά του πελάτη. Κάποιοι είναι λιγομίλητοι και κάποιοι διαχυτικοί. Θα ανταποδίδουν τη συμπεριφορά του πελάτη με μέτρο και τηρώντας την επαγγελματική απόσταση.
- Πριν φύγουν θα πρέπει πάντα να ρωτούν αν θέλει ο πελάτης, να περάσουν κάποια συγκεκριμένη ώρα να μαζέψουν τον δίσκο. Κανείς δεν θέλει να κοιμάται με τα αποφάγια δίπλα του, ούτε να βλέπουν οι άλλοι πελάτες δίσκους στον διάδρομο.
Συνολικά, ο ρόλος του Room Service Waiter απαιτεί έναν συνδυασμό φιλοξενίας, επικοινωνίας και οργανωτικών δεξιοτήτων. Όσοι διαπρέπουν σε αυτόν τον ρόλο μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τους πελάτες και να συμβάλουν στην επιτυχία του ξενοδοχείου.
Επαναλαμβάνοντας περιληπτικά
Ως Room Service Waiter, είστε υπεύθυνος για την προετοιμασία παραγγελιών, την τοποθέτηση δίσκων και την παράδοση αντικειμένων στα δωμάτια με προσοχή και αποτελεσματικότητα, καθώς και για τη διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών άριστης ποιότητας σύμφωνα με το εγχειρίδιο λειτουργίας του τμήματος.
Επιπρόσθετα είστε υπεύθυνος για τη διατήρηση της καθαριότητας στους χώρους εργασίας και στους χώρους των πελατών, καθαρίζοντας, συλλέγοντας και επιστρέφοντας τρόφιμα ποτά και σκεύη στον κατάλληλο χώρο.
Καθήκοντα και ευθύνες
- Εκτελεί τις διαδικασίες ανοίγματος και κλεισίματος που έχουν καθοριστεί από το manual για το τμήμα.
- Καταγράφει με ακρίβεια, προ-ελέγχει και παραδίδει όλες τις παραγγελίες τροφίμων και ποτών.
- Υπεύθυνος για την αφαίρεση των καροτσιών/δίσκων από τα δωμάτια και τους διαδρόμους.
- Σερβίρει τα τρόφιμα και τα ποτά με γρήγορο, ευγενικό τρόπο, σύμφωνα με την τυπική σειρά εξυπηρέτησης.
- Έχει πλήρη γνώση των τροφίμων & ποτών και των προδιαγραφών τους.
- Έχει τη δυνατότητα να προτείνει συνδυασμούς τροφίμων και ποτών, καθώς και εναλλακτικές λύσεις που αυξάνουν τις πωλήσεις.
- Αναφέρει αμέσως τα παράπονα των πελατών.
- Διατηρήστε την καθαριότητα των χώρων εργασίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
- Βοηθάει στη διενέργεια προγραμματισμένων απογραφών προϊόντων και εξοπλισμού εφόσον του ζητηθεί.
- Διατηρεί σωστή εμφάνιση και προσωπική υγιεινή κατά την υπηρεσία του.
- Εξασφαλίζει τη σωστή επικοινωνία με τα άτομα της Κουζίνας
- Γνωρίζει τη λειτουργία του συστήματος πώλησης (POS), άλλων συστημάτων λήψης παραγγελιών ή φορητών συσκευών.
- Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα εύλογα καθήκοντα και ευθύνες του έχουν ανατεθεί από τους προϊσταμένους του.