Το Restaurant Captain Job Description ή αλλιώς περιγραφή της θέσης του κάπτεν του εστιατορίου είναι ένα έντυπο που καθορίζει τις ευθύνες και τα προσόντα που πρέπει να έχει ο κατάλληλος υποψήφιος.
O restaurant Captain, είναι υπεύθυνος να προωθεί και να διασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών. Επιδιώκει επίσης ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας και ελέγχει ότι το service διατηρεί τα απαραίτητα επίπεδα ποιότητας.
Δημιουργεί σχέσεις με τους πελάτες με την προϋπόθεση να αναδείξει την έννοια της αυθεντικής Ελληνικής φιλοξενίας. Ενισχύει την αφοσίωση των πελατών με σκοπό να αντλήσει θετικά σχόλια προκειμένου να διαφημίσει την ικανοποίηση του επισκέπτη στο διαδίκτυο. Επίσης επιβλέπει τις καθημερινές σχέσεις των μελών της ομάδας με την προϋπόθεση να ενθαρρύνει την επίλυση προβλημάτων από τα μέλη της ομάδας μέσω της κατάλληλης εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης.
Ευθύνες του Restaurant Captain
- Πάντα χαιρετά και υποδέχεται τους πελάτες του με φιλικό και πρόσχαρο τρόπο καθώς επίσης και κατά την έξοδο τους.
- Βοηθάει τον πελάτη στην κράτηση του τραπεζιού.
- Βοηθάει τον πελάτη να πάει στο τραπέζι του.
- Πασχίζει να διασφαλίσει ότι οι πελάτες θα εξυπηρετηθούν σε εύλογο χρόνο.
- Έχει καλή γνώση των μενού και της λίστας κρασιών.
- Μιλάει με τους πελάτες και το προσωπικό και χρησιμοποιεί σαφή και επαγγελματική γλώσσα. Απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιώντας την κατάλληλη τηλεφωνική εθιμοτυπία.
- Είναι ικανός να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το μενού και να βοηθήσει με τις επιλογές μενού.
- Είναι έτοιμος να ικανοποιήσει οποιαδήποτε απροσδόκητη ανάγκη πελάτη και αντιδρά άμεσα και διακριτικά.
- Εφαρμόζει πάντα σωστά τις τεχνικές του σέρβις και ανά πάσα στιγμή και σερβίρει με ενθουσιασμό.
- Βοηθάει στις συναλλαγές και τις παραγγελίες και λύνει προβλήματα στα Point of Sales ή στα PDA.
- Επικοινωνεί με την κουζίνα σχετικά με ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες για το μενού, τη διάρκεια αναμονής και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
- Ενημερώνει για απαιτήσεις και αλλεργίες, διατροφικές ανάγκες και ειδικά αιτήματα στην κουζίνα.
- Επικοινωνεί με τους πελάτες για να βεβαιωθεί ότι είναι ικανοποιημένοι με κάθε κύκλο φαγητού.
- Προσέχει για την καθαριότητα των χώρων εργασίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας.
- Πραγματοποιεί το κλείσιμο της βάρδιας στο τερματικό του POS και ετοιμάζει το κλείσιμο του ταμείου, πιθανώς με τον ταμπλίστα ή τον restaurant manager.
- Εξασφαλίζει ότι το εστιατόριο είναι πάντα καθαρό και οργανωμένο, τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος των χώρων του.
- Διασφαλίζει ότι οι σερβιτόροι του τηρούν τα πρότυπα λειτουργίας και τα SOP με συνέπεια.
- Ολοκληρώνει τις καθημερινές υποχρεώσεις που έχει ορίσει ο F&B Manager για κάθε μεμονωμένη βάρδια.
- Ολοκληρώνει τα καθήκοντα κλεισίματος, συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης ειδών στα ψυγεία, αλλά και το σβήσιμο των φώτων κ.λπ.
- Λαμβάνει ενεργό ρόλο στην καθοδήγηση και την ανάπτυξη του κατώτερου προσωπικού.
Προαπαιτούμενα για τη θέση
- Καταρχάς έχει σωστό χειρισμό τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
- Επίσης πρέπει να έχει ευχάριστη προσωπικότητα.
- Κατά συνέπεια εξαιρετική ικανότητα εξυπηρέτησης επισκεπτών.
- Επίσης γνώση εξυπηρέτησης τροφίμων και ποτών.
Εκπαίδευση: Δίπλωμα ή πτυχίο Τουριστικής σχολής ή σε συναφή τομέα. Γνωρίζει λογισμικό εστιατορίων, καθώς επίσης Point of sale, MS office κλπ.
Εμπειρία: Ακολούθως εργασιακή εμπειρία 2 – 3 ετών σε F&B τμήματα κατά προτίμηση σε ξενοδοχεία 5 αστέρων.
Image by prostooleh on Freepik