Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας
εκπαίδευση του προσωπικού

Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 5 Mins Read

Δείτε κάποιες ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας. Κατά την πρόσληψη νέου προσωπικού, οι υπεύθυνοι ζητούν πάντα από τους υπαλλήλους να έχουν κάποια χρόνια εμπειρίας. Ο λόγος που οι εργοδότες το κάνουν αυτό είναι για να διασφαλίσουν ότι δεν θα ξοδέψουν τόσο πολύ χρόνο και κόπο στην εκπαίδευση τους.

Αυτό που οι περισσότεροι διευθυντές και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ξεχνούν είναι ότι κάθε επιχείρηση είναι κάτι μοναδικό. Σαφέστατα θέλει κανείς, ο υπάλληλος του να έχει μια σχετική γνώση στην εξυπηρέτηση πελατών και στην τεχνική του service, ή ακόμα καλύτερα να προέρχονται από μια σχολή Τουριστικής εκπαίδευσης, αλλά δεν είναι απαραίτητο να έχουν και μεγάλη πείρα.

Για να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό μια εταιρεία, είναι επιτακτικό για τον διευθυντή να προσφέρει στους υπαλλήλους του την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση, είτε είναι έμπειροι είτε όχι.

Υπάρχουν κάποια στάδια που θα πρέπει να ακολουθήσει μια εταιρεία στην εκπαίδευση για να μπορέσει να φέρει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Προσανατολισμός
Το πρώτο βήμα στην κατάρτιση των εργαζομένων είναι ο προσανατολισμός. Ο προσανατολισμός βοηθά τους εργαζομένους να εξοικειωθούν με τις αρχές, τις κατευθυντήριες γραμμές, τη φιλοσοφία και το όραμα της εταιρείας. Μπορεί μερικοί να το θεωρήσουν υπερβολικό και να πουν οτι είναι καλύτερα να μπουν οι υπάλληλοι κατευθείαν στο πρακτικό μέρος της εργασίας για να ξεμπερδεύουν. Όμως όχι. Αν θεωρεί κανείς οτι η εταιρεία έχει κάποια θετικά στοιχεία, κάποιες αρχές κι ένα όραμα, θα πρέπει να κάνουν τους ανθρώπους να το αισθανθούν και να γίνουν μέρος αυτού.

Θεωρία και εποπτεία
Δεδομένου ότι έχετε ήδη ολοκληρώσει τον προσανατολισμό, το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα κατόπιν θα πρέπει να συμπεριλάβει όλους τους τομείς της εργασίας των τμημάτων.
Αρχικά θα πρέπει να τους παρουσιάσετε το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα όσο πιο πλούσια γίνεται. Με εποπτικά μέσα, όπως παρουσιάσεις, βίντεο και εξομοίωση του περιβάλλοντος εργασίας αν είναι δυνατόν θα πετύχετε το πρώτο σκέλος.
Το δεύτερο σκέλος θα το πετύχετε χρησιμοποιώντας τους έμπειρους υπαλλήλους σας, στους οποίους μπορείτε να αναθέσετε εποπτικούς ρόλους έτσι ώστε να βοηθήσουν στην εκπαίδευση του νέου προσωπικού στα διάφορα τμήματα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Hospitality recruitment - Υπάρχει μέθοδος;

Θα πρέπει να τους έχετε δώσει ή να τους έχετε εξηγήσει το εγχειρίδιο λειτουργίας με κάθε λεπτομέρεια καθώς και να έχουν λάβει και ένα αντίγραφο της περιγραφής των καθηκόντων τους όπως αυτά απορρέουν από τη θέση στην οποία εργάζονται. Ανά έτος θα πρέπει μέσα από τα λάθη που συναντήσατε να αναδιαρθρώνετε τα εγχειρίδια λειτουργίας και τα πλάνα εκπαίδευσης.

Συνεχής επίβλεψη
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η εκπαίδευση του προσωπικού σας δεν τελειώνει με την παροχή οδηγιών και προσανατολισμού. Συνιστάται στους υπευθύνους να διασφαλίσουν ότι το έμπειρο προσωπικό, συνεχίζει να καθοδηγεί και να παρακολουθεί τις ενέργειες τόσο του νέου όσο και του υπάρχοντος προσωπικού.

Ίσως αναρωτιέστε γιατί αυτό είναι σημαντικό. Λοιπόν, η καθοδήγηση και η παρατήρηση βοηθούν να διασφαλιστεί ότι οι νέοι υπάλληλοι ασκούν αυτό που τους έχει διδαχθεί, παρέχοντας υπηρεσίες στους πελάτες σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας.

Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί η συνεχής εκπαίδευση των εργαζομένων είναι η ανάθεση των νέων υπαλλήλων σε κάποιον συνάδελφο του που θα πάρει το ρόλο του επόπτη. Αυτό όχι μόνο θα εξαλείψει τη σπατάλη χρόνου, αλλά θα εξασφαλίσει καλύτερη διαχείριση και καθοδήγηση σε πραγματικό χρόνο.

Εξωτερικές συνεργασίες
Η εξωτερική εκπαίδευση γίνεται όταν το Ξενοδοχείο προσλαμβάνει ή συνεργάζεται με μια εξωτερική εταιρεία κατάρτισης με μοναδικό σκοπό την εκπαίδευση του προσωπικού. Κάποιες φορές αυτές οι εταιρείες καλύπτουν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και άλλες αναλαμβάνουν μόνο τομείς που είτε είναι πιο εξειδικευμένοι είτε δεν υπάρχει αντίστοιχο δυναμικό υπευθύνων με τέτοιες γνώσεις για να το καλύψουν. Οι εκπαιδευτές μπορούν να κάνουν τα σεμινάρια επιτόπου ή μέσω διαδικτυακών μαθημάτων. Κατά τη διάρκεια των ημερών της υποχρεωτικής παραμονής στα σπίτια, είδαμε πολλές εταιρείες που ξεκίνησαν να παρέχουν διαδικτυακά μαθήματα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Η γενιά Ζ τείνει να μην είναι επιθυμητή για στελέχωση θέσεων

Η καλύτερη επιλογή για ένα μικρό ή μεσαίο Ξενοδοχείο είναι να δώσει συμπληρωματική διαδικτυακή εκπαίδευση στο προσωπικό του μέσω προγραμμάτων που έχουν δημιουργηθεί ανά τμήμα

Εκπαιδευτική αναβάθμιση
Μέσω της αναβάθμισης, μπορείτε να επιλέξετε να εκπαιδεύσετε κάποιους υπαλλήλους στο πώς να αναλάβουν τα καθήκοντα κάποιου άλλου έτσι ώστε σε περίπτωση που ο υπάλληλος χρειαστεί να λείψει, ένας από τους υπαλλήλους αυτούς να καλύψει τη θέση του χωρίς να πρέπει να του δείξετε τίποτα.

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι η εκπαιδευτική αναβάθμιση κάνει τους υπαλλήλους σας να αισθάνονται σαν να προχωρούν γιατί εκπαιδεύονται για μια θέση, άσχετα αν δεν θα την καλύψουν άμεσα. Τους δείξατε οτι τους επιλέξατε και γνωρίζουν οτι σύντομα θα είναι σε θέση να την αναλάβουν. Θυμηθείτε να συνοδεύσετε την αναβάθμιση με ένα κίνητρο, για παράδειγμα ένα μικρό μπόνους ή μια άλλη παροχή.

Για να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοί σας θα είναι σε θέση να παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες σας, εκπαιδεύστε τους. Εδώ εξηγήσαμε κάποιες μεθόδους οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα κι από εταιρείες με μικρό προϋπολογισμό.

Υπάρχουν κι άλλοι τομείς που θα μπορούσατε να προσθέσετε στην υπάρχουσα εκπαίδευση του προσωπικού σας όπως προγράμματα για τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, τεστ για την αναγνώριση των κορυφαίων υπαλλήλων, την εκτέλεση αξιολόγησης υπαλλήλων, την εφαρμογή ασκήσεων δημιουργίας ομάδων και της ανάπτυξης της δέσμευσης των υπαλλήλων σας.

Image By vecstock

Εκπαίδευση
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ αντίληψη των πελατών είναι η πραγματικότητά σου
Next Article Catering menu – Πως να δημιουργήσετε ένα μενού για εκδήλωση
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.