• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πρέπει να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση, ακόμα και αν απολαμβάνετε μονοπώλιο
prepei-na-parexete-kali-eksypiretisi

Πρέπει να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση, ακόμα και αν απολαμβάνετε μονοπώλιο

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Πρέπει να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση, ακόμα και αν απολαμβάνετε μονοπώλιο. Ας υποθέσουμε ότι δραστηριοποιήστε σε ένα χώρο όπου, για καλή σας τύχη, δεν έχετε ανταγωνισμό (αν και πλέον ο ανταγωνιστής σήμερα μπορεί να είναι μόλις ένα κλικ μακριά). Έστω για παράδειγμα ότι έχετε το μοναδικό ξενοδοχείο, εστιατόριο, σούπερ μάρκετ, πολυχώρο, μπακάλικο ή δημόσια υπηρεσία στην ευρύτερη περιοχή.

Το ερώτημα είναι, αφού απολαμβάνουμε μονοπώλιο, για ποιο λόγο να προσφέρουμε καλή εξυπηρέτηση; Μπορώ να σκεφτώ τρεις λόγους για τους οποίους θα πρέπει να το κάνετε:

◉ Η κακή εξυπηρέτηση ανοίγει την πόρτα στον ανταγωνισμό. Οι εν δυνάμει ανταγωνιστές σας, αντιλαμβάνονται την ευκαιρία (καθώς η πιστότητα των πελατών σας θα είναι φευγαλέα) και σύντομα θα μπουν στην αγορά για να σας αμφισβητήσουν.

◉ Η καλή εξυπηρέτηση σας εξοικονομεί χρόνο, προσπάθεια και κόστος. Κάνοντας τα πράγματα σωστά από την αρχή, θα έχετε λιγότερα παράπονα, θα αφιερώσετε λιγότερες εργατοώρες για να επιλύσετε και δεν θα χρειαστεί να «ανταμείψετε» πλουσιοπάροχα τους δυσαρεστημένους πελάτες σας.

◉ Η καλή εξυπηρέτηση λειτουργεί ευεργετικά στο ηθικό του προσωπικού. Οι ικανοποιημένοι πελάτες και η εργασία σε μια πελατοκεντρική επιχείρηση θα έχει πολλαπλά οφέλη στο προσωπικό: μεγαλύτερη παραγωγικότητα, λιγότερες απουσίες και αποχωρήσεις, χαμηλότερα κόστη εκπαίδευσης κ.ά.

Πρέπει να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση, άσχετα από το αν απολαμβάνετε μονοπώλιο. Ωστόσο, επειδή το σενάριο του μονοπωλίου την σήμερον εποχή είναι λίγο σπάνιο, τα τρία οφέλη που μόλις περιεγράφηκαν ισχύουν για όλες τις επιχειρήσεις, οπουδήποτε και αν αυτές δραστηριοποιούνται και ανεξαρτήτως του επιπέδου του ανταγωνισμού.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΜάθε πως να βγάζεις καλύτερα tips αν δουλεύεις σαν σερβιτόρος
Next Article Tο μοσχάρι Στρογγανόφ και η ιστορία αυτού του σπουδαίου πιάτου
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι

By John Protopapadakis

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

By John Protopapadakis

Μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.