TouchMenu λέγεται το εργαλείο που αναμφισβήτητα ένα εργαλείο που μπορεί να προσδώσει άπειρες δυνατότητες στην Τουριστική μονάδα που το χρησιμοποιεί.
Τα τελευταία χρόνια, η έκφραση «Το μέλλον είναι στην ψηφιοποίηση» έχει γίνει μια από τις πιο κοινές φράσεις που ήταν πάντα παρούσα σε κάθε φόρουμ φιλοξενίας, ανεξάρτητα από το αν ο στόχος ήταν ο τουρισμός, η βιομηχανία τηλεπικοινωνιών ή οποιοσδήποτε άλλος τομέας της επιχειρηματικότητας.
Το 2023 ήρθε η ώρα να πούμε «Το μέλλον είναι εδώ»! Το ερώτημα που βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη δεν είναι εάν, αλλά περισσότερο πότε και πόσο γρήγορα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες, ώστε να είναι πραγματικά επωφελείς για την επιχείρησή μας.
Το Virtual Concierge του TouchMenu προσθέτει τον κρίκο που λείπει για να βοηθηθούν τα οικο-συστήματα φιλοξενίας ώστε να κερδίσουν χρήματα και να ευχαριστήσουν τους επισκέπτες με βιώσιμο τρόπο χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.
Η διαδικτυακή πλατφόρμα του TouchMenu , All-in-one είναι μια ισχυρή σουίτα που διασυνδέει τα ξενοδοχεία με τις εγκαταστάσεις εστίασης, συσκέψεων, ψυχαγωγίας και παραθέτει την ιδιοκτησία σας, απευθείας στα χέρια των επισκεπτών σας. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου προσελκύονται με ένα πλή-ρες σύνολο υπηρεσιών, προσβάσιμες από οποιαδήποτε κινητή συσκευή ή tablet μέσω μιας απλής σάρωσης κωδικού QR.
1. Μειώνει το αποτύπωμα του άνθρακα εξαλείφοντας τα απόβλητα χαρτιού.
Κατά μέσο όρο, ένα ξενοδοχείο με 200 δωμάτια και 4 σελίδες στον φάκελο πληροφοριών θα μπορούσε να εξοικονομήσει έως και 8,2 δέντρα/ έτος.
Ο ψηφιακός κατάλογος επισκεπτών όχι μόνο αντικαθιστά το χαρτί, αλλά και προσφέρει:
✅ Αναδυόμενα παράθυρα πληροφοριών
✅ Διασύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
✅ Προγράμματα επιβράβευσης επισκεπτών
✅ Ενότητες σχολίων και κριτικών
✅ Λίστα χώρων με προσαρμοσμένες ρυθμίσεις.
2. Βελτιστοποιεί τις διαδικασίες εργασίας και την αποτελεσματικότητα του προσωπικού
Bελτιώνοντας τη διατμηματική επικοινωνία και παρέχοντας γρήγορη σύνδεση με την υποδοχή και το θυρωρείο, τη συντήρηση, τη μονάδα κρατήσεων για το SPA και ενότητα διαχείρισης, άμεσες παραγγελίες, παραγγελίες δωματίου και ηλεκτρονικές πληρωμές.
3. Αυξάνει τα έσοδα και την ικανοποίηση των επισκεπτών αυξάνοντας τις πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη.
Aναλύοντας την συμπεριφορά των πελατών και τα πρότυπα αλληλεπίδρασης, κάνοντας προτάσεις βελτιστοποίησης της διάταξης και της διαθεσιμότητας των προϊόντων.
Μία από τις πιο πρόσφατες ενότητες της στοχεύει στη βελτιστοποίηση της εργασίας των διοργανωτών εκδηλώσεων.
Οι υπεύθυνοι πωλήσεων MICE έχουν τώρα την ευκαιρία να στείλουν μια πλήρη προσφορά, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρους σετ με κιτ δεξιώσεων μέσω ενός κωδικού QR ή ενός συνδέσμου, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ορίσουν διαλείμματα για καφέ, να καθορίσουν τον αριθμό των συμμετεχόντων και να επιλέξουν τρόφιμα και ποτά για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο και φυσικά να κάνουν διαρκώς αλλαγές έως ότου να οριστικοποιηθεί η συμφωνία.
Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο ενσωματωμένος υπολογισμός κόστους εκδηλώσεων και δημιουργίας προϋπολογισμού, αναδιαμορφώνει και οπτικοποιεί τις λεπτομέρειες για τις εκδηλώσεις και την τελική τιμή τους.