• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;
estiatoria-apotygxanoun-ston-proto-xrono-leitoyrgias

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ

Κάποια εστιατόρια είναι πολύ πιθανό να αποτύχουν τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους. Σίγουρα όμως μπορείτε να ενισχύσετε το δικό σας ποσοστό επιτυχίας, λαμβάνοντας υπόψιν τις πιο κοινές αιτίες αποτυχίας και τις πιο συνηθισμένες παγίδες για κάθε εστιατόριο.

Μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, διαπίστωσε ότι το 60% από τα εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας και το 80% κλείνει μέσα στην πενταετία. Αν και αυτά τα στατιστικά στοιχεία φαίνονται απογοητευτικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα αμέτρητα επιτυχημένα εστιατόρια που ανοίγουν κάθε χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι αυτά που αποτυγχάνουν, συχνά κάνουν τα ίδια βασικά λάθη.

Ποιοι παράγοντες λοιπόν πυροδοτούν την αποτυχία ενός εστιατορίου; Και πώς τους αποφεύγει κανείς;

Άσχετοι ιδιοκτήτες

Πολλοί ιδιοκτήτες ονειρεύονται εδώ και χρόνια να ανοίξουν ένα εστιατόριο χωρίς να έχουν καμία επαγγελματική επαφή με τον κλάδο. Από έξω, η εστίαση μπορεί να φαίνεται απλή, αλλά είναι μια πολύπλοκη μηχανή με πολλά κινούμενα μέρη. Η έλλειψη κατανόησης από την πλευρά του ιδιοκτήτη είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο πολλά νέα εστιατόρια αποτυγχάνουν.

Όποιος δεν είναι εξοικειωμένος με τον κλάδο της φιλοξενίας, θα πρέπει να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό και να αξιολογήσει τις προτάσεις του πριν κινηθεί.

Άκυρη τοποθεσία

Μια καλή τοποθεσία είναι απολύτως απαραίτητη για την επιτυχία του εστιατορίου, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές. Πολλά νέα εστιατόρια αποτυγχάνουν επειδή ο ιδιοκτήτης έχει επιλέξει μια τοποθεσία χωρίς πρόσβαση με τα πόδια, χωρίς θέσεις στάθμευσης για να έρθει κανείς με το αυτοκίνητο, κακή ορατότητα από το δρόμο ή χωρίς διασύνδεση από τα μέσα μεταφοράς. Η επισκεψιμότητα από τους πεζούς αποτελεί σημαντικό ποσοστό των εσόδων του εστιατορίου, επομένως βεβαιωθείτε ότι είστε σε θέση που να αποτελεί πέρασμα.

Άγνοια ελέγχου και κοστολογίου

Λόγω της πολυπλοκότητας της λειτουργίας του εστιατορίου, πολλές φορές το κοστολόγιο υποτιμάται. Σε αντίθεση με άλλες επιχειρήσεις, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων πρέπει να υπολογίζουν σωστά:

  • Tο κόστος φαγητού
  • Το κόστος των ποτών
  • Τις φθορές από λάθος παραγγελίες
  • Τις κάθε μορφής διαρροές
  • Τις φθορές υλικού
  • Τις βλάβες μηχανημάτων από κακό χειρισμό
  • Τη λανθασμένη τιμολόγηση.
  • Τη σπατάλη πρώτων υλών
  • Το λανθασμένο κόστος προσωπικού

Όλες αυτές οι μικρές λεπτομέρειες μπορεί να αλλοιώσουν τη λογιστική σας εικόνα. Χωρίς μια πραγματικά καλή διαχείριση των ταμειακών ροών, είναι εύκολο να δουν κάποιοι ιδιοκτήτες, το εισόδημά τους να μειώνεται χωρίς να γνωρίζουν ακριβώς γιατί.

Μηδενικό απόθεμα ασφαλείας

Πολλοί ιδιοκτήτες βρίσκονται να έχουν υπερβεί τον προυπολογισμό τους πριν καν ανοίξει η επιχείρηση. Το άνοιγμα μιας νέας επιχείρησης κοστίζει σχεδόν πάντα περισσότερο από το αναμενόμενο, είτε οφείλεται σε απροσδόκητα έξοδα είτε σε καθυστερήσεις στην κατασκευή ή σε άδειες λειτουργίας, οπότε αυτό πρέπει να ληφθεί οπωσδήποτε υπόψιν όταν σχεδιάζει κανείς τον αρχικό προϋπολογισμό.

Χωρίς ένα απόθεμα ασφαλείας το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε ώρα ανάγκης, κατά το πρώτο διάστημα λειτουργίας, ενδέχεται να τερματιστεί αυτή, πολύ γρήγορα.

Μηδενική προώθηση

Στη σημερινή κοινωνία, οι πελάτες κατακλύζονται από επιλογές, γεγονός που καθιστά πιο σημαντικό από ποτέ μια νέα επιχείρηση να ξεχωρίσει από το πλήθος. Μια εκστρατεία μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για να βοηθήσει ένα νέο εστιατόριο να πετύχει. Μην κάνετε το λάθος να τσιγκουνευτείτε τον προϋπολογισμό του μάρκετινγκ ή να βασιστείτε αποκλειστικά στην από στόμα σε στόμα διάδοση. Επενδύστε σε μια ομάδα μάρκετινγκ ή μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων που έχει εμπειρία με εστιατόρια και επωφεληθείτε από τις δυνατότητες προώθησης που θα σας προτείνουν.

Αδιευκρίνιστη ταυτότητα

Μια απροσδιόριστη, αδιαφοροποίητη ταυτότητα είναι ένας από τους κύριους λόγους αποτυχίας του εστιατορίου. Στην εστίαση η μίμηση δεν είναι κολακευτική. Η δημιουργία μιας αντιγραφής ενός άλλου εστιατορίου δεν θα οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη επιτυχία. Κάθε εστιατόριο πριν ξεκινήσει πρέπει να γνωρίζει την ταυτότητα του. Πάνω σε αυτή την ταυτότητα θα χτιστεί το μενού, η διακόσμηση και όλα τα παρελκόμενα τα οποία θα δημιουργήσουν την εταιρική εικόνα.

Αδυναμία προσαρμοστικότητας

Αν το 2020 μας δίδαξε κάτι, είναι ότι η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί. Ο κλάδος των εστιατορίων αλλάζει γρήγορα και οι προσδοκίες των επισκεπτών αλλάζουν παράλληλα. Πρέπει το ένα μάτι σας να παρακολουθεί όλες τις καινοτομίες του κλάδου. Όταν κάτι σας φαίνεται σωστό και μπορείτε να το υποστηρίξετε οικονομικά, να το περιλαμβάνετε.

Κακή εξυπηρέτηση

Το άφησα τελευταίο ενώ στην πραγματικότητα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της πιθανής αποτυχίας ενός εστιατορίου. Δεν υπάρχει ασφαλέστερος και πιο σύντομος δρόμος προς το λουκέτο, από ένα κακό σέρβις. Η ραχοκοκαλιά κάθε επιτυχημένου εστιατορίου είναι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι απαραίτητη για την καλλιέργεια αυτής της πιστής πελατείας. Καθιερώστε από νωρίς πολιτικές εξυπηρέτησης πελατών και βεβαιωθείτε ότι η ομάδα ενστερνίζεται το ίδιο όραμα. Μην φοβάστε να χειριστείτε και μόνοι σας τα παράπονα των πελατών, καθώς πολλοί πελάτες νιώθουν επικύρωση και ικανοποίηση όταν τους δίνεται η ευκαιρία να μιλήσουν με τον ιδιοκτήτη.

Η επιτυχία στην εστίαση δεν είναι εύκολη, αλλά είναι απολύτως εφικτή με τα σωστά εργαλεία και γνώσεις. Δεν υπάρχει ένας απόλυτα σωστός τρόπος να διοικήσεις ένα εστιατόριο. Με σωστό προγραμματισμό, με την πρόσληψη σωστού προσωπικού και προσαρμογή όπου αυτό είναι απαραίτητο, θα πολλαπλασιάσετε τις πιθανότητες της επιτυχίας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΑνεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης
Next Article Ενισχύστε το ξενοδοχείο σας με το TouchMenu
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Minibar, είναι κοντά ο θάνατος του;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Manos Vardoulakis

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

By Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου – Οι 4 κύριες πηγές δαπανών

By Eva Makri

Είσαι restaurant manager ή περαστικός από τον χώρο;

By Greg Michopoulos

Λάθη που κάνουν τα εστιατόρια και πρέπει να αποφεύγονται

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.