• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Εισαγωγή της υψηλής τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών
eisagogi-texnologias-stin-eksypiretisi-pelaton
Young female sitting on yellow coach working on laptop in public wifi area, typing, people passing by on the background

Εισαγωγή της υψηλής τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει συνεχώς και εξελίσσεται ανταποκρινόμενος στις νέες τάσεις του αλλά και των καταναλωτών. Οι αναλυτές και οι ειδικοί παρέχουν συνεχώς προβλέψεις για να δώσουν στις επιχειρήσεις έναν τρόπο να χτίσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Η φιλοξενία δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται.

Η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της καινοτομίας και των καλών επιχειρηματικών πρακτικών. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πού πηγαίνει η βιομηχανία του τουρισμού. Σε τελική ανάλυση, το μέλλον στον τομέα της φιλοξενίας κυριολεκτικά βρίσκεται στα χέρια των πελατών, επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να τελειοποιείτε πάντα τις μεθόδους σας στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε καινοτόμοι και να υιοθετήσετε έναν συνδυασμό από νέες και δοκιμασμένες λύσεις στη λειτουργία σας. Είναι σημαντικό να έχετε αυτήν την ισορροπία για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες των πελατών σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο σύνολό της.

Σήμερα, θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικά παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας που έχουν να κάνουν με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό περιλαμβάνει κορυφαίες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές που φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των σημερινών πελατών.

Ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στην υποδοχή

Ο κόσμος κινείται σιγά σιγά, σε μια εποχή αυτοματισμού και απρόσκοπτης αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα παραδείγματα είναι το πώς οι ηγέτες στη βιομηχανία της φιλοξενίας χρησιμοποιούν τελευταία, κάποια εικονικά γραφεία υποδοχής και εικονικούς βοηθούς για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες των επισκεπτών. Ενώ αυτή η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται ακόμη ευρέως σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν πολλοί λόγοι για ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση ενός εικονικού βοηθού. Ενας εικονικός βοηθός μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του ιού covid-19 .

Εκτός από την προστασία κατά του Covid-19, είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι εικονικοί ρεσεψιονίστ μπορούν να βοηθήσουν στην επιτάχυνση πολλών διαδικασιών. Για παράδειγμα, λήψη και επεξεργασία παραγγελιών, εξυπηρέτηση νέων αφίξεων σε ξενοδοχεία, επεξεργασία κρατήσεων και πληροφοριών πελατών και πολλά άλλα ενώ ταυτόχρονα, αυξάνουν την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις. Το αποτέλεσμα είναι μια καλύτερη εμπειρία μέσω της απόλυτης λειτουργικότητας και αξιοπιστίας.

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επαφή, την ζεστή και φιλόξενη προσέγγιση και το χαμόγελο. Είναι υπέροχο να συνδυάζουμε αυτήν τη λύση με παραδοσιακές πρακτικές.

Εξατομικεύστε την εμπειρία των πελατών

Η εξατομίκευση είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια. Είτε είστε ο διευθυντής του ξενοδοχείου είτε ο επικεφαλής των μπαρ, σε μια επιτυχημένη τοπική επιχείρηση, θυμηθείτε ότι οι πελάτες συνεχίζουν να επιστρέφουν στην επιχείρησή σας όχι λόγω του καταπληκτικού mojito, αλλά επειδή τους βλέπετε ως κορυφή όλων των ενεργειών σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων σας με τους πελάτες και οι καθημερινές τους εμπειρίες πρέπει να είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης, ειδικών επιμελημένων προσφορών και πακέτων, και θέτοντας μερικές βασικές ερωτήσεις στο στάδιο της κράτησης, ώστε να μπορείτε να προετοιμάσετε ένα ειδικό πακέτο καλωσορίσματος για τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω κάποιου app το οποίο να λαμβάνει τις πληροφορίες αυτές και να δημιουργεί και υποερωτήματα.

Αξιοποιήστε την τεχνολογία και τις εφαρμογές

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of things) έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής μας στο σπίτι, στο γραφείο και ενώ αλληλεπιδρούμε με τον έξω κόσμο. Αυτό που ξεκίνησε ως απλό, η τεχνολογία δηλαδή αναγνώρισης φωνής εξελίχθηκε σε τεχνολογία και συσκευές που βασίζονται σε AI (τεχνητή νοημοσύνη). Αυτή η νέα τεχνολογία είναι ικανή να αντιμετωπίσει πολύπλοκα θέματα και προβλήματα.

Έχοντας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μέσω διαφόρων gadget και να τα ελέγχετε με τον ήχο της φωνής σας, κάνει πραγματικά ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίζει σε έναν ανταγωνιστικό τομέα. Δεν μιλάμε για υποκατάσταση της ανθρώπινης επαφής, αλλά για έλεγχο φωτισμού, κλιματισμού κλπ

Αξιοποιήστε την ανάλυση των μεγάλων δεδομένων

Είναι σημαντικό να έχετε πάντα τις σωστές πληροφορίες τη σωστή στιγμή για να βελτιώσετε τη στρατηγική εμπειρίας των πελατών σας και να ενσωματώσετε γρήγορα νέες λύσεις. Χωρίς τα σωστά δεδομένα στη διάθεσή σας, δεν μπορείτε να παραμείνετε ευέλικτοι σε μια τόσο γρήγορα εξελισσόμενη βιομηχανία. Οι ηγέτες συνδυάζουν συχνά την τεχνητή νοημοσύνη με τα λεγόμενα Big Data για τη συλλογή τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων της βιομηχανίας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αναλύσεις αλλά με δυνατότητα δράσης πάνω σε αυτές τις αναφορές. Φροντίστε να ενσωματώσετε την τεχνητή νοημοσύνη στη διαδικασία ανάλυσης των δεδομένων σας για να γνωρίζετε πάντα τι θέλουν και χρειάζονται οι πελάτες σας.

Αναγνωρίστε τον αντίκτυπο της τεχνολογίας VoIP

Είναι σημαντικό να έχουμε μια καταπληκτική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και επίσης να ενσωματώνουμε και κορυφαία τεχνολογία επικοινωνίας όπως το VoIP.

Ως σύστημα που βασίζεται στο cloud, το VoIP (voice over internet protocol) στοχεύει να φέρει πολλές ψηφιακές δυνατότητες στον τομέα της φιλοξενίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τον καλύτερο πάροχο υπηρεσιών VoIP που προσφέρει δυνατότητες όπως πλήρη βελτιστοποίηση των επικοινωνιών, προώθηση κλήσεων και τηλεδιάσκεψη, ποιότητα φωνής HD και κλήσεις χαμηλού κόστους, καθώς και διάφορες προσθήκες και ενσωματώσεις. Οι συσκευές VoIP μπορούν να δώσουν στο εν κινήσει προσωπικό τη δυνατότητα λήψης κλήσεων σε σημεία που παραδοσιακά δεν θα είχαν σήμα.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια τάση που αναπόφευκτα θα ακολουθηθεί από το σύνολο των επιχειρήσεων. Φροντίστε να τη συνδυάσετε με τη συναισθηματική νοημοσύνη των στελεχών σας για να πιάσετε κορυφαία επίπεδα εξυπηρέτησης, προσωποποιημένης εμπειρίας αλλά και καινοτομίας.

Photo by @yanalya

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleBarista Job Description
Next Article Τι περιμένουν από εσάς οι πελάτες σας στα social media
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

QR code – Πλεονεκτήματα που προσφέρει

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

By John Protopapadakis

Εύκολοι τρόποι για να ξεχωρίσετε από τη μάζα

By John Protopapadakis

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.