• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
Search Engine Optimization

Search Engine Optimization για ξενοδοχεία

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos FEATURED

Το  SEΟ που είναι το ακρωνύμιο του Search Engine Optimization είναι ένα ουσιαστικό μέρος του μάρκετινγκ των ξενοδοχείων. Τί είναι όμως το SEO και για ποιον λόγο θα πρέπει να απασχολεί ένα ξενοδοχείο;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Σκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου ως το σημείο προβολής μιας θεατρικής παράστασης. Οι εικόνες και τα βίντεο ενισχύουν δηλαδή την λάμψη της παράστασης ενώ ο σχεδιασμός του ιστότοπου έχει τον υποστηρικτικό ρόλο. Πράγματι το SEO θα μπορούσε να το παρομοιάσει κανείς με αλλαγή τοποθεσίας. Επομένως με τις ενέργειες αυτές μεταφέρουμε το ξενοδοχείο από έναν συνοικιακό δρόμο σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο.

Ειδικότερα οι σωστές λέξεις-κλειδιά, οι μετα-ετικέτες, τα backlinks και η ταχύτητα του ιστότοπου προσθέτουν ακεραιότητα, εξουσία και ποιότητα στον ιστότοπο. Εξάλλου αυτό ακριβώς αναζητά και η Google προκειμένου να τον αναδείξει. Η Google παίζει το ρόλο του κριτικού θεάτρου, κρίνοντας την απόδοση και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας με μια καλή «κριτική» που οδηγεί σε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ενώ το Search Engine Optimization μπορεί να είναι περίπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο, υπάρχουν θεμελιώδεις στρατηγικές SEO που πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε ιστότοπος ξενοδοχείου:

  • Λέξεις-κλειδιά
  • Τίτλοι σελίδων και μετα-περιγραφές
  • Περιγραφικό και σχετικό κείμενο ALT στις εικόνες
  • Εσωτερικά και εξωτερικά backlinks
  • Ελαφριά οπτικά μέσα για την ταχύτητα του ιστότοπου
  • Βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα
  • Φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο

Ας δούμε καθεμία από αυτές τις βασικές αρχές, με περισσότερες λεπτομέρειες για να κατανοήσουμε πώς μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας. Ωστόσο αυτό μπορεί να γίνει η αιτία για περισσότερους πελάτες στον χώρο σας.

search-engine-optimization-hotel-booking
Το Search Engine Optimization βελτιώνει την κατάταξη της σελίδας

Γιατί είναι σημαντικό το Search Engine Optimization για τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας;

Το SEO είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ. Εντούτοις μαζί με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ψηφιακές διαφημίσεις, τα προφίλ OTA και τα email, μπορεί να κάνει κανείς θαύματα. Η επένδυση στο SEO μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση επισκεπτών στον ιστότοπό σας και στη μείωση του κόστους απόκτησης τους .

Αλλά ίσως το πιο σημαντικό, το SEO κάνει τον ιστότοπό σας να λειτουργεί βέλτιστα για να δημιουργήσει μια ευχάριστη εμπειρία για τους επισκέπτες. Είναι ψηφιακή προέκταση της φιλοξενίας σας!

1. Search Engine Optimization με λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά αφορούν συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν καλύτερα την ιστοσελίδα σας ή τον συνολικό σκοπό του ιστότοπού σας. Όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση με αυτές τις λέξεις-κλειδιά, θα διασφαλίσετε οτι θα βγείτε πρώτοι.

2. Τίτλοι σελίδων και μετα-περιγραφές

Στο back end κάθε ιστοσελίδας υπάρχει ένας χώρος για την εισαγωγή τίτλου σελίδας και μετα-περιγραφής. Οι πληροφορίες αυτές βγαίνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Πιο συγκεκριμένα ο τίτλος και η περιγραφή πρέπει να δείχνουν σχετικά με το περιεχόμενο. Εάν όχι, θα υπάρχει υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, το οποίο λέει στην Google ότι οι πληροφορίες σας δεν είναι σχετικές.

Κάντε τους τίτλους σελίδων και τις μετα-περιγραφές συναρπαστικές! Αυτή είναι η ευκαιρία σας να πείσετε τους επισκέπτες να κάνουν κλικ. Διατηρήστε το σύντομο: 150 έως 160 χαρακτήρες το πολύ, καθώς οτιδήποτε μεγαλύτερο θα περικοπεί.

3. Περιγραφικό και σχετικό κείμενο ALT TEXT

Το ALT TEXT το προσθέτουμε σε εικόνες στο back-end του ιστότοπου καθώς επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν το νόημα της εικόνας. Ωστόσο η χρήση των λέξεων-κλειδιών σας και η περιγραφή σας στις εικόνες, ενισχύει το περιεχόμενο της σελίδας.

4. Εσωτερικοί και Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν τους συνδέσμους! Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι, οδηγούν αλλού εντός της σελίδας και βοηθούν τους ανιχνευτές ιστού να κατανοήσουν το περιεχόμενο. Κρατούν τους επισκέπτες στον ιστότοπό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Οι εξωτερικοί (backlinks) αφορούν άλλους ιστότοπους με διασύνδεση με τον δικό σας. Τα backlinks αποτελούν καθαρό χρυσάφι. Διότι η Google θεωρεί ότι ο ιστότοπός σας είναι μια χρήσιμη πηγή πληροφοριών.

Για να ενθαρρύνει κανείς τα backlinks θα πρέπει να δημιουργήσει ποιοτικό περιεχόμενο που οι άλλοι θα θέλουν να κοινοποιήσουν αλλά και να σχολιάσουν! Είτε στα Social Media είτε άλλού. Κάθε φορά που κοινοποιούν ή σχολιάζουν το περιεχόμενο, κερδίζουμε δωρεάν προβολή. Για την ακρίβεια αποκτούμε μη πληρωμένη διαφήμιση.

Οι σύνδεσμοι πρέπει να είναι υγιείς. Να λειτουργούν δηλαδή. Με άλλα λόγια αν δεν δουλεύουν κάνουν μεγαλύτερο κακό από καλό. Το Google Search Console, βοηθά στο να βρει κανείς  εύκολα συνδέσμους στον ιστότοπό που χρειάζονται επιδιόρθωση.

5. Συμπυκνώστε τα μεγέθη των αρχείων πολυμέσων

Πράγματι όλες αυτές οι εικόνες και τα βίντεο που ανεβαίνουν εντυπωσιάζουν πάνω στον ιστότοπο του ξενοδοχείου, βέβαια με την προϋπόθεση να μην καθυστερούν τη φόρτωση. Αντίθετα τα βαριά αρχεία καταλαμβάνουν μεγάλο χώρο! Εάν ο ιστότοπος φορτώνει αργά, τότε τα μεγέθη των αρχείων είναι πιθανότατα ο ένοχος! Η συμπίεση βελτιώνει τους χρόνους φόρτωσης της ιστοσελίδας.

seo-brings-customers
Με καλύτερη κατάταξη, έχουμε περισσότερους δυνητικούς πελάτες

6. Το Search Engine Optimization απαιτεί βελτιστοποίηση για κινητά

Είναι ο ιστότοπός σας βελτιστοποιημένος για κινητά; Θα πρέπει, επειδή το 53% των επισκεπτών σε ιστότοπους ξενοδοχείων χρησιμοποιούν κινητές συσκευές. Εξάλλου ο αλγόριθμος της Google στρέφει την προσοχή του προς βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για κινητά. Oι ιστότοποι ξενοδοχείων που δεν είναι βελτιστοποιημένοι για κινητά θα καταταχθούν χαμηλότερα από άλλους. Αυτό είναι πάγια τακτική.

7. Φρέσκο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο θα πρέπει να έχει καλή συχνότητα ανανέωσης. Αυτό δείχνει στους ανιχνευτές ιστού ότι η σελίδα σας είναι ενεργή. Όταν κάποιος γράφει νέο περιεχόμενο στο blog του ξενοδοχείου, διασφαλίζει οτι η σελίδα θα διατηρεί καλή θέση στις αναζητήσεις. Αν κάνει και επεξεργασία παλιότερων άρθρων και ανανεώνει συνδέσμους και πληροφορίες, είναι ακόμα καλύτερο. Όσο πιο ανανεωμένο κείμενο τόσο πιο πολλή ποιότητα για τις μηχανές αναζήτησης. Η ποιότητα ανεβάζει την κατάταξη. Η κατάταξη φέρνει πελάτες.

Το Search Engine Optimization μπορεί να κάνει πράγματα για το ξενοδοχείο που μόνο η πληρωμένη διαφήμιση θα έκανε. Με αυτόν τον τρόπο η σελίδα λαμβάνει προβολές μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα. Αρα δωρεάν προβολή. Για επιχειρήσεις με μεγάλο budget διαφήμισης αυτό είναι σπουδαίο.

Το SEO δεν πρέπει να είναι περίπλοκο! Οι βασικές αρχές του SEO και το σωστό περιεχόμενο είναι το κυρίοτερο πράγμα. Όταν και οι δύο λειτουργούν στο βέλτιστο επίπεδο, είναι το απόλυτο ζευγάρι δύναμης! Ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες θα βρίσκουν ένα ευανάγνωστο κείμενο στον ιστότοπό σας. Οι σελίδες θα φορτώνουν γρήγορα. Ο βαθμός εγκατάλειψης μικρότερος και ο χρόνος παραμονής στη σελίδα μεγαλύτερος. Έτσι η Google θα αγαπήσει κι αυτή τον ιστότοπο σας.

📁 CREDITS : Photos on the article are from Freepik
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΜπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
Next Article Singapore Sling – το αυθεντικό
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και του Schweizerische Hotelfachschule Luzern. Κατέχει τίτλο σπουδών "Psychology of Leadership" από το Cornell University. Είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Director of Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;

By John Protopapadakis

Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;

By George Anastopoulos

Τάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό

By John Protopapadakis

Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει

By Food & Beverage Marketing Team

Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης

By Vassilios Canellos

Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
  • Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;
  • Τάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό
  • Τι είναι το Vegan κρασί;
  • Daiquiri – Το ποτό των ορυχείων της Κούβας

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
  • Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;
  • Τάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό
  • Τι είναι το Vegan κρασί;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.