• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες εστιατορίων
restaurant-website-mistakes

Τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες εστιατορίων

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Για ένα εστιατόριο ή πιτσαρία, ένα σύγχρονο website προσφέρει φυσικά τη δυνατότητα της online κράτησης καθώς ο επισκέπτης, ιδιαίτερα η νέα γενιά, μπορεί να κλείσει τραπέζι χωρίς χρονοτριβές και το κυριότερο χωρίς να απασχολήσει με ερωτήσεις και τηλέφωνα το προσωπικό, κάτι που συνεπάγεται ευκολία και οικονομία (η ηλεκτρονική παραγγελία δύναται να συνοδεύεται με προσφορές) και μειωμένα κόστη για την επιχείρηση, καθώς θα μειωθούν οι κλήσεις για παραγγελίες ενώ θα εκλείψει και ο κίνδυνος απώλειας πελατών επειδή βρήκαν κατειλημμένη τη γραμμή.

Δυστυχώς, πολλές ιστοσελίδες είναι τόσο πρόχειρα στημένες, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία εταιρική μπροσούρα online. Ορισμένοι αγνοούν ότι η εταιρική ιστοσελίδα είναι η πρώτη εντύπωση που διαμορφώνει ο χρήστης για την επιχείρηση.

Δεν είναι τυχαίο, ότι ο διαχειριστής του site έχει στη διάθεσή του μόλις 10 δευτερόλεπτα για να τραβήξει το ενδιαφέρον του επισκέπτη. Με ένα απλό click μπορεί να φύγει και να μην επιστρέψει ξανά.

O ιδιοκτήτης μιας επισιτιστικής μονάδας συνήθως υποπίπτει σε κάποιο από τα εξής τρία παραπτώματα. Πρώτον, θεωρεί ότι έχει κτίσει μία εικόνα και ένα όνομα για το μαγαζί, οπότε δεν συντρέχει λόγος δημιουργίας ιστοσελίδας.
Δεύτερον, έστησε μία ιστοσελίδα πριν από χρόνια και δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί ξανά.
Τρίτον, πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι καμπάνιες μέσω e-mail και οι διάφορες εφαρμογές για κινητά καθιστούν την ιστοσελίδα αχρείαστη.

Σε γενικές γραμμές, τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες επισιτιστικών μονάδων είναι τα εξής:

◉ Δεν διαθέτει responsive design για κινητά και tablets με αποτέλεσμα η κυρίως σελίδα να είναι δυσδιάκριτη και ελάχιστα ελκυστική.

◉ Διαθέτει μουσική επένδυση. Μπορεί μεν να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, αλλά μπορεί να είναι άκρως ενοχλητική σε συγκεκριμένες στιγμές και ώρες (π.χ. στο γραφείο ή αργά το βράδυ).

◉ Το μενού βρίσκεται σε μορφή pdf. Λειτουργεί αποτρεπτικά, ιδιαίτερα όταν η σύνδεση γίνεται μέσω κινητού, καθώς ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί σε άλλο link για να το δει. Προσπαθήστε να εφαρμόσετε την αρχή one-click rule.

◉ Φτωχό οπτικοακουστικό υλικό. Βίντεο, αν υπάρχει, και φωτογραφίες δεν είναι ποιοτικές και ιδιαίτερα ελκυστικές. Επίσης, δεν παρέχεται η δυνατότητα εγγραφής (e-mail signup form), αδυνατώντας έτσι να κτιστεί μία βάση δεδομένων.

◉ «Κρυμμένα» στοιχεία επικοινωνίας. Πληροφορίες όπως τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνση και ώρες λειτουργίας, πρέπει να είναι ευδιάκριτες και εύκολα προσβάσιμες, σε όλες τις σελίδες, ώστε ο χρήστης να μην χρειάζεται να ψάξει αρκετά για να τις βρει.

◉ Δεν ανανεώνεται συχνά. Τι μπορεί να συμβεί αν η προσφορά σας έχει λήξει, αν ορισμένες τιμές έχουν αλλάξει, αν ορισμένα πιάτα έχουν αποσυρθεί ή αντικατασταθεί κ.λπ., και εσείς δεν έχετε μπει στον κόπο να ενημερώσετε το website σας;

◉ Ύπαρξη πληθώρας πληροφοριών ή links στην πρώτη σελίδα. Με τον τρόπο αυτό ο επισκέπτης μπορεί να αποπροσανατολιστεί. Από την άλλη, οι πληροφορίες που δίνονται σχετικά με το κάθε πιάτο δύναται να μην είναι επαρκείς (π.χ. δεν γίνεται αναφορά για κάποιο αλλεργιογόνο συστατικό).

◉ Δεν έχει καταχωρισθεί στο Google My Business. Ως εκ τούτου, αν κάποιος κάνει την αναζήτηση μέσα από τους χάρτες της Google, τότε μάλλον δεν θα σας βρει. Συν τοις άλλοις, δεν έχει δουλευτεί το Google Analytics με αποτέλεσμα να αγνοείτε χρήσιμα στατιστικά δεδομένα.

◉ Εμφανίζεται χαμηλά στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι οι SEO στρατηγικές σας, αν υπάρχουν, δεν αποδίδουν.

◉ Δεν περιλαμβάνει χρήσιμες ενότητες όπως «reviews» (πρόκειται για τις κριτικές των πελατών σας – testimonials), «about us» (π.χ. ιστορική εξέλιξη επιχείρησης, στιγμές-ορόσημα) ή «contact us» (ιδανικός τρόπος ώστε να μάθετε τι πιστεύει το κοινό για εσάς).

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΑνάπτυξη δυνατοτήτων – Ο τρόπος να νοιάζεσαι για το προσωπικό σου
Next Article Long Island Iced Tea
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

By John Protopapadakis

Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.