Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες εστιατορίων
λάθη στις ιστοσελίδες

Τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες εστιατορίων

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3 Mins Read

Δείτε10 από τα πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες των εστιατορίων. Για ένα εστιατόριο ή πιτσαρία, ένα σύγχρονο website προσφέρει φυσικά τη δυνατότητα της online κράτησης καθώς ο επισκέπτης, ιδιαίτερα η νέα γενιά, μπορεί να κλείσει τραπέζι χωρίς χρονοτριβές. 

Το κυριότερο χωρίς να απασχολήσει με ερωτήσεις και τηλέφωνα το προσωπικό.  Αυτό συνεπάγεται ευκολία και οικονομία (η ηλεκτρονική παραγγελία δύναται να συνοδεύεται με προσφορές) και μειωμένα κόστη για την επιχείρηση, καθώς θα μειωθούν οι κλήσεις για παραγγελίες ενώ θα εκλείψει και ο κίνδυνος απώλειας πελατών επειδή βρήκαν κατειλημμένη τη γραμμή.

Δυστυχώς, πολλές ιστοσελίδες είναι τόσο πρόχειρα στημένες, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία εταιρική μπροσούρα online. Ορισμένοι αγνοούν ότι η εταιρική ιστοσελίδα είναι η πρώτη εντύπωση που διαμορφώνει ο χρήστης για την επιχείρηση.

Δεν είναι τυχαίο, ότι ο διαχειριστής του site έχει στη διάθεσή του μόλις 10 δευτερόλεπτα για να τραβήξει το ενδιαφέρον του επισκέπτη. Με ένα απλό click μπορεί να φύγει και να μην επιστρέψει ξανά.

O ιδιοκτήτης μιας επισιτιστικής μονάδας συνήθως υποπίπτει σε κάποιο από τα εξής τρία παραπτώματα. Πρώτον, θεωρεί ότι έχει κτίσει μία εικόνα και ένα όνομα για το μαγαζί, οπότε δεν συντρέχει λόγος δημιουργίας ιστοσελίδας.
Δεύτερον, έστησε μία ιστοσελίδα πριν από χρόνια και δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί ξανά.
Τρίτον, πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι καμπάνιες μέσω e-mail και οι διάφορες εφαρμογές για κινητά καθιστούν την ιστοσελίδα αχρείαστη.

Σε γενικές γραμμές, τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες επισιτιστικών μονάδων είναι τα εξής:

◉ Δεν διαθέτει responsive design για κινητά και tablets με αποτέλεσμα η κυρίως σελίδα να είναι δυσδιάκριτη και ελάχιστα ελκυστική.

Μπορεί να σας αρέσει:  Casanova Complex. Το ατόπημα των περισσοτέρων επιχειρήσεων

◉ Διαθέτει μουσική επένδυση. Μπορεί μεν να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, αλλά μπορεί να είναι άκρως ενοχλητική σε συγκεκριμένες στιγμές και ώρες (π.χ. στο γραφείο ή αργά το βράδυ).

◉ Το μενού βρίσκεται σε μορφή pdf. Λειτουργεί αποτρεπτικά, ιδιαίτερα όταν η σύνδεση γίνεται μέσω κινητού, καθώς ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί σε άλλο link για να το δει. Προσπαθήστε να εφαρμόσετε την αρχή one-click rule.

◉ Φτωχό οπτικοακουστικό υλικό. Βίντεο, αν υπάρχει, και φωτογραφίες δεν είναι ποιοτικές και ιδιαίτερα ελκυστικές. Επίσης, δεν παρέχεται η δυνατότητα εγγραφής (e-mail signup form), αδυνατώντας έτσι να κτιστεί μία βάση δεδομένων.

◉ «Κρυμμένα» στοιχεία επικοινωνίας. Πληροφορίες όπως τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνση και ώρες λειτουργίας, πρέπει να είναι ευδιάκριτες και εύκολα προσβάσιμες, σε όλες τις σελίδες, ώστε ο χρήστης να μην χρειάζεται να ψάξει αρκετά για να τις βρει.

◉ Δεν ανανεώνεται συχνά. Τι μπορεί να συμβεί αν η προσφορά σας έχει λήξει, αν ορισμένες τιμές έχουν αλλάξει, αν ορισμένα πιάτα έχουν αποσυρθεί ή αντικατασταθεί κ.λπ., και εσείς δεν έχετε μπει στον κόπο να ενημερώσετε το website σας;

◉ Ύπαρξη πληθώρας πληροφοριών ή links στην πρώτη σελίδα. Με τον τρόπο αυτό ο επισκέπτης μπορεί να αποπροσανατολιστεί. Από την άλλη, οι πληροφορίες που δίνονται σχετικά με το κάθε πιάτο δύναται να μην είναι επαρκείς (π.χ. δεν γίνεται αναφορά για κάποιο αλλεργιογόνο συστατικό).

◉ Δεν έχει καταχωρισθεί στο Google My Business. Ως εκ τούτου, αν κάποιος κάνει την αναζήτηση μέσα από τους χάρτες της Google, τότε μάλλον δεν θα σας βρει. Συν τοις άλλοις, δεν έχει δουλευτεί το Google Analytics με αποτέλεσμα να αγνοείτε χρήσιμα στατιστικά δεδομένα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη

◉ Εμφανίζεται χαμηλά στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι οι SEO στρατηγικές σας, αν υπάρχουν, δεν αποδίδουν.

◉ Δεν περιλαμβάνει χρήσιμες ενότητες όπως «reviews» (πρόκειται για τις κριτικές των πελατών σας – testimonials), «about us» (π.χ. ιστορική εξέλιξη επιχείρησης, στιγμές-ορόσημα) ή «contact us» (ιδανικός τρόπος ώστε να μάθετε τι πιστεύει το κοινό για εσάς).

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟι χαλύβδινες λεπίδες συνθέτουν το Chicken Kottu Roti
Next Article Long Island Iced Tea
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

3 Mins Read

Deming Customer Model

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Benchmarking. Τι είναι; Παραδείγματα

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.