Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Restaurant Captain Job Description
Restaurant Captain
Restaurant Captain

Restaurant Captain Job Description

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos JOB DESCRIPTION 3 Mins Read

Το Restaurant Captain Job Description ή αλλιώς περιγραφή της θέσης του κάπτεν του εστιατορίου είναι ένα έντυπο που καθορίζει τις ευθύνες και τα προσόντα που πρέπει να έχει ο κατάλληλος υποψήφιος.

O restaurant Captain, είναι υπεύθυνος να προωθεί και να διασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών. Επιδιώκει επίσης ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας και ελέγχει ότι το service διατηρεί τα απαραίτητα επίπεδα ποιότητας.

Δημιουργεί σχέσεις με τους πελάτες με την προϋπόθεση να αναδείξει την έννοια της αυθεντικής Ελληνικής φιλοξενίας. Ενισχύει την αφοσίωση των πελατών με σκοπό να αντλήσει θετικά σχόλια προκειμένου να διαφημίσει την ικανοποίηση του επισκέπτη στο διαδίκτυο. Επίσης επιβλέπει τις καθημερινές σχέσεις των μελών της ομάδας με την προϋπόθεση να ενθαρρύνει την επίλυση προβλημάτων από τα μέλη της ομάδας μέσω της κατάλληλης εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης.

Ευθύνες του Restaurant Captain

  • Πάντα χαιρετά και υποδέχεται τους πελάτες του με φιλικό και πρόσχαρο τρόπο καθώς επίσης και κατά την έξοδο τους.
  • Βοηθάει τον πελάτη στην κράτηση του τραπεζιού.
  • Βοηθάει τον πελάτη να πάει στο τραπέζι του.
  • Πασχίζει να διασφαλίσει ότι οι πελάτες θα εξυπηρετηθούν σε εύλογο χρόνο.
  • Έχει καλή γνώση των μενού και της λίστας κρασιών.
  • Μιλάει με τους πελάτες και το προσωπικό και χρησιμοποιεί σαφή και επαγγελματική γλώσσα. Απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιώντας την κατάλληλη τηλεφωνική εθιμοτυπία.
  • Είναι ικανός να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το μενού και να βοηθήσει με τις επιλογές μενού.
  • Είναι έτοιμος να ικανοποιήσει οποιαδήποτε απροσδόκητη ανάγκη πελάτη και αντιδρά άμεσα και διακριτικά.
  • Εφαρμόζει πάντα σωστά τις τεχνικές του σέρβις και ανά πάσα στιγμή και σερβίρει με ενθουσιασμό.
  • Βοηθάει στις συναλλαγές και τις παραγγελίες και λύνει προβλήματα στα Point of Sales ή στα PDA.
  • Επικοινωνεί με την κουζίνα σχετικά με ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες για το μενού, τη διάρκεια αναμονής και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Ενημερώνει για απαιτήσεις και αλλεργίες, διατροφικές ανάγκες και ειδικά αιτήματα στην κουζίνα.
  • Επικοινωνεί με τους πελάτες για να βεβαιωθεί ότι είναι ικανοποιημένοι με κάθε κύκλο φαγητού.
  • Προσέχει για την καθαριότητα των χώρων εργασίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας.
  • Πραγματοποιεί το κλείσιμο της βάρδιας στο τερματικό του POS και ετοιμάζει το κλείσιμο του ταμείου, πιθανώς με τον ταμπλίστα ή τον restaurant manager.
  • Εξασφαλίζει ότι το εστιατόριο είναι πάντα καθαρό και οργανωμένο, τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος των χώρων του.
  • Διασφαλίζει ότι οι σερβιτόροι του τηρούν τα πρότυπα λειτουργίας και τα SOP με συνέπεια.
  • Ολοκληρώνει τις καθημερινές υποχρεώσεις που έχει ορίσει ο F&B Manager για κάθε μεμονωμένη βάρδια.
  • Ολοκληρώνει τα καθήκοντα κλεισίματος, συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης ειδών στα ψυγεία, αλλά και το σβήσιμο των φώτων κ.λπ.
  • Λαμβάνει ενεργό ρόλο στην καθοδήγηση και την ανάπτυξη του κατώτερου προσωπικού.
Μπορεί να σας αρέσει:  Bar Manager Job Description

Προαπαιτούμενα για τη θέση

  • Καταρχάς έχει σωστό χειρισμό τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
  • Επίσης πρέπει να έχει ευχάριστη προσωπικότητα.
  • Κατά συνέπεια εξαιρετική ικανότητα εξυπηρέτησης επισκεπτών.
  • Επίσης γνώση εξυπηρέτησης τροφίμων και ποτών.

Εκπαίδευση: Δίπλωμα ή πτυχίο Τουριστικής σχολής ή σε συναφή τομέα. Γνωρίζει λογισμικό εστιατορίων, καθώς επίσης Point of sale, MS office κλπ.
Εμπειρία: Ακολούθως εργασιακή εμπειρία 2 – 3 ετών σε F&B τμήματα κατά προτίμηση σε ξενοδοχεία 5 αστέρων.

Image by prostooleh on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleBanquet Supervisor Job Description
Next Article Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Executive Chef Job Description

3 Mins Read

Room Service Waiter Job Description

3 Mins Read

Restaurant Hostess Job Description

4 Mins Read

Restaurant Waiter Job Description

2 Mins Read

Banquet Supervisor Job Description

2 Mins Read

Barista Job Description

2 Mins Read

Bar Manager Job Description

2 Mins Read

Food & Beverage Manager Job Description

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.