Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας
οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν
Handsome young director of a restaurant is giving work instructions to waitresses

Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΙΚΤΥΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Ας δούμε πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το μεσοπρόθεσμα το προσωπικό σας; Πριν από τρία χρόνια, σε ξενοδοχείο στην Πελοπόννησο, φεύγοντας ευχαριστήσαμε την υπεύθυνη και βοηθό του μάνατζερ, λέγοντας της ότι περάσαμε υπέροχα, αν και υπήρχε μια μικρή παραφωνία: ο υπάλληλος σε ένα από τα τρία μπαρ ήταν τελείως αγενής. Το γράψαμε και στην κριτική στο TripAdvisor.

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι κριτικές είναι ιδιαίτερα πολύτιμες για τους χρήστες, προκειμένου να διαμορφώσουν μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το εκάστοτε ξενοδοχείο ή το εστιατόριο. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπορούν να αποβούν εξίσου πολύτιμες και για το προσωπικό σας.

Οι κριτικές θα πρέπει να διαμοιράζονται και στο προσωπικό, όχι να περιορίζονται, ως αντικείμενο μελέτης, στο μάνατζμεντ. Οι θετικές κριτικές, ιδιαίτερα αυτές που μνημονεύουν το service ή συγκεκριμένα κάποιον υπάλληλο, θα πρέπει να «επικοινωνούνται» τακτικά (π.χ. μία φορά την εβδομάδα, σε κάποιο meeting) στο προσωπικό και δη στον εν λόγω υπάλληλο – καλό είναι και στις απαντήσεις να εξυμνείτε τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Λειτουργούν ως vote of confidence, ως επιβράβευση της δουλειάς τους. Εξάλλου, σε όλους αρέσει να ακούν μία θετική ιστορία.

Αρκετά δε ξενοδοχεία αναρτούν τις επιμέρους βαθμολογίες από τις κριτικές σε κάποιο σημείο στο back stage, ώστε να είναι ορατές από το προσωπικό (καθώς και ορισμένες από τις πιο πρόσφατες κριτικές), ενώ θέτουν, πάντα μαζί με το προσωπικό, εφικτούς στόχους.
Τι γίνεται όμως με τις αρνητικές κριτικές; Και σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να τις μεταφέρετε στο προσωπικό σας, ιδιαίτερα αυτές που αποκαλύπτουν δυσλειτουργίες και θα μπορούσαν να αποβούν διδακτικές.

Μπορεί να σας αρέσει:  Ανάθεση καθηκόντων - Συμβουλές για καλύτερη λειτουργία

Όσες «στοχοποιούν» (δικαιολογημένα, από την έρευνα που κάνατε) συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού θα πρέπει να διαβιβάζονται μόνο στον ίδιο, όχι σε όλη την ομάδα. Ο στόχος εδώ είναι να γίνουμε σοφότεροι, να διορθωθούμε (π.χ. ίσως να απαιτείται εκπαίδευση).

Δεν θα μάθω ποτέ αν η κριτική στο ξενοδοχείο στην Πελοπόννησο, εντέλει κοινοποιήθηκε στον υπάλληλο του συγκεκριμένου μπαρ. Αν χρειαζόταν να μαντέψω, θα έλεγα πως όχι. Δυστυχώς αρκετοί είτε πιστεύουν ότι ορισμένοι πελάτες είναι υπερβολικοί και παράλογοι, είτε πολύ απλά έχουν με πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούν…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleTο μοσχάρι Στρογγανόφ και η ιστορία αυτού του σπουδαίου πιάτου
Next Article Πόσο σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών στην εστίαση;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

9 Mins Read

Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

3 Mins Read

Αυτοηγεσία, η μεγαλύτερη πρόκληση της ηγεσίας

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

6 Mins Read

Τα πιο συχνά παράπονα στα εστιατόρια

4 Mins Read

Πώς θα πετύχεις φέτος τους στόχους σου;

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.