• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας
οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν
Handsome young director of a restaurant is giving work instructions to waitresses

Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ας δούμε πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το μεσοπρόθεσμα το προσωπικό σας; Πριν από τρία χρόνια, σε ξενοδοχείο στην Πελοπόννησο, φεύγοντας ευχαριστήσαμε την υπεύθυνη και βοηθό του μάνατζερ, λέγοντας της ότι περάσαμε υπέροχα, αν και υπήρχε μια μικρή παραφωνία: ο υπάλληλος σε ένα από τα τρία μπαρ ήταν τελείως αγενής. Το γράψαμε και στην κριτική στο TripAdvisor.

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι κριτικές είναι ιδιαίτερα πολύτιμες για τους χρήστες, προκειμένου να διαμορφώσουν μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το εκάστοτε ξενοδοχείο ή το εστιατόριο. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπορούν να αποβούν εξίσου πολύτιμες και για το προσωπικό σας.

Οι κριτικές θα πρέπει να διαμοιράζονται και στο προσωπικό, όχι να περιορίζονται, ως αντικείμενο μελέτης, στο μάνατζμεντ. Οι θετικές κριτικές, ιδιαίτερα αυτές που μνημονεύουν το service ή συγκεκριμένα κάποιον υπάλληλο, θα πρέπει να «επικοινωνούνται» τακτικά (π.χ. μία φορά την εβδομάδα, σε κάποιο meeting) στο προσωπικό και δη στον εν λόγω υπάλληλο – καλό είναι και στις απαντήσεις να εξυμνείτε τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Λειτουργούν ως vote of confidence, ως επιβράβευση της δουλειάς τους. Εξάλλου, σε όλους αρέσει να ακούν μία θετική ιστορία.

Αρκετά δε ξενοδοχεία αναρτούν τις επιμέρους βαθμολογίες από τις κριτικές σε κάποιο σημείο στο back stage, ώστε να είναι ορατές από το προσωπικό (καθώς και ορισμένες από τις πιο πρόσφατες κριτικές), ενώ θέτουν, πάντα μαζί με το προσωπικό, εφικτούς στόχους.
Τι γίνεται όμως με τις αρνητικές κριτικές; Και σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να τις μεταφέρετε στο προσωπικό σας, ιδιαίτερα αυτές που αποκαλύπτουν δυσλειτουργίες και θα μπορούσαν να αποβούν διδακτικές.

Όσες «στοχοποιούν» (δικαιολογημένα, από την έρευνα που κάνατε) συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού θα πρέπει να διαβιβάζονται μόνο στον ίδιο, όχι σε όλη την ομάδα. Ο στόχος εδώ είναι να γίνουμε σοφότεροι, να διορθωθούμε (π.χ. ίσως να απαιτείται εκπαίδευση).

Δεν θα μάθω ποτέ αν η κριτική στο ξενοδοχείο στην Πελοπόννησο, εντέλει κοινοποιήθηκε στον υπάλληλο του συγκεκριμένου μπαρ. Αν χρειαζόταν να μαντέψω, θα έλεγα πως όχι. Δυστυχώς αρκετοί είτε πιστεύουν ότι ορισμένοι πελάτες είναι υπερβολικοί και παράλογοι, είτε πολύ απλά έχουν με πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούν…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς θα πετύχεις φέτος τους στόχους σου; Μήπως απλά έχεις βολευτεί;
Next Article Πόσο σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών στην εστίαση;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By John Protopapadakis

Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.