• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Old Fashioned – το πιο διάσημο ποτό όλων των εποχών
old-fashioned-cocktail

Old Fashioned – το πιο διάσημο ποτό όλων των εποχών

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ

Old Fashioned – είναι αναμφισβήτητα το πιο διάσημο ποτό όλων των εποχών. Το 1806, ένα ποτό γνωστό ως Whisky Cocktail ήταν ένα δημοφιλές ποτό που άρχισε να χρησιμοποιείται για να θεραπεύσει ασθένειες όπως πονοκεφάλους και ναυτία. Το απλό αυτό μείγμα ζάχαρης, bitters, ουίσκι και πάγου, ήταν γρήγορο και εύκολο να γίνει, αλλά υπέστη αρκετούς μετασχηματισμούς με τα χρόνια καθώς οι bartenders πειραματίστηκαν αρκετά μαζί του.

Έφτασε στο σημείο όπου το Whisky Cocktail θα μπορούσε να είναι ένα εντελώς διαφορετικό ποτό κάθε φορά που το παραγγέλνατε σε κάποιο μαγαζί.

Οι πότες σύντομα βαρέθηκαν αυτήν τη συνεχή αλλαγή και έτσι άρχισαν να ζητούν να φτιαχτεί το κοκτέιλ αυτό με τον παλιομοδίτικο τρόπο.

Το ποτό σχεδόν έφυγε από την κυκλοφορία κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης, αν και μια παραλλαγή αναφέρθηκε στον οδηγό μπάρμαν του Jerry Thomas: Πώς να αναμίξετε ποτά. Ονομάστηκε το Old Fashioned Holland Gin Cocktail, το οποίο ήταν πιο κοντά στο κοκτέιλ που γνωρίζουμε σήμερα, αν και προφανώς χρησιμοποιούσε τζιν αντί για ουίσκι.

Παρά τις προηγούμενες αναφορές, τα δικαιώματα για τη σύγχρονη έκδοση του ποτού φαίνεται να δόθηκαν σε έναν μπάρμαν που ονομάζεται James E Pepper το 1880. Δημιουργήθηκε σε έναν ιδιωτικό κοινωνικό σύλλογο στο Κεντάκι με την ονομασία Pendennis. Ο Pepper, περιέλαβε το ποτό του αυτό στον κατάλογο του Waldorf το οποίο ήταν το μπαρ του ξενοδοχείου Astoria στη Νέα Υόρκη και η δημοτικότητά του άρχισε να αυξάνεται.

Τον Φεβρουάριο του 1880, οι εφημερίδες ανακοίνωσαν ότι ο πολιτικός Samuel Tilden αποχώρησε από έναν εκλογικό αγώνα, με αποτέλεσμα το κοινό να γιορτάζει την περίσταση με ζεστά ουίσκι, με sour mashes και old fashioned cocktails.

Λίγα χρόνια αργότερα, το 1895, το κοκτέιλ εμφανίστηκε στο βιβλίο, Modern American Drinks του George Kappeler, παγιώνοντας τη θέση του ως ένα δημοφιλές ποτό σε όλες τις ΗΠΑ.

Από τότε, έχει χάσει πολλές φορές τη δημοτικότητα του, αλλά ως κλασικό κοκτέιλ πια, η θέση του στην ιστορία έχει παγιωθεί. Πρόσφατα ανακηρύχθηκε ως το πιο πολυζητημένο κοκτέιλ των τελευταίων 100 ετών.

Για το τέλειο Old Fashioned

60 ml bourbon
1 κύβος ζάχαρης
2 dashes Angostura bitters
1 dash Orange bitters
1 φλούδα λεμονιού ή πορτοκαλιού

Πάρτε ένα χαμηλό ποτήρι tumbler, βρέξτε τον κύβο ζάχαρης με δυο dashes από το αγαπημένο σας Angostura bitter και ένα dash Orange bitters. Στη συνέχεια λιώστε με ένα γουδί τη ζάχαρη μέχρι να γίνει εντελώς επίπεδη. Προσθέστε 2 oz από το Bourbon της επιλογής σας. Γεμίστε το ποτήρι σας με πάγο ακουμπώντας τον απαλά στον πάτο με τη βοήθεια του Bar spoon και αναδεύστε.

Μια φλούδα λεμονιού και πορτοκαλιού θα ήταν ό,τι πρέπει για επιστέγασμα. Στρίψτε τις φλούδες πάνω από το ποτήρι για να εξαχθούν τα έλαια και τρίψτε το χείλος με αυτές.

 

old-fashioned-glass

Προτείνεται να μπει σε old-fashioned glass

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleTajine, ένα κωνικό σκεύος από την εποχή των Αββασιδών
Next Article Επικοινωνιακά στυλ που συνυπάρχουν στην εργασία
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και του Schweizerische Hotelfachschule Luzern. Κατέχει τίτλο σπουδών "Psychology of Leadership" από το Cornell University. Είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Director of Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Daiquiri – Το ποτό των ορυχείων της Κούβας

By Vassilios Canellos

Singapore Sling – το αυθεντικό

By Vassilios Canellos

Bellini – Πως δημιουργήθηκε;

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Τρόποι που βοηθούν τον έλεγχο του κόστους στο bar

By Panagiotis Stathoulis

Μαυροδάφνη – Η πιο μαύρη ρομαντική ιστορία

By Panagiotis Stathoulis

Ταξιδεύοντας στον κόσμο με κλασσικά cocktails

By Greg Michopoulos

4 από τα πιο πιο αγαπημένα κλασσικά cocktail

By Panagiotis Stathoulis

Οι αλήθειες της πράσινης νεράιδας και τα ψέματα της μπλε αγαύης

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.