• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ποια είναι τα επικοινωνιακά στυλ που συνυπάρχουν μέσα σε μια εργασιακή ομάδα.
epikoinoniaka-style-stin-ergasia

Ποια είναι τα επικοινωνιακά στυλ που συνυπάρχουν μέσα σε μια εργασιακή ομάδα.

Eva MakriBy Eva Makri ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Σε οποιοδήποτε χώρο εργασίας, θα βρείτε διαφορετικά άτομα με διαφορετικά στυλ επικοινωνίας. Κάποιοι μπορεί να προτιμούν λακωνικές συζητήσεις για γεγονότα και αριθμούς καθώς άλλοι τείνουν να ενδιαφέρονται περισσότερο για βαθύτερες σχέσεις με τους συνεργάτες τους.

Τέτοιες διαφορές στο στυλ επικοινωνίας μπορεί να οδηγήσουν σε εσφαλμένη κατανόηση και κατ’ επέκταση λανθασμένη επικοινωνία. Σύμφωνα με μια έκθεση του Economist Intelligence Unit και του Lucidchart, το 42% των αιτιών της κακής επικοινωνίας οφείλονται στα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε.

Ποια είναι αυτά τα στυλ επικοινωνίας;

Υπάρχουν τέσσερα στυλ επικοινωνίας που θα σας βοηθήσουν να ταυτοποιήσετε το προσωπικό σας και να προωθήσετε την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ σας.

1. Αναλυτικό στυλ επικοινωνίας

Οι αναλυτικοί επικοινωνιακοί τύποι, προτιμούν δεδομένα και αριθμούς. Επικεντρώνονται σε περιγραφικά γεγονότα που συνοδεύουν κάθε πληροφορία που τους παρουσιάζεται. Αυτό το χαρακτηριστικό τους καθιστά πολύ δύσπιστους σε γεγονότα που δεν βασίζονται σε υπαρκτά στοιχεία. Δεν τους αρέσει η αόριστη συζήτηση που δεν συμβάλλει στην ενημέρωσή τους σχετικά με την κατάσταση και τους στόχους της εταιρείας.

Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν οι αναλυτικοί επικοινωνιακοί τύποι είναι ότι εξετάζουν τα προβλήματα με λογικό τρόπο και βρίσκουν σχεδόν πάντα λύσεις. Δεν τυφλώνονται από τα συναισθήματα που σχετίζονται με την ύπαρξη ενός προβλήματος.

Ωστόσο, ένα από τα μειονεκτήματα είναι ότι μπορεί να φαίνονται ψυχροί στους άλλους στον χώρο εργασίας και μπορεί να μπλοκάρουν κάποιες δημιουργικές λύσεις από τους πιο διαισθητικούς ανθρώπους στο γραφείο.

2. Διαισθητικό στυλ επικοινωνίας

Οι διαισθητικοί επικοινωνιακοί τύποι, αρέσκονται στις άμεσες πληροφορίες. Δεν εκτιμούν την ακρόαση κάθε βήματος γιατί κατά τη γνώμη τους δεν έχει σημασία. Προτιμούν να συνοψίζονται οι πληροφορίες με τρόπο που να μπορούν να αφομοιώσουν εύκολα τα κύρια σημεία και να προχωρήσουν στην επίλυση του προβλήματος.

Αυτοί οι επικοινωνιακοί είναι καλοί όταν πρόκειται να λάβουν ριψοκίνδυνες αποφάσεις. Αυτό τους επιτρέπει να είναι ανοιχτοί στις μεγάλες ιδέες και να τις εφαρμόζουν χωρίς να σκέφτονται πολύ τις λεπτομέρειες. Οι διαισθητικοί επικοινωνιακοί είναι συνήθως δημιουργικά άτομα και εμποδίζουν την εταιρεία να βαλτώσει.

Μπορεί να σπεύσουν σε λύσεις για τις οποίες αισθάνονται απόλυτα σίγουροι και να μην επενδύσουν τον χρόνο που απαιτείται για να εξηγήσουν το σκεπτικό τους και τις λεπτομέρειες στους άλλους. Διατρέχουν τον κίνδυνο να φαίνονται αγενείς και ως γνώστες των πάντων, αν και οι διαισθητικοί επικοινωνιακοί άνθρωποι είναι απαραίτητοι για μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία.

3. Λειτουργικό στυλ επικοινωνίας

Οι λειτουργικοί επικοινωνιακοί τύποι είναι το ακριβώς αντίθετο των διαισθητικών. Βομβαρδίζουν με περίπλοκες λεπτομέρειες και βήμα προς βήμα ανάλυση των διαδικασιών. Ο σχεδιασμός είναι ένα κρίσιμο στοιχείο σε ό, τι κάνουν για να διασφαλίσουν την απόλυτη επιτυχία. Συνήθως είναι αυστηροί στα χρονοδιαγράμματα και στις λίστες υποχρεώσεων.

Με αυτό το είδος επικοινωνίας, τίποτα δεν μένει απαρατήρητο. Είναι τέλειοι στην εφαρμογή και πάντα ολοκληρώνουν τα πράγματα. Ενοχλούνται εύκολα από τους διαισθητικούς που δεν δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες και στις διαδικασίες

Οι άνθρωποι μπορεί να χάσουν την προσοχή τους όταν ακούνε μια παρουσίαση από λειτουργικούς επικοινωνιακούς τύπους. Η εξαντλητική παρουσίαση των πληροφοριών συχνά αποδεικνύεται ως πρόβλημα.

4. Προσωπικό στυλ επικοινωνίας

Με τους προισταμένους που χρησιμοποιούν το προσωπικό στυλ επικοινωνίας, τα συναισθήματα και οι προσωπικές συνδέσεις είναι αυτό που οδηγεί τις συνομιλίες τους και τις σχέσεις τους μέσα στον χώρο εργασίας. Τους αρέσει να μαθαίνουν περισσότερα για τους ανθρώπους και έχουν μια ευχάριστη προσωπικότητα που τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν ελεύθερα και άμεσα με τους ανθρώπους.

Σε καταστάσεις συγκρούσεων και διαφωνιών, είναι οι καλύτεροι στην επίλυση τους. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι καλοί ακροατές, πράγμα που τους καθιστά τους τέλειους διπλωμάτες. Για αυτούς, η υγεία των σχέσεων είναι απαραίτητο στοιχείο, πράγμα που τους κάνει να επενδύουν χρόνο στο να βλέπουν τις επαγγελματικές σχέσεις να ευδοκιμούν. Αυτή η κατηγορία είναι η κόλλα που ενώνει τους ανθρώπους στο χώρο εργασίας.

Γιατί αυτά τα στυλ επικοινωνίας έχουν σημασία σε μια εταιρεία;

Ως διευθυντής, πρέπει να μάθετε πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το προσωπικό σας λαμβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας τους. Κάτι τέτοιο θα σας βοηθήσει με τους ακόλουθους τρόπους.

◉ Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πού να βελτιώσετε την επικοινωνία στο χώρο εργασίας

Η έκθεση Lucidchart δείχνει ότι το 44% των ανθρώπων υποδεικνύουν την εσφαλμένη επικοινωνία ως αιτία μη ορθής εκτέλεσης καθηκόντων. Η εσφαλμένη επικοινωνία μπορεί επίσης να προκαλέσει πολλά άλλα ζητήματα όπως το άγχος, το χαμηλό ηθικό και το “κάψιμο” ενός καλού συνεργάτη.

Η εύρεση ενός τρόπου για να προσδιορίσετε αυτά τα διαφορετικά στυλ στο προσωπικό σας και η αφιέρωση χρόνου για να διαβιβάσετε τις πληροφορίες που σας εκπέμπουν οι συνεργάτες σας, είναι κρίσιμη. Δεν θα βελτιώσει μόνο την απόδοση της ομάδας, αλλά θα οδηγήσει και σε αύξηση των πωλήσεων.

◉ Σας βοηθά να παρέχετε τη σωστή εκπαίδευση και πόρους για τις προσωπικές ανάγκες προσωπικού σας

Καθώς εργάζεστε για τη βελτίωση της επικοινωνίας με το προσωπικό σας, είναι επίσης απαραίτητο να προωθήσετε την ίδια κουλτούρα μεταξύ των συμπαικτών. Μπορείτε να το κάνετε παρέχοντας τους κατάλληλους πόρους και εκπαίδευση.

Η εκπαίδευση τους επιτρέπει να μάθουν περισσότερα για τη συνεργασία ως ομάδα και να ξεπεράσουν τους φόβους τους ώστε να γεφυρώσουν τα κενά επικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει στα πράγματα να λειτουργούν πιο ομαλά στον οργανισμό σας. Θα δείξει επίσης στο προσωπικό σας τη δέσμευση που έχετε στην προσωπική του ανάπτυξη και θα ενισχύσει το ηθικό του για να συνεχίσει να εργάζεται.

◉ Προωθεί την ένταξη και τη συνεργασία στο χώρο εργασίας

Το γεγονός ότι το προσωπικό σας έχει διαφορετικά στυλ επικοινωνίας απαιτεί να ενσωματώσετε διαφορετικά εργαλεία που καλύπτουν κάθε ένα από αυτά. Μερικοί μπορεί να προτιμούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραπτό κείμενο στις εργασίες τους, ενώ άλλοι μπορεί να προτιμούν να εργάζονται με μια οπτική αναπαράσταση.

◉ Βοηθά στην προώθηση της διαφάνειας στον οργανισμό σας

Είναι γνωστοί οι στόχοι και οι φιλοδοξίες σας σαν εταιρεία; Ως διευθυντής, είναι σημαντικό να γνωστοποιήσετε ακριβώς πάνω σε τι εργάζεται ο οργανισμός σας. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει τα μέλη του προσωπικού σας να εντοπίσουν διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνεισφέρουν στον μεγάλο στόχο. Δείχνει επίσης στο προσωπικό σας ότι εκτιμάται η συμβολή τους. Αυτή η διαφάνεια παρακάμπτει τα εμπόδια που παρουσιάζονται από τα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας.

Συμπέρασμα

Η εκμάθηση περισσότερων τρόπων επικοινωνίας βοηθά πολύ στην επίτευξη των στόχων σας ως εταιρεία. Διαφορετικοί άνθρωποι απαιτούν από εσάς να κοινοποιήσετε τις πληροφορίες σας με διαφορετικό τρόπο, ώστε να μπορούν εύκολα να τις κατανοήσουν.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleOld Fashioned – το πιο διάσημο ποτό όλων των εποχών
Next Article Γιατί η δέσμευση των υπαλλήλων είναι τόσο σημαντική για μια επιχείρηση φιλοξενίας
Eva Makri
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.