• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να μην σε κάψει η δουλειά του Bartender
bartender-serving-ccktail

Πως να μην σε κάψει η δουλειά του Bartender

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ως bartender, μπορεί να γνωρίσετε νέους ανθρώπους, να δημιουργήσετε διασυνδέσεις που μπορεί να μετατραπούν σε μελλοντικές ευκαιρίες και να έχετε ένα απροσδόκητο όφελος από αυτό. Μπορεί να βρείτε δουλειά σε πολυτελείς επιχειρήσεις, ή σε καλοπληρωμένες θέσεις στο εξωτερικό.

Αλλά, είναι επίσης ένα δύσκολο επάγγελμα γιατί απαιτεί ορθοστασία για μεγάλο χρονικό διάστημα, συχνά χωρίς διαλείμματα, ενώ εξυπηρετείτε και άλλους. Επιπλέον, η υπομονή σας δοκιμάζεται τακτικά καθώς οι απαιτητικοί πελάτες μπορεί να εξαντλήσουν όχι μόνο την υπομονή σας αλλά και την ανοχή σας και κάθε άλλη επαγγελματική αρετή που έχετε αναπτύξει. .

Το λεγόμενο κάψιμο του μπάρμαν είναι μια πραγματική κατάσταση, και κάποιες φορές όταν εμφανιστεί, νιώθει κανείς σαν να μην μπορεί να εξυπηρετήσει άλλον άνθρωπο στη ζωή του.

Αν έχει έρθει κάποια ώρα που ενώ δουλεύοντας σαν bartender νιώσατε οτι ήταν μέχρι εδώ, αν θέλατε να εξαφανιστείτε από το πρόσωπο της γης ή ακόμα να βάλετε τα κλάματα νιώθοντας οτι διαλέξατε τη λάθος δουλειά, τότε μάλλον αυτό το άρθρο φτιάχτηκε για εσάς.

Παρακάτω θα βρείτε συμβουλές για να αποφύγετε ή να ξεπεράσετε αυτό το κάψιμο που συμβαίνει σε αρκετούς συναδέλφους. Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν;

Διάλειμμα
Πολλές φορές το αίσθημα του καψίματος είναι το αποτέλεσμα της υπερβολικής εργασίας. Εάν μένετε στο Ξενοδοχείο που δουλεύετε, χωρίς ρεπό, κάθε νύχτα ίσως χρειάζεστε ένα διάλειμμα.
Πρέπει να χαλαρώσετε, να ξεκουραστείτε και να αναζωογονήσετε τον εαυτό σας. Πρέπει να απελευθερώσετε τυχόν συναισθήματα πίεσης και συντριβής! Σίγουρα ο εργοδότης δεν θα είναι χαρούμενος αλλά καλύτερα να πιεστεί λίγο παρά να καείτε εντελώς.

Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μικρό διάλειμμα για να επανέλθει κανείς και να έχει και λίγο χρόνο να σκεφτεί γιατί του αρέσει αυτή η δουλειά

Κάντε κάτι για εσάς
Ως μπάρμαν ή μπαργούμαν , περνάτε σχεδόν κάθε ώρα της εργασίας σας πιεστικά έχοντας την υποχρέωση να εξυπηρετείτε ασταμάτητες ορδές με χαμόγελο και ευγένεια. Μετά από λίγο καιρό, μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε σαν να βάζετε πάντα τις ανάγκες όλων των άλλων πάνω από τις δικές σας και η κατάσταση αυτή να αρχίσει να δηλητηριάζει την ψυχολογία. Μπορεί να νιώσετε οτι είστε ο τελευταίος άνθρωπος στον πλανήτη, οτι στην προηγούμενη ζωή σας ήσασταν κωπηλάτης της Ρωμαϊκής γαλέρας, κι ακόμα πιο παλιά ο πίθηκος που οι άλλοι του έκλεβαν τις μπανάνες. Εντάξει πλάκα κάνουμε. Απλά θέλουμε να δείξουμε πόσο ισοπεδωτικά μπορεί να γίνουν όλα αυτά και να οδηγήσουν σε μια γενίκευση.

Προκειμένου να αποφευχθεί αυτό και να επαναπροσδιορίσετε τον εαυτό σας, κάντε κάτι για τον εαυτό σας κάθε μέρα! Είναι μια ασφαλής τακτική που δημιουργεί βαλβίδες αποσυμπίεσης.

Κάνετε κάτι που θέλετε μόνο και μόνο γιατί σας αρέσει. Δεν θα το αφήσετε για αύριο. Σήμερα θα το κάνετε κι αύριο θα βρείτε κάτι άλλο. Ξεκινήστε εκείνο το βιβλίο που όλο το αφήνατε για αργότερα, παίξτε ένα παιχνίδι στο computer, μαγειρέψτε κάτι για τον εαυτό σας και βάλτε ένα αστείο story για την εμπειρία αυτή ή πάρτε ένα χρυσόψαρο.

Το θέμα είναι να εστιάσετε σε εσάς και στο τι θέλετε να κάνετε, ώστε να μην καταλήξετε να αισθάνεστε τον πελάτη σαν εχθρό σας κι οτι πρέπει να ικανοποιείτε όλες τις ανάγκες του ενώ οι δικές σας έχουν μείνει στα αζήτητα.

Βρείτε μια διέξοδο αποσυμπίεσης
Όταν τα χρήματα σας εξαρτώνται από τα tips των πελατών γιατί ο μισθός δεν είναι και σπουδαίος – αυτό σημαίνει ότι βρίσκεστε σε μια κατάσταση συνεχούς διπλωματίας, συγκράτησης και υποχρεωτικής ευγένειας, πράγμα το οποίο μπορεί να συσσωρεύσει τεράστιες ποσότητες θυμού. Δεν το καταλαβαίνετε αλλά υπάρχει κάπου εσωτερικά κρυμμένος.

Βρείτε λοιπόν μια ασχολία που μπορείτε να χρησιμοποιείτε τακτικά για να απελευθερώνετε το άγχος και τον θυμό σας. Μερικά παραδείγματα είναι: ο διαλογισμός, η γιόγκα, η άσκηση, ή άθληση ή απλά το περπάτημα στη φύση.

Έχοντας μια σταθερή διέξοδο, θα είστε σε θέση να αφήνετε να μετουσιωθεί οποιαδήποτε ένταση και να χειριστείτε καλύτερα τους απαιτητικούς πελάτες, τις πολύβουες βάρδιες και οποιοδήποτε άλλο στρεσαριστικό προκύπτει στο εργασιακό σας περιβάλλον.

Ορμόνες και Χημεία
Δυο βασικά πράγματα όταν βρίσκεστε σε καταστάσεις που ωθούν την ψυχολογία κοντά στα κόκκινα, είναι να μειώσετε την πρόσληψη καφεΐνης και την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνετε. Αυτά τα δύο σε συνδυασμό με έναν καλύτερο και σταθερό ύπνο, θα βελτιώσουν αρκετά τη Χημεία του σώματος και την όποια ορμονική διαταραχή.

Αν θέλετε να φτάσετε στη ρίζα του προβλήματος, πρέπει να αναρωτηθείτε το “γιατί” και το “τι”.

Γιατί νιώθω δυστυχισμένος στην εργασία; Τι γίνεται με τη δουλειά μου, τους συναδέλφους μου ή τους πελάτες μου και με κάνει να αισθάνομαι οτι το έχω κάψει;

Ότι σας έρχεται στο μυαλό γράψτε το. Μπορεί να υπάρχουν πολλά θέματα, ή μπορεί να είναι ένα πράγμα. Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας καθώς κάνετε αυτή την άσκηση, διότι θα φέρει στην επιφάνεια το από όπου προέρχεται το κάψιμο.

Ίσως είναι το μπαρ. Ίσως είναι οι συνεργάτες σας. Ίσως είναι κάτι άλλο, ίσως όλα μαζί. Ο μόνος τρόπος για να μάθετε με βεβαιότητα είναι να αναρωτηθείτε και αν δώσετε αυθόρμητα τις απαντήσεις, θα έχετε μεγάλη πιθανότητα να το ξεπεράσετε.

Μιλήστε στον υπεύθυνο
Εξηγήστε του πως νιώθετε, αποσαφηνίστε οτι δεν το λέτε για να φύγετε από τη δουλειά αλλά οτι θέλετε να βρείτε λύση. Μπορεί αν είστε καλός στη δουλειά και θέλει να σας κρατήσει, να ψάξει κι ο ίδιος να βρει τη λύση, δουλεύοντας το πρόβλημα στο μυαλό του. Μπορεί να σας δώσει κανένα ρεπό, μπορεί να σας βάλει σε καμιά πιο εύκολη βάρδια ή σε άλλο πόστο για λίγο.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να νιώσει αυτός που δουλεύει πίσω από το bar, χαμένος ή καμένος. Το παν είναι να μην το αφήσει να απλωθεί και να δηλητηριάσει τη στάση του και τη δουλειά του. Κάνοντας κάποια ή και όλα αυτά, είναι βέβαιο οτι θα σας βλέπουμε για αρκετό καιρό ακόμα πίσω από το bar.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤι είναι αυτά τα bitters;
Next Article Πως να διευθύνεις ένα επιτυχημένο Cafe
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

By Sofia Banagi

Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.