• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar
τρόποι ελέγχου αποθεμάτων στο μπαρ

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Ποιοι είναι οι τρόποι ελέγχου αποθεμάτων; Για να παρακολουθείτε σωστά, να ελέγχετε και να διαχειρίζεστε συνολικά το απόθεμά σας στα ποτά, του bar σας, χρειάζεται λίγος χρόνος και κάποια απλά βήματα που μπορεί να εφαρμόσει κάθε επιχείρηση.

Όσο πιο μικρή η επιχείρηση, τόσο πιο αναγκαία είναι αυτά τα μέτρα δεδομένου οτι δεν θα υπάρχει δυνατότητα για υπερσύγχρονα POS και ERP καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό ελέγχου.

Εάν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, θα μειώσετε δραματικά τις πιθανότητες για προβλήματα διαρροής εσόδων (που μπορεί να γνωρίζετε ή να μην γνωρίζετε καν ότι έχετε) και να προσθέσετε επιπλέον έσοδα.

Αυτοί οι τρόποι ελέγχου αποθεμάτων είναι βοηθητικοί πέρα από την ύπαρξη κάποιου τύπου συστήματος ελέγχου, επομένως θα υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείτε ήδη ή σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων.

1) Ποτέ μην αφήνετε τους υπαλλήλους να διενεργούν απογραφή

Αυτή η διαδικασία πρέπει να αφεθεί αποκλειστικά στον manager του bar και στο αρμόδιο άτομο από τον έλεγχο. Αν θέλετε οι υπάλληλοι να διενεργούν την απογραφή, θα πρέπει απλώς να μετρούν όχι να συμπληρώνουν τα έντυπα και ακόμη περισσότερο να γνωρίζουν ποιο είναι το απόθεμα που θα πρέπει να έχουν.

2) Οι μπάρμεν δεν πρέπει να παραγγέλνουν χωρίς κάποια επίβλεψη

Το ειδικό διευθυντικό προσωπικό θα πρέπει να συνεπιτηρεί την ποσότητα της παραγγελίας και να έχετε προεπιλέξει μια ιδανική ποσότητα ποτών στην αποθήκη ώστε να μην παραγγέλνουν κατά την κρίση τους.
Δεν θα σας γλυτώσει μόνο από διαρροές αλλά θα αποτρέψει την υπερσυγκέντρωση άχρηστου στοκ στην αποθήκη, αντί αυτά τα χρήματα να είναι διαθέσιμο κεφάλαιο κίνησης.

3) Πάντα να είναι κλειδωμένη η αποθήκη του bar

Όλο το απόθεμα που δεν βρίσκεται στο μπαρ πρέπει πάντα να φυλάσσεται σε ασφαλή, κλειδωμένη θέση.

Είναι καλύτερο να γίνει υποχρεωτική πρακτική, ένα διαρκές σύστημα απογραφής και καταγραφής παραγγελιών καθώς και καταγραφή παραλαβής και παράδοσης των κλειδιών.

4) Εφαρμογή αρχείων καταγραφής παραλαβών

Τα αρχεία καταγραφής του μπαρ πρέπει να αναφέρουν με ακρίβεια πόσα μπουκάλια κάθε προϊόντος πρέπει να βρίσκονται πίσω ανά πάσα στιγμή. Οι μπάρμεν σας θα πρέπει να τηρούν αυτές τις διαδικασίες και να καταγράφουν ότι φεύγει από την αποθήκη προς το bar

5) Καταμέτρηση και σφράγιση φιαλών

Ένα πρόσθετο μέτρο που μπορεί να λειτουργήσει σε μικρές μονάδες είναι να γίνεται καταμέτρηση των άδειων φιαλών και βάσει αυτών να γίνεται η επόμενη παραγγελία. Κάποιες εξωτερικές μονάδες σφραγίζουν τις ετικέτες των ποτών προκειμένου να είναι σίγουροι οι διευθυντές, οτι τα ποτά που πωλούνται δεν έχουν εισέλθει με άλλον τρόπο στην επιχείρηση.

Η λήψη αυτών των προληπτικών βημάτων είναι μια καλή αρχή για την καλύτερη διαχείριση του αποθέματος σας. Εάν θέλετε να έχετε ακόμα πιο σωστή εικόνα των αποθεμάτων σας, θα πρέπει να υιοθετήσετε ένα λογισμικό διαχείρισης αποθήκης συνδεδεμένο με ένα Point Of Sale για την ιδανική λειτουργία.

Σε καμία περίπτωση αυτό το άρθρο δεν έχει σκοπό να υπονοήσει κάτι αρνητικό για το Bar. Θα μπορούσε να αναφέρεται σε ένα εστιατόριο ή σε μια κουζίνα. Πολλές φορές όμως η λήψη προληπτικών μέτρων έχει δείξει οτι μπορούν να βοηθήσουν να μειωθούν τα κόστη έως και 30% διότι το προσωπικό προσέχει περισσότερο και διαχειρίζεται το σύνολο των πόρων σωστότερα όταν γνωρίζει οτι υπάρχει στενότερος έλεγχος.

Photos from Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΦεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
Next Article Γιατί ένα ξενοδοχείο πρέπει να έχει αγαστές σχέσεις με τους ανταγωνιστές
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και του Schweizerische Hotelfachschule Luzern. Κατέχει τίτλο σπουδών "Psychology of Leadership" από το Cornell University. Είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Director of Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

By John Protopapadakis

Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα

By Vassilios Canellos

Τροφικές αλλεργίες και αλλεργιογόνα

By Vassilios Canellos

Τι είναι η διατροφή Kosher;

By Vassilios Canellos

Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το key performance indicator (KPI);

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.