Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Υψηλή τεχνολογία στην εξυπηρέτηση πελατών
Υψηλή τεχνολογία στην εξυπηρέτηση πελατών
Young female sitting on yellow coach working on laptop in public wifi area, typing, people passing by on the background

Υψηλή τεχνολογία στην εξυπηρέτηση πελατών

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 5 Mins Read

Η υψηλή τεχνολογία στην εξυπηρέτηση πελατών γίνεται όλο και πιο απαραίτητη.  Ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει συνεχώς και εξελίσσεται ανταποκρινόμενος στις νέες τάσεις του αλλά και των καταναλωτών. Οι αναλυτές και οι ειδικοί παρέχουν συνεχώς προβλέψεις για να δώσουν στις επιχειρήσεις έναν τρόπο να χτίσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Η φιλοξενία δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται.

Η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της καινοτομίας και των καλών επιχειρηματικών πρακτικών. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πού πηγαίνει η βιομηχανία του τουρισμού. Σε τελική ανάλυση, το μέλλον στον τομέα της φιλοξενίας κυριολεκτικά βρίσκεται στα χέρια των πελατών, επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να τελειοποιείτε πάντα τις μεθόδους σας στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε καινοτόμοι και να υιοθετήσετε έναν συνδυασμό από νέες και δοκιμασμένες λύσεις στη λειτουργία σας. Είναι σημαντικό να έχετε αυτήν την ισορροπία για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες των πελατών σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο σύνολό της.

Σήμερα, θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικά παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας που έχουν να κάνουν με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό περιλαμβάνει κορυφαίες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές που φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των σημερινών πελατών.

Ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στην υποδοχή

Ο κόσμος κινείται σιγά σιγά, σε μια εποχή αυτοματισμού και απρόσκοπτης αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα παραδείγματα είναι το πώς οι ηγέτες στη βιομηχανία της φιλοξενίας χρησιμοποιούν τελευταία, κάποια εικονικά γραφεία υποδοχής και εικονικούς βοηθούς για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες των επισκεπτών. Ενώ αυτή η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται ακόμη ευρέως σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν πολλοί λόγοι για ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση ενός εικονικού βοηθού. Ενας εικονικός βοηθός μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του ιού covid-19 .

Μπορεί να σας αρέσει:  Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει απαραίτητη

Εκτός από την προστασία κατά του Covid-19, είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι εικονικοί ρεσεψιονίστ μπορούν να βοηθήσουν στην επιτάχυνση πολλών διαδικασιών. Για παράδειγμα, λήψη και επεξεργασία παραγγελιών, εξυπηρέτηση νέων αφίξεων σε ξενοδοχεία, επεξεργασία κρατήσεων και πληροφοριών πελατών και πολλά άλλα ενώ ταυτόχρονα, αυξάνουν την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις. Το αποτέλεσμα είναι μια καλύτερη εμπειρία μέσω της απόλυτης λειτουργικότητας και αξιοπιστίας.

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επαφή, την ζεστή και φιλόξενη προσέγγιση και το χαμόγελο. Είναι υπέροχο να συνδυάζουμε αυτήν τη λύση με παραδοσιακές πρακτικές.

Εξατομικεύστε την εμπειρία των πελατών

Η εξατομίκευση είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια. Είτε είστε ο διευθυντής του ξενοδοχείου είτε ο επικεφαλής των μπαρ, σε μια επιτυχημένη τοπική επιχείρηση, θυμηθείτε ότι οι πελάτες συνεχίζουν να επιστρέφουν στην επιχείρησή σας όχι λόγω του καταπληκτικού mojito, αλλά επειδή τους βλέπετε ως κορυφή όλων των ενεργειών σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων σας με τους πελάτες και οι καθημερινές τους εμπειρίες πρέπει να είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης, ειδικών επιμελημένων προσφορών και πακέτων, και θέτοντας μερικές βασικές ερωτήσεις στο στάδιο της κράτησης, ώστε να μπορείτε να προετοιμάσετε ένα ειδικό πακέτο καλωσορίσματος για τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω κάποιου app το οποίο να λαμβάνει τις πληροφορίες αυτές και να δημιουργεί και υποερωτήματα.

Αξιοποιήστε την τεχνολογία και τις εφαρμογές

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of things) έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής μας στο σπίτι, στο γραφείο και ενώ αλληλεπιδρούμε με τον έξω κόσμο. Αυτό που ξεκίνησε ως απλό, η τεχνολογία δηλαδή αναγνώρισης φωνής εξελίχθηκε σε τεχνολογία και συσκευές που βασίζονται σε AI (τεχνητή νοημοσύνη). Αυτή η νέα τεχνολογία είναι ικανή να αντιμετωπίσει πολύπλοκα θέματα και προβλήματα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Εξαιρετική εξυπηρέτηση για βελτίωση της κερδοφορίας

Έχοντας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μέσω διαφόρων gadget και να τα ελέγχετε με τον ήχο της φωνής σας, κάνει πραγματικά ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίζει σε έναν ανταγωνιστικό τομέα. Δεν μιλάμε για υποκατάσταση της ανθρώπινης επαφής, αλλά για έλεγχο φωτισμού, κλιματισμού κλπ

Αξιοποιήστε την ανάλυση των μεγάλων δεδομένων

Είναι σημαντικό να έχετε πάντα τις σωστές πληροφορίες τη σωστή στιγμή για να βελτιώσετε τη στρατηγική εμπειρίας των πελατών σας και να ενσωματώσετε γρήγορα νέες λύσεις. Χωρίς τα σωστά δεδομένα στη διάθεσή σας, δεν μπορείτε να παραμείνετε ευέλικτοι σε μια τόσο γρήγορα εξελισσόμενη βιομηχανία. Οι ηγέτες συνδυάζουν συχνά την τεχνητή νοημοσύνη με τα λεγόμενα Big Data για τη συλλογή τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων της βιομηχανίας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αναλύσεις αλλά με δυνατότητα δράσης πάνω σε αυτές τις αναφορές. Φροντίστε να ενσωματώσετε την τεχνητή νοημοσύνη στη διαδικασία ανάλυσης των δεδομένων σας για να γνωρίζετε πάντα τι θέλουν και χρειάζονται οι πελάτες σας.

Αναγνωρίστε τον αντίκτυπο της τεχνολογίας VoIP

Είναι σημαντικό να έχουμε μια καταπληκτική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και επίσης να ενσωματώνουμε και κορυφαία τεχνολογία επικοινωνίας όπως το VoIP.

Ως σύστημα που βασίζεται στο cloud, το VoIP (voice over internet protocol) στοχεύει να φέρει πολλές ψηφιακές δυνατότητες στον τομέα της φιλοξενίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τον καλύτερο πάροχο υπηρεσιών VoIP που προσφέρει δυνατότητες όπως πλήρη βελτιστοποίηση των επικοινωνιών, προώθηση κλήσεων και τηλεδιάσκεψη, ποιότητα φωνής HD και κλήσεις χαμηλού κόστους, καθώς και διάφορες προσθήκες και ενσωματώσεις. Οι συσκευές VoIP μπορούν να δώσουν στο εν κινήσει προσωπικό τη δυνατότητα λήψης κλήσεων σε σημεία που παραδοσιακά δεν θα είχαν σήμα.

Μπορεί να σας αρέσει:  8 τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2024

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια τάση που αναπόφευκτα θα ακολουθηθεί από το σύνολο των επιχειρήσεων. Φροντίστε να τη συνδυάσετε με τη συναισθηματική νοημοσύνη των στελεχών σας για να πιάσετε κορυφαία επίπεδα εξυπηρέτησης, προσωποποιημένης εμπειρίας αλλά και καινοτομίας.

Photo by @yanalya

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleBarista Job Description
Next Article Τι περιμένουν από εσάς οι πελάτες σας στα social media
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.