• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
να-δείξεις-ότι-νοιαζεσαι

Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΒΕΛΤΙΩΣΗ

To να δείξεις οτι νοιάζεσαι συχνά είναι τόσο εύκολο, παρόλα αυτά παραμελείται.

Μια ιστορία που συχνά αναφέρω στα σεμινάρια είναι αυτή με τον διανομέα της Domino’s, ο οποίος παρέδωσε δύο πίτσες σε έναν άνθρωπο που μόλις είδε το σπίτι του να καίγεται. Στη θέα της πίτσας, ο άτυχος άνδρας λέει στον διανομέα: «Δεν έχω παραγγείλει πίτσες. Ξέρετε, το σπίτι μου κάηκε», ο οποίος του ανταπαντάει: «Το ξέρω. Περνούσα από εδώ και το είδα, οπότε είπα στο αφεντικό μου να σας ετοιμάσουμε δύο πίστες, καθώς θα πεινάτε. Αν δεν σας αρέσουν αυτές οι πίτσες, ευχαρίστως να σας φτιάξουμε άλλες, του γούστου σας».

Η πραγματική αυτή ιστορία καταδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να δείξεις ότι νοιάζεσαι. Και ξέρετε κάτι, δεν κοστίζει τίποτα. Μηδέν ευρώ κοστίζει το να δείξεις κατανόηση-ενσυναίσθηση, να δείξεις ότι συμπάσχεις, να βοηθήσεις όπως μπορείς. Πάνω από όλα, πρέπει να παραμείνεις άνθρωπος και να κάνεις μικρές ή μεγάλες πράξεις καλοσύνης.

να-δείξεις-ότι-νοιαζεσαι-είναι-απλό

Μην ξεχνάς ότι απέναντί σου δεν έχεις απλώς πελάτες, αλλά συνανθρώπους, που συχνά θέλουν τη βοήθειά σου ή την κατανόησή σου (π.χ. να τους περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα τον αργοπορημένο επιβάτη, προκειμένου να επιβιβαστεί στο πλοίο). Αυτές οι πράξεις όχι μόνο θα σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα, αλλά ίσως με κάποιο τρόπο σου «επιστρέψουν».

Σε έναν κόσμο λοιπόν που ολισθαίνει στο βούρκο και στη ζούγκλα, σε έναν κόσμο όπου έχουν χαθεί οι αξίες και τα ιδανικά, προσπάθησε να γίνεις σαν τον υπάλληλο της Domino’s, όχι σαν τους «μαυραγορίτες» που κερδοσκοπούν με το νερό που διαθέτουν σε ανθρώπους που τα έχουν χάσει όλα (αλήθεια, δεν θα έπρεπε οι εταιρείες εμφιαλωμένου νερού να το διανέμουν δωρεάν στους αναξιοπαθούντες – ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μάλλον τους είναι άγνωστος). Και φυσικά όχι σαν τους ανεκδιήγητους υπαλλήλους-δολοφόνους του Blue Star Ferries…

📖 Σημείωση: Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα σαν αυτό στη σελίδα Marketing Tips

Εκπαίδευση Ενσυναίσθηση
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleBlack list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα
Next Article Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Πως να μειώσω το άγχος;

By John Protopapadakis

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

By Sofia Banagi

Career Coaching: Τι είναι;

By Sofia Banagi

Πως σαμποτάρεις τον εαυτό σου;

By Sofia Banagi

Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;

By John Protopapadakis

Μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης

By Sofia Banagi

Business coaching είτε ηγείσαι του εαυτού σου, είτε μιας επιχείρησης!

By Sofia Banagi

Behavioral business coaching – πως βοηθάει;

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.