Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία
δέσμευση-των-εργαζομένων

Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΑΠΟΨΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Η δέσμευση των εργαζομένων είναι τόσο σημαντική που μεγάλοι όμιλοι την έχουν πρώτη στις προτεραιότητες τους. Το προσωπικό έχει πλέον αποδειχθεί ότι αποτελεί μια ολοένα και πιο σημαντική πτυχή της φήμης της εταιρείας. Οι εργαζόμενοι είναι οι άνθρωποι που εμπιστεύεται το ευρύ κοινό, αλλά πέρα από αυτό, είναι οι άνθρωποι που θα διαμορφώσουν οποιαδήποτε εξωτερική εικόνα της εταιρείας.

Σκεφτείτε το: τα άτομα με τα οποία αλληλεπιδρούν περισσότερο οι καταναλωτές είναι το προσωπικό, όχι ο Διευθύνων Σύμβουλος ή οποιοσδήποτε άλλος ενδιάμεσος.

Η φήμη της εταιρείας και η δέσμευση των εργαζομένων συνδέονται

Το προσωπικό που εξυπηρετεί τους πελάτες είναι ουσιαστικά το πρόσωπο της επιχείρησής. Η αλληλεπίδραση του πελάτη μαζί τους θα διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν την επιχείρησή – είτε καλό είτε κακό.

δέσμευση-των-εργαζομένων-στο-εστιατοριο
Το κακό κλίμα στην εργασία μπορεί να είναι ορατό από τη γλώσσα του σώματος και μόνο

Αλλά η δέσμευση των εργαζομένων πάει βαθύτερα από αυτό.

Εάν ένα μέλος του προσωπικού είναι απογοητευμένο με τη δουλειά ή με τον διευθυντή του, μπορεί να πάει και να παραπονεθεί στους φίλους, στην οικογένειά του και σε ορισμένες περιπτώσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό αρχίζει και διαμορφώνει μια εικόνα επζήμια για την εταιρεία χωρίς οι υπεύθυνοι της εταιρείας να έχουν επίγνωση της αρνητικής τάσης που δημιουργείται.

Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι που αισθάνονται όμορφα με τη δουλειά τους είναι πιθανό να το λένε αριστερά και δεξιά. Είναι πιθανό να καταβάλουν περισσότερη προσπάθεια σε ό,τι κάνουν, επειδή αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και αυτό θα αντικατοπτρίζεται και στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν με τους πελάτες και παρουσιάζουν την εταιρεία.

Οι επιπτώσεις της μη δέσμευσης των εργαζομένων στη φήμη της εταιρείας

Ενώ η υψηλή αφοσίωση των εργαζομένων μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα στη φήμη μιας εταιρείας, η χαμηλή μπορεί να φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

Η χαμηλή δέσμευση των εργαζομένων συνδέεται συνήθως με τους παρακάτω τομείς:

➕Κακή εξυπηρέτηση – οι εργαζόμενοι που δεν είναι καλά, είναι πιθανό να μη σκορπίσουν χαμόγελα όταν εξυπηρετούν πελάτες ή αλληλεπιδρούν με άλλους υπαλλήλους

➕ Χαμηλό εταιρικό ηθικό – όσοι δεν είναι καλά είναι λιγότερο πιθανό να εργαστούν ομαδικά και θα μειώσουν το ηθικό και των άλλων εργαζομένων με την πάροδο του χρόνου

➕ Αντιπαραγωγικότητα – όσοι δεν είναι καλά θα προσπαθήσουν να κάνουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Θα ροκανίζουν το χρόνο αφιερώνοντας περισσότερη ώρα για μια απλή δουλειά εκνευρίζοντας τους άλλους και σε ακόμα χειρότερη περίπτωση, κάνοντας και τους άλλους να λειτουργήσουν έτσι γιατί θα νιώθουν κορόϊδα.

➕ Σπατάλη υλικού και αναλωσίμων – όσοι δεν είναι καλά θα κακομεταχειριστούν τον εξοπλισμό, θα είναι πιο επιρρεπείς σε φθορές και σπασίματα και θα πετούν χρήσιμα πράγματα αδιακρίτως.

➕ Συχνές απουσίες – όσοι δεν είναι καλά θα προσπαθήσουν να λείψουν με το παραμικρό, είτε για ασθένεια είτε για άλλους λόγους, προκαλώντας δυσλειτουργία στην καθημερινότητα. Αν υπάρχει και σχετική υποστελέχωση, αυτό θα φέρει ατιμωρησία και θα υποβαθμίσει το ενδιαφέρον και των άλλων, πιο τυπικών υπαλλήλων.

➕ Υψηλός κύκλος εργασιών – οι εργαζόμενοι που δεν είναι καλά, είναι συνήθως δυσαρεστημένοι με τον ρόλο τους και συχνά θα προσπαθούν να μεταπηδήσουν αλλού οδηγώντας την εταιρεία σε μεγαλύτερα κόστη εύρεσης, εκπαίδευσης και ενσωμάτωσης προσωπικού.

➕ Απογοήτευση επαναλαμβανόμενων πελατών – Σε πολλά ξενοδοχεία ή εστιατόρια υπάρχουν επαναλαμβανόμενοι πελάτες (repeaters) που έρχονται ξανά στην εταιρεία περιμένοντας να λάβουν το ίδιο προϊόν. Το προϊόν αυτό όμως περιλαμβάνει και τους ανθρώπους που συνάντησαν. Όταν βλέπουν οτι ένα μεγάλο μερος του προσωπικού αποχωρεί, τότε θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιλογή τους.

Μπορεί να σας αρέσει:  Catering menu - Πως να δημιουργήσετε ένα μενού για εκδήλωση
δέσμευση-των-εργαζομένων-και-απογοητευση-πελατων
Οι συχνές αλλαγές προσωπικού επηρρεάζουν τους πελάτες αρνητικά.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορούν να προκαλέσουν δραστική μείωση τόσο στα κέρδη όσο και στη φήμη μιας εταιρείας, πράγμα που σημαίνει ότι η δέσμευση των εργαζομένων είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας καλής δημόσιας εικόνας.

Για να συμβεί αυτό, οι εργαζόμενοι πρέπει να αισθάνονται ικανοποιημένοι με την εργασία τους και να είναι περήφανοι για αυτό που κάνουν. Βασικά, πρέπει να αγαπούν να εργάζονται στην εταιρεία και να θέλουν ενεργά να επενδύσουν στην επιτυχία της.

Σε έρευνα που διεξήχθη από το IES, οι αφοσιωμένοι υπάλληλοι είναι πιθανό να έχουν καλύτερη απόδοση έως και 20% από τους συναδέλφους τους. Επιπλέον, είναι επίσης πιο πιθανό να λειτουργήσουν ως θετικοί υποστηρικτές για την εταιρεία.

Τώρα λοιπόν, καταλαβαίνουμε γιατί η δέσμευση των εργαζομένων είναι τόσο σημαντική για τη φήμη της εταιρείας και τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει εάν δεν καλλιεργηθεί.

Μια εταιρεία για να είναι επιτυχημένη πρέπει να αγαπιέται και απ’έξω και από μέσα. Όποιο κι από τα δύο να μη συμβαίνει θα επηρρεάσει και το άλλο πολύ σύντομα. Από όπου κι αν ξεκινήσει το σάπισμα ενός φρούτου, η κατάληξη είναι πάντα η ίδια. 

Photos by:
Image by pressfoto on Freepik
Image by wavebreakmedia_micro on Freepik
Image by Drazen Zigic on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤρόποι και στυλ διοίκησης
Next Article Πως να μειώσω το άγχος;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

6 Mins Read

Τα πιο συχνά παράπονα στα εστιατόρια

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

7 Mins Read

Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

5 Mins Read

Κλιματική αλλαγή και υπερτουρισμός

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.