• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ποιες είναι οι σημερινές προσδοκίες των εργαζομένων
προσδοκίες των εργαζομένων

Ποιες είναι οι σημερινές προσδοκίες των εργαζομένων

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Οι προσδοκίες των εργαζομένων έχουν εξελιχθεί. Οι σημερινοί εργαζόμενοι είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν εταιρεία ή ακόμα και καριέρα χωρίς να το πολυσκεφτούν. Είτε η έλλειψη του εργατικού δυναμικού είτε η αλλαγή θεώρησης των πραγμάτων έχουν δημιουργήσει μια ευκολία στη μεταπήδηση από επιχείρηση σε επιχείρηση είτε ακόμα και από τομέα σε τομέα.

Τι προσδοκούν στην πραγματικότητα οι περισσότεροι από μία δουλειά;

  • Αναζητούν αναγνώριση του ατόμου κι όχι του εργαζομένου.
  • Ψάχνουν για κίνητρα προκειμένου να δεσμευθούν
  • Επιθυμούν ισορροπία κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής κι όχι καθολική εξόντωση
  • Θέλουν την αναγνώριση των δεξιοτήτων τους
  • Επιθυμούν διαφοροποίηση στην αμοιβή τους βάσει απόδοσης
  • Αναζητούν μια δουλειά με νόημα, μια δουλειά με σκοπό

Πως χωρίζονται σε κατηγορίες οι προσδοκίες των εργαζομένων;

1. Βασικές προσδοκίες
Όταν ένας νεοπροσλαμβανόμενος υπογράφει μια σύμβαση εργασίας, προσδοκεί από τον εργοδότη, να του καταβάλει τον καθορισμένο μισθό σε καθορισμένο χρόνο, να τον εκπαιδεύσει σωστά, να του προσφέρει ένα ασφαλές και μη τοξικό εργασιακό περιβάλλον, να του εξηγήσει τις πολιτικές της εταιρείας, να του ορίσει την περιγραφή του ρόλου του και τις εργασιακές του ευθύνες και να του δώσει στο τέλος μια αξιολόγηση που θα είναι και εποικοδομητική και δίκαια.

2. Ιδιαίτερες προσδοκίες
Οι εργαζόμενοι που θέλουν κάτι περισσότερο από μια δουλειά που απλά να πληρώνει τους λογαριασμούς τους, αναμένουν από την εταιρεία τους να προχωρήσει παραπέρα και να τους προσφέρει:

  • Ομαλή ενσωμάτωση
    Μια έρευνα διαπίστωσε ότι το 18% των υπαλλήλων εγκαταλείπουν μέσα σε τρεις μήνες, αναφέροντας την κακή ενσωμάτωση ως αιτία. Η ομαλή ενσωμάτωση των εργαζομένων είναι κάτι περισσότερο από μια ενημέρωση για τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς και θα πρέπει να επεκταθεί μέχρι το σημείο εκείνο που ο εργαζόμενος θα νιώσει πια μέρος του συνόλου.
  • Ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής
    Η εξουθένωση είναι ένα μείζον ζήτημα στη σημερινή κοινωνία, τόσο πολύ που ακόμη και οι πιο ακριβοπληρωμένοι άνθρωποι θα εγκατέλειπαν τη δουλειά τους αν ένιωθαν οτι βιώνουν την απόλυτη υποδούλωση σε μια εξαντλητική καθημερινότητα.
  • Καλούς μάνατζερ
    «Οι άνθρωποι δεν αφήνουν τις επιχειρήσεις, αφήνουν τους μάνατζερ τους», όπως λέει και το ρητό. Οι εργαζόμενοι που αξιολογούν την απόδοση του προϊσταμένου τους ως «κακή» έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να αναζητήσουν νέα δουλειά σε σύγκριση με εκείνους που αξιολογούν την απόδοση του προϊσταμένου τους ως «υψηλή». Μόλις το 10% αυτών των ανθρώπων είναι πιθανό να αναζητήσει νέα δουλειά.
  • Ευκαιρίες για ανάπτυξη
    Σήμερα, κανείς δεν θέλει να μείνει κολλημένος στην ίδια δουλειά για πάντα, και οι εργαζόμενοι δεν θα το σκεφτούν πολύ για να μετακομίσουν σε μια εταιρεία που προσφέρει περισσότερη καλύτερη εξέλιξη ή λίγο περισσότερα χρήματα. Οι εργαζόμενοι που αισθάνονται ότι σημειώνουν πρόοδο έχουν 20% περισσότερες πιθανότητες να εργάζονται στην ίδια εταιρεία και ένα χρόνο μετά.
  • Αναγνώριση εκεί που πρέπει
    Οι άνθρωποι μένουν όταν οι προσπάθειές τους αναγνωρίζονται σωστά. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Zippia, η έλλειψη της αναγνώρισης των εργαζομένων μειώνουν τα ποσοστά τζίρου κατά 31% και το 80% των εργαζομένων δηλώνουν οτι θα δούλευαν σκληρότερα εάν ένιωθαν ότι τους εκτιμούσαν περισσότερο.

Οι προσδοκίες των εργαζομένων έχουν εξελιχθεί.

Τι μπορεί να κάνει κανείς για να μην αλλάζει προσωπικό κάθε χρόνο;

Όταν προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία εργαζομένων και τους αναγνωρίζετε τη συνεισφορά και την προσπάθεια τους, ο κύκλος εργασιών μειώνεται και η δέσμευση αυξάνεται. Με την πάροδο του χρόνου, θα προσελκύσετε καλύτερους υπαλλήλους επειδή θα κυκλοφορήσει η είδηση ότι η εταιρεία σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εργαστεί κανείς. Γι αυτό…

1. Αυξήστε τη διατήρηση των εργαζομένων σας με μια σαφή διαδρομή εξέλιξης ή επιβράβευσης

Παρέχοντας στους υπαλλήλους σας μια σαφή εικόνα της επαγγελματικής τους πορείας και των βημάτων που πρέπει να κάνουν για να προχωρήσουν, είτε σε καλύτερες θέσεις είτε σε καλύτερες αμοιβές, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν, καθώς μπορούν να σχεδιάσουν την καλυτέρευση των οικονομικών τους και την επαγγελματική τους εξέλιξη μέσα από ένα καλά δομημένο σύστημα το οποίο φροντίστε να έχει γίνει απόλυτα κατανοητό από το προσωπικό σας.

2. Ενισχύστε τη δέσμευση των εργαζομένων σας αποκτώντας ευελιξία

Η εξατομίκευση και η ευελιξία είναι ένας τρόπος με τον οποίο η εταιρεία μπορεί να αναγνωρίσει και να εκτιμήσει τις ατομικές ανάγκες των εργαζομένων. Έχει να κάνει με την κατανόηση ότι διαφορετικοί άνθρωποι απαιτούν διαφορετικά κίνητρα και έχουν διαφορετικές προτιμήσεις. Μπορείτε να συνδυάσετε τις ανάγκες των τμημάτων σας με τις επιθυμίες των υπαλλήλων προκειμένου να διαχειρίζονται καλύτερα την κόπωση, την αδυναμία να ξυπνήσουν κάποιες φορές και να έρθουν εγκαίρως στη δουλειά, ή ακόμα και να συμμετέχουν στην επιλογή των ημέρών ανάπαυσης τους εφόσον αυτό είναι εφικτό.  Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στους υπαλλήλους σας να αισθάνονται οτι οι προσδοκίες των εργαζομένων σας είναι υπολογίσιμες και ότι έχουν περισσότερο έλεγχο στην εργασιακή τους καθημερινότητα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη απόδοση.

3. Δώστε σημασία στη διαφάνεια

Η διαφάνεια είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τισ προσδοκίες των εργαζομένων σας. Οι εργαζόμενοι αποδίδουν στην εργασία τους καλύτερα όταν γνωρίζουν τις προθέσεις της εταιρείας. Οι άνθρωποι θέλουν να αποτελούν μέρος ενός συνόλου. Νιώθουν ικανοποιημένοι όταν συμμετέχουν σε ένα ευρύτερο σχέδιο και όταν οι προσπάθειές τους αναγνωρίζονται. Ως αποτέλεσμα, αναζητούν εταιρείες με πολιτική ανοιχτών θυρών. Οι εταιρείες πρέπει να τους ενθαρρύνουν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους. Το feedback αυτό μπορεί να δώσει πολύ χρήσιμα στοιχεία στους υπευθύνους Ανθρωπίνου Δυναμικού.

3. Δώστε ένα bonus ολοκλήρωσης του χρόνου σύμβασης.

Κυρίως στις εποχιακές τουριστικές μονάδες, έχει παρατηρηθεί μια διαρκής μετακίνηση από προσωπικό που εγκαταλείπει τη θέση του για λίγα χρήματα παραπάνω. Ορίζοντας εξ’αρχής ένα ποσό το οποίο θα το λαμβάνουν εφόσον παραμείνουν στη θέση τους μέχρι τη λήξη της σύμβασης τους, ενδεχομένως να βοηθήσει να διατηρηθεί ένα ποσοστό υπαλλήλων που θα έμπαιναν στον πειρασμό να μεταπηδήσουν σε κάποιον ανταγωνιστή.

Συνοψίζοντας, οι εργαζόμενοι σήμερα επιθυμούν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο χώρο εργασίας που στηρίζεται σε μια εταιρική κουλτούρα που αναγνωρίζει την ατομικότητά τους, προωθεί τη δέσμευση και δίνει κίνητρα, υποστηρίζει την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, επιτρέπει την ανάπτυξη δεξιοτήτων, ενισχύει τη διατήρηση και την αφοσίωση και προωθεί τη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Αυτές οι εταιρείες δεν θα βιώσουν την έλλειψη προσωπικού σε μεγάλο βαθμό και θα έχουν το προνόμιο, οι ίδιοι οι υπάλληλοι τους να συστήνουν νέους υποψήφιους. 

Photos by Drazen Zigic

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠαράπονα για τον καιρό. Πώς τα χειριζόμαστε;
Next Article Smorrebrod, το διάσημο φαγητό της Δανίας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και του Schweizerische Hotelfachschule Luzern. Κατέχει τίτλο σπουδών "Psychology of Leadership" από το Cornell University. Είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Director of Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

By Greg Michopoulos

Τρόποι και στυλ διοίκησης

By Vassilios Canellos

Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;

By Vassilios Canellos

Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;

By Vassilios Canellos

Γιατί παραιτούνται τα στελέχη;

By Paraskevi Labropoulou

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

By Paraskevi Labropoulou

Η θέση υπεύθυνου έμεινε ορφανή!

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.