Πως να βελτιώσετε τα αποτελέσματα στο εστιατόριο; Η βιομηχανία τροφίμων είναι πολύ απαιτητική. Έχετε ένα τεράστιο ποσό ανταγωνισμού και πολλά πράγματα που πρέπει να προσέξετε. Οι περισσότερες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν μέσα στο πρώτο έτος και όταν μιλάμε για εστιατόρια ξενοδοχείων, μπορεί να χρειαστούν 3-4 χρόνια για να βρεθεί ο τέλειος υπεύθυνος εστιατορίου ή η σωστή ομάδα.
Το να είσαι υπεύθυνος εστιατορίου δεν είναι καθόλου εύκολο. Το να έχετε καλά αποτελέσματα στο εστιατόριο είναι ακόμα δυσκολότερο.
Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε την επιτυχία του εστιατορίου σας;
Μπορείτε να αυξήσετε τις δυνατότητες επιτυχίας κατανοώντας κάποιους παράγοντες που θα επηρεάσουν σίγουρα την εμπειρία του πελάτη σας στη σάλα. Λάβετε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε στρατηγικές για την καταπολέμηση αυτών των αρνητικών θεμάτων.
Παρακολουθήστε το μενού σας
Ένα καλό μενού επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ποιο είναι το μέγεθος της κάρτας σας; Τα πιάτα σας ταιριάζουν κατάλληλα; Υποστηρίζετε μια συγκεκριμένη ιδέα;
Διατηρήστε το μέγεθος του μενού σας στο βέλτιστο. Αντί να προσφέρετε ένα τεράστιο μενού, σκεφτείτε να προσφέρετε μικρότερο αριθμό πιάτων και να τα παρουσιάσετε με σύνεση. Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ότι θα φάνε φρέσκα τρόφιμα και με μία τεράστια κάρτα γεννιέται ανασφάλεια ως προς την φρεσκάδα των ειδών. Με ένα μεγάλο μενού, αγοράζετε περισσότερα πράγματα, χάνετε περισσότερα πράγματα, οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο για να παραγγείλουν και χάνουν και την κύρια εικόνα του εστιατορίου σας.
Παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση πελατών
Το φαγητό σας είναι εξαιρετικό, η ατμόσφαιρά σας ευχάριστη, αλλά εάν η εξυπηρέτησή σας είναι κακή, οι πελάτες θα είναι απογοητευμένοι.
Το κλειδί για την επιτυχία είναι ευχάριστημένοι πελάτες που θέλουν να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σας. Ναι, το φαγητό και η εξυπηρέτηση είναι ζωτικής σημασίας στη μνήμη του επισκέπτη. Για να εξασφαλίσετε την επιτυχία του τμήματος σας, ολόκληρη η ομάδα σας – από τη διοίκηση μέχρι τα busboys – πρέπει να είναι πρόθυμη να φτάσει σε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών. Κάθε επαφή που κάνει το προσωπικό σας με τους πελάτες πρέπει να είναι μοναδική.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζετε τους πολύτιμους πελάτες σας κατά τη διάρκεια της εστιατοριακής τους εμπειρίας έχει αντίκτυπο στο αν θα διατηρήσετε αυτόν τον πελάτη. Αν δεν είχαν ένα θερμό καλωσόρισμα όταν μπήκαν μέσα και δεν το εξέφρασαν μέχρι την πύλη εξόδου, μπορεί να το αναφέρουν σε online αξιολόγηση κι αυτό δεν το θέλετε καθόλου. Καθώς το πεδίο μάχης στις online αξιολογήσεις, συνεχίζει να γιγαντώνεται, οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για την επιτυχία σας. Είναι πολύ πιο εύκολο να πάρετε μια αρνητική αξιολόγηση από μια θετική, γι ‘αυτό προσπαθήστε σκληρά και βάλτε όλες τις δυνάμεις σας για να εκπληρώσετε τις απαιτήσεις τους.
Παρακολουθήστε την ταυτότητά σας
Ακόμη και αν είστε εστιατόριο Ξενοδοχείου ή καλό a la carte εστιατόριο, πρέπει να έχετε μια ιδέα ένα concept. Πρέπει να έχετε μια συγκεκριμένη ταυτότητα. Οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν γιατί να επιλέξουν το εστιατόριο σας για να φάνε.
Πέρα από το ότι ένα θαυμάσιο μενού και μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας, παρόλα αυτά, το εστιατόριο σας πρέπει να έχει μια ξεκάθαρη προσωπικότητα.
Χρειάζεται μια πρωτότυπη ιδέα, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα θέμα γύρω από αυτό.
Ένα μοναδικό θέμα, προσφέρει στους πελάτες σας μια αίσθηση που τους βοηθά να σας θυμούνται πολύ καιρό αφού έχουν φύγει. Με το φαγητό σας, την εξυπηρέτηση σας και την μοναδική ταυτότητά σας, καλείστε να τους κάνετε να δημιουργήσουν μια συναισθηματική σύνδεση στο μυαλό τους.
Παρακολουθήστε τα πράγματά σας
Οι πιο επιτυχημένοι διευθυντές εστιατορίων μέσα σε ένα ξενοδοχείο, γνωρίζουν τη σημασία της πρόσληψης και εκπαίδευσης καλών εργαζομένων. Πολλά εστιατόρια ξενοδοχείων προσλαμβάνουν μερικές φορές και λάθος ανθρώπους. Πρέπει να γνωρίζει κανείς ότι ένα μέτριο προς κακό προσωπικό μπορεί να βλάψει τα αποτελέσματα στο εστιατόριο καθώς και τους τρέχοντες αλλά και τους μελλοντικούς πελάτες σας επίσης. Καλά ακούσατε δεν αποτελεί πρόβλημα μόνο για το τώρα.
Μόλις προσληφθούν σωστά άτομα, πρέπει να εκπαιδευτούν και να τους προσφέρουν εγχειρίδια κατάρτισης, λίστες ελέγχου καθηκόντων, και αν είναι δυνατόν, δώστε τους μερικούς στόχους.
Βεβαιωθείτε ότι είναι ευχάριστες προσωπικότητες και υπάρχουν κίνητρα για να ακολουθήσουν τους στόχους σας και να τηρήσουν τις οδηγίες και το θέμα του εστιατορίου σας.
Δημιουργήστε και διατηρήστε μια σταθερή δομή διαχείρισης έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν και να κατανοούν τις δικές τους ευθύνες. Η ομάδα θα πρέπει να εκτελεί τα καθήκοντα της στο εστιατόριο ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, όταν εσείς απουσιάζετε.
Παρακολουθήστε τους στόχους σας
Μην παραβλέπετε ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του παζλ το οποίο είναι η διαχείρισή. Πρέπει να ξέρετε πώς να αναλύσετε την επιχείρησή σας για να βεβαιωθείτε ότι κινείται ομαλά και φέρνει αποτελέσματα στο εστιατόριο σας
- Πόσους πελάτες ταϊζετε καθημερινά; Είναι αρκετά;
- Παρακολουθήστε παραγγελθέντα στοιχεία μενού.
- Κανείς δεν παραγγέλλει ένα συγκεκριμένο πιάτο;
- Ίσως είναι καιρός να ελέγξουμε γιατί.
- Ποια είναι τα πιο κερδοφόρα στοιχεία μενού;
- Έχετε προϋπολογισμό για την καθημερινή λειτουργία;
- Είστε κολλημένοι σε αυτό;
- Έχετε στόχους πωλήσεων;
- Τους συναντάτε;
Αυτές οι ερωτήσεις πρέπει να είναι στο μυαλό σας, επειδή θα επηρεάσουν τα αποτελέσματά σας ως διαχειριστή.
Ο συνδυασμός της επιτυχίας είναι ένα λογικό κόστος Τροφίμων & Ποτών, ένα αποδεκτό κόστος προσωπικού, αυξημένες πωλήσεις ειδών με υψηλή κερδοφορία και καλές online κριτικές. Εάν πληρείτε όλα αυτά τα πρότυπα, όλοι θα είναι ευχαριστημένοι στην επιχείρησή σας.