• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Το πιο διάσημο ποτό στο κόσμο είναι…
to-pio-diasimo-poto-ston-kosmo-einai

Το πιο διάσημο ποτό στο κόσμο είναι…

Panagiotis StathoulisBy Panagiotis Stathoulis ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Aυτό που επιλέγουμε να πιούμε σε κάθε επίσκεψη μας σε επιχείρηση επισιτιστικού ενδιαφέροντος, είναι αυτό που το προτιμούν μικροί και μεγάλοι, είναι αυτό που ξεδιψάει και μας αναζωογονεί.

Όχι δεν είναι φυσικά κάποιο παλαιωμένο απόσταγμα ούτε κάποιο ακριβό κρασί αλλά δεν είναι άλλο από το λεγόμενο “ποτό της ζωής” το πολύτιμο νερό. Το νερό λοιπόν πρέπει να έχει ξεχωριστή θέση στην κάρτα της επιχείρησης μας γιατί η σωστή επιλογή είναι εκείνη που θα δώσει ώθηση στη συνολική αίσθηση της γαστρονομικής εμπειρίας μας.

Αλήθεια όμως, ποια “νερά” πρέπει να βάλουμε στο μενού μας; Σίγουρα πρέπει να αναλογιστούμε το είδος της επιχείρησης μας αλλά πάνω από όλα την υπάρχουσα νομοθεσία.

Σύμφωνα με τον Νόμο Ν87(Ι)/2001, Οδηγία 98/83/ΕΚ, “το νερό πρέπει να είναι υγιεινό και καθαρό χωρίς μικροοργανισμούς και χημικές ουσίες που θα μπορούσαν να βλάψουν την υγεία”.

Ας μιλήσουμε πιο εξειδικευμένα, βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας αναγνωρίζονται 3 τύποι εμφιαλωμένου νερού.

💦 Το επιτραπέζιο νερό είναι το νερό που μπορεί να έχει υποστεί απολύμανση. Μπορεί να προέρχεται από γεώτρηση, από λίμνη ή ποτάμι ακόμη και από αφαλάτωση θαλασσινού νερού. Δηλαδή απλό νερό εμφιαλωμένο σε γυάλινη ή πλαστική συσκευασία.

💦 Το νερό πηγής είναι αποκλειστικά υπόγειας προέλευσης δεν υπόκειται σε απολύμανση.

💦 Το φυσικό μεταλλικό νερό είναι αποκλειστικά υπόγειας προέλευσης, εμφιαλώνεται επιτόπου, δεν υπόκειται σε απολύμανση και διαφοροποιείται από το νερό πηγής ως προς την περιεκτικότητα του σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

💦 Το ανθρακούχο νερό δεν αποτελεί διαφορετικό τύπο αλλά μπορεί να ανήκει σε έναν από τους παραπάνω 3 με την προσθήκη διοξειδίου του άνθρακα με τεχνητό ή φυσικό τρόπο. Τα περισσότερα νερά πηγής όπως και τα ανθρακούχα ανήκουν στην 3η κατηγορία των φυσικών μεταλλικών νερών.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στις παράνομες συσκευασίες αφού οποιαδήποτε άλλη ονομασία νερού όπως ιαματικό, θεραπευτικό, μεταλλικό πηγής, φυσικό νερό απαγορεύονται αυστηρά.

Ο γνωστός Γάλλος συγγραφέας *Nicolas Chamfort για να αποδείξει την σημαντικότητα του νερού διηγήθηκε την εξής ιστορία:

Σε μια πολιορκία, ένας νεαρός που κουβαλούσε δυο κουβάδες νερό φώναζε: «έξι νομίσματα για έναν κουβά νερό!». Μια βόμβα έπεσε και κατέστρεψε τον ένα κουβά. «Δώδεκα νομίσματα για έναν κουβά νερό!», συνέχισε ατάραχα ο νεαρός.

Στα εστιατόρια και τα μπαρ του σήμερα ένα από τα πιο κύρια χαρακτηριστικά για να καταλάβει κάποιος την ποιότητα των υπηρεσιών που του προσφέρουν είναι η σωστή επιλογή ετικετών εμφιαλωμένου νερού που να αναδεικνύουν την σωστή φιλοσοφία που θέλουμε να προσφέρουμε.

ℹ️ Ο Sébastien-Roch Nicolas, γνωστός ως Nicolas Chamfort και ως Sébastien Nicolas de Chamfort (6 Απριλίου 1741 – 13 Απριλίου 1794), ήταν Γάλλος συγγραφέας, γνωστός για τα επιγράμματα και τους αφορισμούς του. Ήταν γραμματέας της αδελφής του Λουδοβίκου XVI και της λέσχης των Ιακωβιτών.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleEmotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο.
Next Article Πρόσληψη στην εστίαση με μεθοδικότητα ή ακολουθώντας απλά το ένστικτο
Panagiotis Stathoulis

Ο Παναγιώτης Σταθούλης είναι εκπαιδευτής ενηλίκων στην σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στον "ΟΜΙΛΟ ΟΜΗΡΟΣ" και δημιουργός του κύκλου σπουδών Bar Management. Επίσης παραδίδει μαθήματα Coaching Bar και είναι εισηγητής διαδικτυακών σεμιναρίων. Τα τελευταία είκοσι έτη έχει εργαστεί σαν στέλεχος στον επισιτιστικό τομέα σε διεθνείς και εγχώριες αλυσίδες ξενοδοχείων με εξειδικευμένο αντικείμενο τη Διοίκηση του Bar και την Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Τι είναι το key performance indicator (KPI);

By Vassilios Canellos

Τι είναι η IPA και γιατί αρέσει τόσο πολύ;

By Vassilios Canellos

Σερβίρετε τη μπύρα στα σωστά ποτήρια

By Vassilios Canellos

Αλλεργίες και διατροφικές ιδιαιτερότητες

By Panagiotis Stathoulis

Greek Liquidization

By John Protopapadakis

Η ιστορία των boutique hotels

By Panagiotis Stathoulis

License to drink

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.