• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί οι κατηγορίες αστέρων ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες
hotel-star-system

Γιατί οι κατηγορίες αστέρων ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Η ποιότητα της εμπειρίας φιλοξενίας που προσφέρεται από ένα ξενοδοχείο, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τους ταξιδιώτες όταν πρόκειται να επιλέξουν πού να κάνουν κράτηση.

Παραδοσιακά, ο καλύτερος δείκτης ποιότητας και προσφοράς ενός ξενοδοχείου είναι η κατηγορία αστέρων του. Παρόλο που ίσως αυτό το σύστημα ταξινόμησης ξενοδοχείων έχει χάσει κάποια επιρροή στη σύγχρονη εποχή (πολλοί ταξιδιώτες τώρα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε online κριτικές από τους προηγούμενους επισκέπτες), παραμένει ένα κρίσιμο σημείο για τους ταξιδιώτες που αναζητούν το ιδανικό ξενοδοχείο. Για τους ξενοδόχους, είναι επίσης ένας τρόπος να στοχεύσουν δυνητικούς επισκέπτες με τη διαφήμιση ενός καθορισμένου επιπέδου ποιότητας.

Αλλά τι σημαίνουν αυτά τα αστέρια; Ποιος καθορίζει πόσα αστέρια αξίζει ένα ξενοδοχείο; Και είναι αυτές οι ταξινομήσεις με τον ίδιο τρόπο αξιολογημένες από τη μια χώρα στην άλλη;

Στην πραγματικότητα, οι πολιτιστικές και οικονομικές διαφορές μεταξύ των χωρών έχουν μέχρι στιγμής καταστήσει αδύνατο ένα παγκόσμιο σύστημα ταξινόμησης ξενοδοχείων.

Η ταξινόμηση των ξενοδοχείων δεν είναι υποχρεωτική σε όλες τις χώρες;

Μπορεί να εκπλαγείτε αν μάθετε ότι η ταξινόμηση είναι υποχρεωτική μόνο σε δύο από τους πέντε μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο. Στη Γαλλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, η ταξινόμηση των ξενοδοχείων είναι εντελώς προαιρετική.

Στην Ιταλία και την Ισπανία, από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση της ταξινόμησης των ξενοδοχείων αποτελεί ευθύνη των περιφερειακών αρχών, οι οποίες ορίζουν μια ταξινόμηση βάσει μιας σειράς ελάχιστων απαιτήσεων ανά κατηγορία.

Στη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τα κριτήρια ταξινόμησης τα χειρίζονται σε εθνικό επίπεδο. Στη Γαλλία, αυτό γίνεται από ιδιωτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες, εξουσιοδοτημένες από τη γαλλική επιτροπή διαπίστευσης Cofrac. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, γίνεται από το Quality Tourism, το οποίο υπάγεται στον έλεγχο του οργανισμού τουρισμού “Visit England” (το σύστημα αυτό ισχύει και για τη Σκωτία, την Ουαλία και τη Βόρεια Ιρλανδία). Στη Γερμανία και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό γίνεται από την HotelStars Union υπό την αιγίδα της HOTREC (επαγγελματική ένωση ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφέ στην Ευρώπη). Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ταξινόμηση των ξενοδοχείων καθορίζεται από ανεξάρτητες ομάδες όπως η American Automobile Association (AAA) ή ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.

Στην Ελλάδα η κατηγοριοποίηση των αστεριών βασίζεται επίσης σε ένα σύστημα που ρυθμίζεται από την κυβέρνηση και με μια υπουργική απόφαση του 2015 εισήχθη ένα νέο υποχρεωτικό σύστημα αξιολόγησης αστέρων για όλα τα ξενοδοχεία στη χώρα.

Ρυθμιστική αρχή Υποχρεωτικά; Διαβάθμιση
Γαλλία Ιδιωτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες εξουσιοδοτημένες από την Cofrac Προαιρετικά 1-5 αστέρια
Γεμανία HotelStars Union Προαιρετικά 1-5 αστέρια Διακρίσεις “Superior” διαθέσιμες σε κάθε κατηγορία
Greece Κυβέρνηση Υποχρεωτικά 1-5 αστέρια
Ιταλία Περιφερειακές αρχές που εξετάζουν τα εθνικά ελάχιστα πρότυπα (εκτός από το Trento και το Bolzano) Υποχρεωτικά 1-5 αστέρια. ορισμένες περιοχές προσφέρουν διάκριση “πολυτελείας 5 αστέρων”
Ισπανία Περιφερειακές αρχές Υποχρεωτικά 1-5 αστέρια. ορισμένες περιοχές προσφέρουν διάκριση “Gran Lujo” (“Πολυτελείας”)
Ηνωμένο Βασίλειο Quality Tourism Προαιρετικά 1–5 αστέρια
Ηνωμένες Πολιτείες Ανεξάρτητες αρχές και ταξιδιωτικές ιστοσελίδες Προαιρετικά 1-5 αστέρια

Θα υπάρξει ποτέ ένα ενιαίο διεθνές σύστημα ρύθμισης;

Κατά τη γνώμη μας, ο στόχος αυτός θα είναι πολύ δύσκολος, δεδομένου ότι οι καταστάσεις στον τουρισμό είναι πολύ διαφορετικές στις διάφορες χώρες όσον αφορά τις προσδοκίες των καταναλωτών, τις υποδομές, τους οριζόντιους κανονισμούς κλπ. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αρχίζουμε να βλέπουμε διάφορες τροποποιήσεις των κανονισμών σιγά σιγά, που ωθούνται από τις απαιτήσεις που θέτει η κοινωνία εν γένει και ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες.

Είναι πραγματικά σημαντικό για έναν υπάλληλο υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων να μιλάει τρεις ξένες γλώσσες; Το λέμε αυτό γιατί οι ισχύοντες κανονισμοί σε ορισμένες ιταλικές περιοχές λένε οτι είναι απαιτούμενο προσόν για τη θέση. Προσωπικά, ενδιαφέρομαι περισσότερο το ξενοδοχείο να έχει έναν ιστότοπο με σωστές και ενημερωμένες πληροφορίες, πραγματικές φωτογραφίες που δεν παραπλανούν, την ακριβή τοποθεσία για το ξενοδοχείο (όπως απαιτείται από τους γερμανικούς κανονισμούς) ή γρήγορο Wi-Fi.με κάλυψη παντού.
Ευτυχώς τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους ξενοδόχους, οι ρυθμίσεις που επηρεάζουν την ταξινόμηση των αστέρων, εξελίχθηκε σε πολλές περιοχές, καθώς δεν είχε νόημα να ακολουθούμε αυστηρούς και απαρχαιωμένους κανόνες βασισμένους σε μεγάλο βαθμό σε αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες

Τα ισχύοντα κριτήρια είναι τυποποιημένα σε πολλές περιπτώσεις, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ των διαφόρων περιφερειών και των χωρών. Όλοι οι κανονισμοί έχουν τέσσερις βασικούς τομείς: δωμάτια, μπάνια, βασικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες (για παράδειγμα, ρεσεψιόν) και υπηρεσίες τροφοδοσίας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να διευθύνεις ένα επιτυχημένο Cafe
Next Article Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το key performance indicator (KPI);

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Minibar, είναι κοντά ο θάνατος του;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Manos Vardoulakis

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.