Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Το πιο διάσημο ποτό στο κόσμο είναι το νερό
το νερό

Το πιο διάσημο ποτό στο κόσμο είναι το νερό

Panagiotis StathoulisBy Panagiotis Stathoulis ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 3 Mins Read

Aυτό που επιλέγουμε να πιούμε σε κάθε επίσκεψη μας σε επιχείρηση επισιτιστικού ενδιαφέροντος, είναι αυτό που το προτιμούν μικροί και μεγάλοι, είναι αυτό που ξεδιψάει και μας αναζωογονεί.

Όχι δεν είναι φυσικά κάποιο παλαιωμένο απόσταγμα ούτε κάποιο ακριβό κρασί αλλά δεν είναι άλλο από το λεγόμενο “ποτό της ζωής” το πολύτιμο νερό. Το νερό λοιπόν πρέπει να έχει ξεχωριστή θέση στην κάρτα της επιχείρησης μας γιατί η σωστή επιλογή είναι εκείνη που θα δώσει ώθηση στη συνολική αίσθηση της γαστρονομικής εμπειρίας μας.

Αλήθεια όμως, ποια “νερά” πρέπει να βάλουμε στο μενού μας; Σίγουρα πρέπει να αναλογιστούμε το είδος της επιχείρησης μας αλλά πάνω από όλα την υπάρχουσα νομοθεσία.

Σύμφωνα με τον Νόμο Ν87(Ι)/2001, Οδηγία 98/83/ΕΚ, “το νερό πρέπει να είναι υγιεινό και καθαρό χωρίς μικροοργανισμούς και χημικές ουσίες που θα μπορούσαν να βλάψουν την υγεία”.

Ας μιλήσουμε πιο εξειδικευμένα, βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας αναγνωρίζονται 3 τύποι εμφιαλωμένου νερού.

💦 Το επιτραπέζιο νερό είναι το νερό που μπορεί να έχει υποστεί απολύμανση. Μπορεί να προέρχεται από γεώτρηση, από λίμνη ή ποτάμι ακόμη και από αφαλάτωση θαλασσινού νερού. Δηλαδή απλό νερό εμφιαλωμένο σε γυάλινη ή πλαστική συσκευασία.

💦 Το νερό πηγής είναι αποκλειστικά υπόγειας προέλευσης δεν υπόκειται σε απολύμανση.

💦 Το φυσικό μεταλλικό νερό είναι αποκλειστικά υπόγειας προέλευσης, εμφιαλώνεται επιτόπου, δεν υπόκειται σε απολύμανση και διαφοροποιείται από το νερό πηγής ως προς την περιεκτικότητα του σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

💦 Το ανθρακούχο νερό δεν αποτελεί διαφορετικό τύπο αλλά μπορεί να ανήκει σε έναν από τους παραπάνω 3 με την προσθήκη διοξειδίου του άνθρακα με τεχνητό ή φυσικό τρόπο. Τα περισσότερα νερά πηγής όπως και τα ανθρακούχα ανήκουν στην 3η κατηγορία των φυσικών μεταλλικών νερών.

Μπορεί να σας αρέσει:  Αστέρια Michelin, όλα για τον οδηγό της Michelin

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στις παράνομες συσκευασίες αφού οποιαδήποτε άλλη ονομασία νερού όπως ιαματικό, θεραπευτικό, μεταλλικό πηγής, φυσικό νερό απαγορεύονται αυστηρά.

Ο γνωστός Γάλλος συγγραφέας *Nicolas Chamfort για να αποδείξει την σημαντικότητα του νερού διηγήθηκε την εξής ιστορία:

Σε μια πολιορκία, ένας νεαρός που κουβαλούσε δυο κουβάδες νερό φώναζε: «έξι νομίσματα για έναν κουβά νερό!». Μια βόμβα έπεσε και κατέστρεψε τον ένα κουβά. «Δώδεκα νομίσματα για έναν κουβά νερό!», συνέχισε ατάραχα ο νεαρός.

Στα εστιατόρια και τα μπαρ του σήμερα ένα από τα πιο κύρια χαρακτηριστικά για να καταλάβει κάποιος την ποιότητα των υπηρεσιών που του προσφέρουν είναι η σωστή επιλογή ετικετών εμφιαλωμένου νερού που να αναδεικνύουν την σωστή φιλοσοφία που θέλουμε να προσφέρουμε.

ℹ️ Ο Sébastien-Roch Nicolas, γνωστός ως Nicolas Chamfort και ως Sébastien Nicolas de Chamfort (6 Απριλίου 1741 – 13 Απριλίου 1794), ήταν Γάλλος συγγραφέας, γνωστός για τα επιγράμματα και τους αφορισμούς του. Ήταν γραμματέας της αδελφής του Λουδοβίκου XVI και της λέσχης των Ιακωβιτών.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleEmotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο.
Next Article Hospitality recruitment – Υπάρχει μέθοδος;
Panagiotis Stathoulis

Ο Παναγιώτης Σταθούλης είναι εκπαιδευτής ενηλίκων στην σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στον "ΟΜΙΛΟ ΟΜΗΡΟΣ" και δημιουργός του κύκλου σπουδών Bar Management. Επίσης παραδίδει μαθήματα Coaching Bar και είναι εισηγητής διαδικτυακών σεμιναρίων. Τα τελευταία είκοσι έτη έχει εργαστεί σαν στέλεχος στον επισιτιστικό τομέα σε διεθνείς και εγχώριες αλυσίδες ξενοδοχείων με εξειδικευμένο αντικείμενο τη Διοίκηση του Bar και την Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

6 Mins Read

Σερβίρετε τη μπύρα στα σωστά ποτήρια;

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

8 Mins Read

Ελληνικά επιδόρπια κρασιά που οφείλετε να δοκιμάσετε

2 Mins Read

Τι είναι τα Standard Operating Procedures (SOP) και που χρειάζονται

4 Mins Read

Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

4 Mins Read

Ελληνικό Πρωινό – Greek Breakfast

5 Mins Read

Ποιες είναι οι πιστοποιήσεις των ξενοδοχείων;

6 Mins Read

Πιστοποίηση Travelife για Ξενοδοχεία

5 Mins Read

ISO 9001 τι είναι και πως το αποκτά κανείς;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.