Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » QR code – η χρήση του στην εστίαση
qr-code-scan

QR code – η χρήση του στην εστίαση

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 4 Mins Read

Το QR code έχει γίνει ένα ευρέως διαδεδομένο και απίστευτα χρήσιμο εργαλείο. Το όνομα του σημαίνει Quick Response Code δηλαδή κώδικας ταχείας απόκρισης. Δημιουργήθηκε το 1994 από την Denso Wave όταν η αγορά απαιτούσε έναν δισδιάστατο γραμμικό κώδικα, που να μπορεί να συγκεντρώνει πολλές πληροφορίες. Παρόλο που η βιομηχανία των κινητών τηλεφώνων το υποστήριξε με εφαρμογές ανάγνωσης το συγκεκριμένο εγχείρημα, δεν πήγε πολύ καλά. 

Ενώ όδευε προς την απαξίωση το QR code, εν μέσω πανδημίας, εκτοξεύτηκε αφού η χρήση του έδωσε πολλές λύσεις στις επιχειρήσεις. Ειδικότερα στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης, έλυσε πολλά προβλήματα.

Ποια είναι αυτά και πώς μπορούν τα εστιατόρια να τα χρησιμοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο;

1. Διατηρεί τα μενού ενημερωμένα σε πραγματικό χρόνο χωρίς καμία εκτύπωση
Οι κωδικοί QR είναι μια εύκολη, προσθήκη στο μενού ενός εστιατορίου. Οι πελάτες απλώς σαρώνουν τον κωδικό για να δουν ένα μενού. Τα εστιατόρια και τα μπαρ, μπορούν να ενημερώνουν τα διαδικτυακά τους μενού μέσω του backend. Είναι μια λύση που εξοικονομεί χρόνο και μειώνει την ποσότητα των έντυπων.

2. Οι πελάτες μπορούν να προετοιμάσουν τις παραγγελίες τους ή και να παραγγείλουν.
Όταν ο πελάτης κάθεται και σκανάρει το μενού, ξεκινάει ήδη να αναζητά αυτό που θα παραγγείλει πριν ακόμα τον πλησιάσει ο σερβιτόρος. Αν η επιχείρηση έχει υιοθετήσει κάποιο σύτημα που να δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να παραγγείλει, τότε ο χρόνος που εξοικονομείται, είναι ακόμα μεγαλύτερος.

Για παράδειγμα, εάν χρειάζονται 10 λεπτά κατά μέσο όρο για έναν πελάτη να καθίσει και να κάνει μια παραγγελία και 10 λεπτά στο τέλος, κατά μέσο όρο για να τακτοποιήσει τον λογαριασμό του, εξοικονομεί 20 λεπτά από το χρόνο του προσωπικού. Για το προσωπικό του εστιατορίου, αυτή η εξοικονόμηση χρόνου μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη διαχείριση περισσότερων τραπεζιών ανά ώρα, με αποκορύφωμα τα τμήματα που έχουν μεγάλη διαπορά, όπως παραλίες και πισίνες.

Μπορεί να σας αρέσει:  AI-powered dining

3. Βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη
Ένα κοινό παράπονο πελατών είναι ότι ο χρόνος αναμονής για την παραγγελία είναι πολύ μεγάλος. Με τα μενού κωδικών QR που προσφέρουν και δυνατότητα παραγγελίας, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν μόλις καθίσουν. Εφαρμογές που δέχονται επίσης πληρωμές ή χρεώσεις σε δωμάτιο, δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη άνεση για τους πελάτες. Με προσοχή όμως ώστε το προσωπικό να επαρκεί, γιατί μπορεί το πρόβλημα της αναμονής για την παραγγελιοληψία, μπορεί να γίνει πρόβλημα αναμονής για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας.

4. Δημιουργία προσφορών της τελευταίας στιγμής
Η ευκολία πραγματοποίησης αλλαγών σε ένα μενού QR code, σάς επιτρέπει να μειώσετε τη σπατάλη τροφίμων προσθέτοντας έστω και την τελευταία στιγμή,  ειδικές προσφορές για να πουλήσετε γρήγορα το απόθεμα που πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης του. Ο διαχειριστής του συστήματος μπορεί να βάλει μέσα στο μενού οτιδήποτε θελήσει, εύκολα και γρήγορα. Αν και εφόσον το μενού σας είναι σε μορφή HTML κι όχι σε .pdf

designing-qr-code

Μέριμνα πρέπει να δοθεί στα παρακάτω:

✅ Χρόνος φόρτωσης της σελίδας. Ένα σημαντικό μέρος της εμπειρίας του πελάτη με τα μενού κωδικών QR είναι ο χρόνος φόρτωσης, επομένως βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας φορτώνει γρήγορα. Εάν το μενού σας διαθέτει πολλές εικόνες, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μικρότερο μέγεθος αρχείων που θα παρουσιάζουν μια ευκρινή αλλά ελαφριά φωτογραφία στη σελίδα σας. Μενού βαρέων εικόνων θα επιβραδύνουν τον χρόνο φόρτωσης και θα προσφέρουν κακή εμπειρία στους πελάτες σας.

✅ Λειτουργικότητα σε κάθε ποσότητα φωτισμού. Ένα επιτυχημένο μενού με QR απαιτεί οι πελάτες να μπορούν εύκολα να σαρώσουν τον κωδικό και να αποκτήσουν πρόσβαση στο μενού σας, επομένως δοκιμάστε τον διεξοδικά σε διάφορες συνθήκες φωτισμού και σε διαφορετικές συσκευές και λειτουργικά συστήματα πριν τον εκκινήσετε. Συνήθως ένα καλό contrast λευκού και μαύρου είναι αρκετό.

Μπορεί να σας αρέσει:  Οι τάσεις στη φιλοξενία που θα δούμε σύντομα

✅ Ενσωμάτωση μηχανικής μενού. Εάν σκέφτεστε να μεταβείτε σε ένα ψηφιακό μενού, ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να βελτιστοποιήσετε το μενού σας για κερδοφορία. Χρησιμοποιώντας εργαλεία μηχανικής μενού, (menu engineering) μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την κερδοφορία προωθώντας τα πιο κερδοφόρα Προϊόντα του μενού σας και ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αγοράσουν αυτό που εσείς θέλετε να αγοράσουν. Με το ηλεκτρονικό μενού όλα γίνονται πιο εύκολα γιατί δοκιμάζετε κι ότι δεν πετυχαίνει το αλλάζετε και ξαναπροπαθείτε.

✅ Μην αποκλείσετε ομάδες πελατών. Υπάρχουν κάποιες μεγαλύτερες ηλικίες που δεν είναι εξοικειωμένες με τα κινητά τηλέφωνα, ή πελάτες που θέλουν όταν κάνουν διακοπές να μην κουβαλούν πάνω τους τηλέφωνο. Ένα υβριδικό μοντέλο λοιπόν, στο οποίο συνεχίζετε να προσφέρετε ένα φυσικό μενού για όσους επισκέπτες το προτιμούν, ενώ παράλληλα προσφέρετε και μια ανέπαφη λύση για όλους τους άλλους, διασφαλίζει ότι δεν αποξενώνετε κανέναν από τους πελάτες σας. Είναι σημαντικό να έχετε και τα δύο.

Υπάρχουν πολλές δωρεάν υπηρεσίες στο διαδίκτυο που σας επιτρέπουν να φτιάξετε QR codes

QR Code Monkey
QR Code Generator
The QR Code generator
Me QR

Image by rawpixel.com on Freepik | Image by Freepik

Επιχείρηση Μενού Μηχανική μενού
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article8 τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2024
Next Article Enipeas Ultra Premium ένας γαστρονομικός θησαυρός
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership Certificate" μέσω του eCornell - Cornell University. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων και στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO).Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing.Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

6 Mins Read

AI-powered dining

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Τεχνητή νοημοσύνη (AI) στον κλάδο της φιλοξενίας

3 Mins Read

Τι είναι το KNX και πως συμβάλλει στην ικανοποίηση των πελατών;

3 Mins Read

Οι τάσεις στη φιλοξενία που θα δούμε σύντομα

3 Mins Read

Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;

5 Mins Read

8 τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2024

4 Mins Read

Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.