• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ο Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου
Ο Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου

Ο Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου

Eva MakriBy Eva Makri ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ο Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου. Αν εργάζεστε ως σερβιτόρος θα ξέρετε οτι υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που ως σερβιτόρος θα σας βοηθήσουν να είστε καλοί στη δουλειά σας. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι είναι μοναδικά και εκτιμώνται από τους περισσότερους πελάτες σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν δουλεύετε. Εάν τα εφαρμόσετε, θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε εύκολα να γίνετε ο καλύτερος επαγγελματίας.

Οι πιο σεβαστοί σερβιτόροι στον κόσμο έχουν ορισμένες ιδιότητες που τους κάνουν να ξεχωρίζουν. Αυτές οι ιδιότητες δεν ανήκουν απαραίτητα στους έμπειρους. Ακόμα κι αν είστε νέος σερβιτόρος, μπορείτε εύκολα να γίνετε ο καλύτερος αν έχετε αυτά τα χαρακτηριστικά.

1. Υπομονή
Αν θέλετε να γίνετε υπέροχος σερβιτόρος, πρέπει να ξεκινήσετε με το να είστε υπομονετικοί. Ο κύριος λόγος πίσω από αυτό είναι ότι οι πελάτες που εξυπηρετείτε θα θεωρούν οτι πρέπει να είστε υπομονετικοί. Πρέπει να καταλάβετε οτι το επάγγελμα αυτό χρειάζεται τεράστιες δόσεις υπομονής κι αυτοσυγκράτησης.

2. Φιλοξενία
Ως σερβιτόρος θα εξυπηρετείτε στην καριέρα σας άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα, με διαφορετική παιδεία που έχουν διαφορετικές απόψεις. Αυτό είναι πάρα πολύ κουραστικό, αλλά δεν μπορείτε να επιλέξετε εσείς τους πελάτες που έρχονται στο μέρος που εργάζεστε. Θα πρέπει να φιλοξενήσετε όλα τα είδη πελατών άρτια και ευγενικά και να διασφαλίσετε ότι τους δίνετε υψηλή εξυπηρέτηση

3. Ταχύτητα
Μερικές φορές στον χώρο εργασίας σας η δουλειά ανεβαίνει κατακόρυφα. Υπάρχουν ώρες αιχμής όπου θα είναι πλήρες το τμήμα που δουλεύετε. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να εκτελέσετε όλες τις παραγγελίες εντός του συντομότερου δυνατού χρόνου. Πρέπει να ξεκινήσετε μαθαίνοντας σωστά τη δουλειά και μετά θα πρέπει να γίνετε όλο και ταχύτεροι.

4. Μνήμη
Ενα βασικό προσόν του καλού σερβιτόρου είναι η καλή μνήμη. Ακόμα κι αν δουλεύετε με pda θα πρέπει να έχετε εξασκήσει αρκετά τις δυνατότητες απομνημόνευσης. Είναι βασικό προσόν να μπορείς να θυμηθείς τι πάει με τι, ποιος παίρνει τι σε κάθε τραπέζι, να μπορείς να εκτελέσεις σωστά την παραγγελία όταν ο άλλος σου πει “Αλλο ένα” ή ακόμα χειρότερα μπαίνοντας στο bar “ένα το δικό μου”

5. Επικέντρωση στις λεπτομέρειες
Συγκέντρωση στις λεπτομέρειες Μία από τις πιο σημαντικές ιδιότητες ενός καλού σερβιτόρου είναι να μπορεί να επικεντρωθεί στις λεπτομέρειες. Αυτές περιλαμβάνουν τις μικρές λεπτομέρειες που συνήθως αγνοούνται από πολλά άτομα. Η σημασία αυτού είναι ότι σε ορισμένους πελάτες αρέσει οι παραγγελίες τους να είναι πολύ συγκεκριμένες. Εάν δεν φέρετε το συγκεκριμένο πράγμα που είχε παραγγείλει ο πελάτης, σίγουρα θα τον απογοητεύσετε. Ίσως αναρωτιέστε πώς να επικεντρωθείτε στις μικρές λεπτομέρειες όταν έχετε πολλή δουλειά. Εσείς έχετε πολλή δουλειά, ο πελάτης όμως έχει ένα πράγμα μπροστά του και με αυτό μόνο ασχολείται, άρα θα πρέπει να είναι όπως το ζήτησε.

6. Ικανότητα αποδοχής κριτικής
Δεν είναι δυνατόν να αρέσουμε σε όλους. Εσείς πρέπει να κάνετε το καλύτερο που μπορείτε βέβαια αλλά υπάρχουν κάποιοι που θα ενοχληθούν με εσάς και τη δουλειά σας. Πολύ βασικό, μην το παίρνετε προσωπικά. Είστε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στα μάτια τους όχι αυτός που γίνεστε όταν φεύγετε από τη δουλειά. Δεχτείτε το σχόλιο με νηφαλιότητα, δώστε λύση αν μπορείτε, αν όχι ενημερώστε κάποιον πάνω από εσάς. Κανένα παράπονο που ακούτε δεν πρέπει να μένει άλυτο. Αν μείνει έτσι, δεν θα το ακούσετε μόνο, θα το δείτε και γραμμένο.

7. Αντοχή και ικανότητα εργασίας για μεγάλες ώρες
Υπάρχουν στιγμές που θα πρέπει να εργάζεστε για πολλές ώρες. Πιθανότατα θα εργάζεστε σε βάρδιες και υπάρχουν στιγμές που η βάρδια σας μπορεί να παραταθεί απροσδόκητα. Πρέπει να καταλάβετε ότι το να είστε σερβιτόρος απαιτεί να έχετε την απαραίτητη σωματική και πνευματική αντοχή. Δεν είναι απλά τα πράγματα.

8. Δυνατότητα απόκρυψης των διαθέσεών σας
Υπάρχουν στιγμές που θα έχετε προσωπικά ζητήματα που μπορεί να επηρεάσουν τη διάθεσή σας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τους πελάτες σας και ως εκ τούτου δεν πρέπει ποτέ να δείξετε στους πελάτες σας ότι δεν είστε χαρούμενοι. Για να το ξεκλειδώσετε πρέπει να μάθετε πώς να φοράτε πλαστικό χαμόγελο ακόμα και όταν είστε σε άγχος. Αν δεν είστε καλά, είναι προτιμότερο να μην δουλέψετε παρά να μπείτε με κακή διάθεση.

9. Γίνε παίκτης ομαδικού παιχνιδιού
Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι ως σερβιτόρος είστε μέλος μιας ομάδας. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεστε. Αυτοί οι άνθρωποι θα σας περιμένουν να παίξετε το ρόλο σας για να διασφαλίσετε ότι όλα θα πάνε ομαλά. Εάν δεν είστε ομαδικός παίκτης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ορισμένα πράγματα να πάνε στραβά. Εάν είστε ομαδικός παίκτης όμως, θα επωφεληθείτε επίσης επειδή τα άτομα με τα οποία εργάζεστε θα κάνουν τη δουλειά σας ευκολότερη.

10. Γίνετε ο καλύτερος σας εαυτός
Αν θέλετε να μάθετε πώς να είστε καλός σερβιτόρος θα πρέπει να είστε αφοσιωμένοι στη δουλειά σας. Αυτό σημαίνει απλά ότι πρέπει να αγαπάτε τη δουλειά σας. Οι περισσότεροι από εμάς πηγαίνουν στη δουλειά γιατί έχουμε λογαριασμούς που πρέπει να πληρωθούν. Αλλά αν θέλετε να είστε καλός σερβιτόρος, θα πρέπει να δώσετε τα πάντα ενώ εργάζεστε.

Από τα δέκα παραπάνω σημεία θα καταλάβετε τι δεν κάνετε σωστά ως σερβιτόρος. Μπορείτε επίσης να καταλάβετε ποιες είναι οι κακές ιδιότητες ενός σερβιτόρου και να τις αποφύγετε. Αυτά όλα θα σας κάνουν έναν καλύτερο σερβιτόρο που θα επιτρέψει να ξεχωρίσει η δουλειά του.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΨυχολογία και εστιατοριακό Μάρκετινγκ
Next Article Alain Ducasse – Είναι ασφαλέστερο να τρως σε εστιατόριο αντί στο σπίτι
Eva Makri
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι

By Sofia Banagi

Career Coaching: Τι είναι;

By Sofia Banagi

Πως σαμποτάρεις τον εαυτό σου;

By Sofia Banagi

Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;

By Sofia Banagi

Business coaching είτε ηγείσαι του εαυτού σου, είτε μιας επιχείρησης!

By Sofia Banagi

Behavioral business coaching – πως βοηθάει;

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;
  • Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία
  • Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
  • Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα
  • Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;
  • Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία
  • Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
  • Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.