Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Παράπονα από πελάτες για γέλια και για κλάματα
Παράπονα από πελάτες

Παράπονα από πελάτες για γέλια και για κλάματα

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΚΤΥΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 2 Mins Read

Τα παράπονα από πελάτες είναι μια σταθερά που κανείς δεν μπορεί να αποφύγει όσο καλός κι αν είναι σε αυτό που κάνει. Συχνά ο αποδέκτης ενός παραπόνου δεν έχει πολλά περιθώρια για να επιλύσει το πρόβλημα προς όφελος του πελάτη.

Ο λόγος; Το παράπονο είναι παράλογο ή εξωφρενικό (απόρροια ίσως της χαμηλής νοημοσύνης;). Όπως τα παράπονα από πελάτες που σταχυολόγησε ο βρετανικός ταξιδιωτικός όμιλος THOMAS COOK VACATIONS, τα οποία δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι είναι για γέλια (ή για κλάματα).

Ας τα δούμε:
◎ «Πήγαμε διακοπές στην Ισπανία και είχαμε πρόβλημα με τους οδηγούς ταξί. Ηταν όλοι τους Ισπανοί».
◎ «Η παραλία ήταν αμμουδερή. Έπρεπε να πλύνουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο».
◎ «Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπάρχουν ψάρια στο νερό. Τα παιδιά τρομοκρατήθηκαν».
◎ «Με τσίμπησε κουνούπι. Η ταξιδιωτική μπροσούρα δεν έκανε καμία αναφορά για κουνούπια».
◎ «Έπρεπε να περιμένουμε έξω στην ουρά για να πάρουμε το πλοίο και δεν είχε κλιματισμό».
◎ «Είναι καθήκον του τουριστικού πράκτορα να μας προειδοποιήσει για την ύπαρξη ενοχλητικών συνταξιδιωτών».
◎ «Δεν έπρεπε να επιτρέπεται η topless ηλιοθεραπεία. Αποσπούσε συνέχεια την προσοχή του άνδρα μου, που ήθελε απλώς να χαλαρώσει».
◎ «Κλείσαμε μια εκδρομή σε υδάτινο πάρκο αλλά κανείς δεν μας είπε ότι πρέπει να έχουμε μαζί μας μαγιό και πετσέτες. Νομίζαμε ότι συμπεριλαμβάνονται στην τιμή».
◎ «Διαπιστώσαμε ότι η άμμος δεν έμοιαζε με την άμμο της μπροσούρας. Εκεί η άμμος ήταν άσπρη, εδώ είναι κίτρινη».
◎ «Οι δρόμοι ήταν σε κακή κατάσταση και γεμάτοι λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον οδηγό, ενόσω στο λεωφορείο. Ως εκ τούτου χάσαμε πράγματα που θα είχαν κάνει τις διακοπές μας καλύτερες».
◎ «Το ταξίδι της επιστροφής από την Τζαμάικα στην Αγγλία διήρκησε εννέα ώρες, αλλά μόνο τρεις για τους Αμερικάνους. Αυτό δεν είναι δίκαιο».
◎ «Σύγκρινα την one-bedroom σουίτα μας με αυτή των φίλων μας, που ήταν three-bedroom. Η δική μας ήταν πολύ μικρότερη».
◎ «Όταν κάναμε κράτηση ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ ζητήσαμε δύο ξεχωριστά κρεβάτια. Αντ’ αυτού βρήκαμε ένα μεγάλο κρεβάτι (king bed). Τώρα θα πρέπει να με αποζημιώσετε καθώς έμεινα έγκυος, κάτι που δεν θα είχε συμβεί αν κοιμόμασταν σε ξεχωριστά κρεβάτια».

Διαχείριση παραπόνων Παράπονα πελατών
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleNation Branding – Εθνική ταυτότητα
Next Article Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

6 Mins Read

Customer Journey – Η πορεία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο

3 Mins Read

Success Trap. Τι είναι και πώς μπορεί να εξελιχθεί σε “παγίδα θανάτου”

2 Mins Read

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

2 Mins Read

5 συμβουλές για έναν καλό espresso

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

5 Mins Read

Τι είναι ένα Profit & Loss Statement για το εστιατόριο ή το bar

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.