• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Παράπονα Πελατών. Για γέλια και για κλάματα
lying-on-bed

Παράπονα Πελατών. Για γέλια και για κλάματα

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΚΤΥΑ

Συχνά ο αποδέκτης ενός παραπόνου δεν έχει πολλά περιθώρια για να επιλύσει το πρόβλημα προς όφελος του πελάτη. Ο λόγος; Το παράπονο είναι παράλογο ή εξωφρενικό (απόρροια ίσως της χαμηλής νοημοσύνης;). Όπως τα παράπονα που σταχυολόγησε ο βρετανικός ταξιδιωτικός όμιλος THOMAS COOK VACATIONS, τα οποία δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι είναι για γέλια (ή για κλάματα).

Ας τα δούμε:
◎ «Πήγαμε διακοπές στην Ισπανία και είχαμε πρόβλημα με τους οδηγούς ταξί. Ηταν όλοι τους Ισπανοί».
◎ «Η παραλία ήταν αμμουδερή. Έπρεπε να πλύνουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο».
◎ «Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπάρχουν ψάρια στο νερό. Τα παιδιά τρομοκρατήθηκαν».
◎ «Με τσίμπησε κουνούπι. Η ταξιδιωτική μπροσούρα δεν έκανε καμία αναφορά για κουνούπια».
◎ «Έπρεπε να περιμένουμε έξω στην ουρά για να πάρουμε το πλοίο και δεν είχε κλιματισμό».
◎ «Είναι καθήκον του τουριστικού πράκτορα να μας προειδοποιήσει για την ύπαρξη ενοχλητικών συνταξιδιωτών».
◎ «Δεν έπρεπε να επιτρέπεται η topless ηλιοθεραπεία. Αποσπούσε συνέχεια την προσοχή του άνδρα μου, που ήθελε απλώς να χαλαρώσει».
◎ «Κλείσαμε μια εκδρομή σε υδάτινο πάρκο αλλά κανείς δεν μας είπε ότι πρέπει να έχουμε μαζί μας μαγιό και πετσέτες. Νομίζαμε ότι συμπεριλαμβάνονται στην τιμή».
◎ «Διαπιστώσαμε ότι η άμμος δεν έμοιαζε με την άμμο της μπροσούρας. Εκεί η άμμος ήταν άσπρη, εδώ είναι κίτρινη».
◎ «Οι δρόμοι ήταν σε κακή κατάσταση και γεμάτοι λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον οδηγό, ενόσω στο λεωφορείο. Ως εκ τούτου χάσαμε πράγματα που θα είχαν κάνει τις διακοπές μας καλύτερες».
◎ «Το ταξίδι της επιστροφής από την Τζαμάικα στην Αγγλία διήρκησε εννέα ώρες, αλλά μόνο τρεις για τους Αμερικάνους. Αυτό δεν είναι δίκαιο».
◎ «Σύγκρινα την one-bedroom σουίτα μας με αυτή των φίλων μας, που ήταν three-bedroom. Η δική μας ήταν πολύ μικρότερη».
◎ «Όταν κάναμε κράτηση ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ ζητήσαμε δύο ξεχωριστά κρεβάτια. Αντ’ αυτού βρήκαμε ένα μεγάλο κρεβάτι (king bed). Τώρα θα πρέπει να με αποζημιώσετε καθώς έμεινα έγκυος, κάτι που δεν θα είχε συμβεί αν κοιμόμασταν σε ξεχωριστά κρεβάτια».

Διαχείριση παραπόνων Παράπονα πελατών
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΒήματα και στάδια στην επαγγελματική εξέλιξη του Bar
Next Article Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Vassilios Canellos

Συμβουλές για να πετύχεις ένα καλύτερο service στο εστιατόριο.

By Paraskevi Labropoulou

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε !

By John Protopapadakis

4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor

By Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου – Οι 4 κύριες πηγές δαπανών

By Vassilios Canellos

Προσέλκυση προσωπικού – η μεγάλη πρόκληση

By John Protopapadakis

Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς

By Hellenic Hotels Team

5 τρόποι αντιμετώπισης των κενών σταδιοδρομίας στο βιογραφικό σας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.