Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας
πολιτική μάρκετινγκ

Πως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας

Eva MakriBy Eva Makri ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3 Mins Read

Πως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας. Όλοι παρακολουθούμε στενά την κρίση του κορονοϊού. Σε πολλές χώρες, η κατάσταση εξακολουθεί να αλλάζει καθημερινά, ακόμη και ανά ώρα.

Δυστυχώς, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει πληγεί σκληρά. Αλυσίδες όπως η Marriott, η Hilton και η Hyatt έχουν λάβει μέτρα για να σταματήσουν την αιμορραγία, ανακοινώνοντας πιθανές απολύσεις, μειώνοντας τις ώρες εργασίας και παγώνοντας προσωρινά όλες τις προσλήψεις.

Για να σώσουν τις επιχειρήσεις τους, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν την κρίση με παρόμοιες αποφάσεις σχετικά με τη μείωση του κόστους, επιλέγοντας να εξαλείψουν υπηρεσίες, να μειώσουν προσωπικό και να μειώσουν τους προϋπολογισμούς τους.

Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά. Όταν μπορούν φυσικά, τα ξενοδοχεία, να τους καλωσορίσουν με ανοιχτές αγκάλες και ασφαλείς συνθήκες. Ως τότε όμως μη χαθείτε από την αγορά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να σχεδιάσετε μια νέα πολιτική μάρκετινγκ.

Μπορείτε να δωρίσετε αναλώσιμα είδη διατροφής.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να στείλετε αυτά τα αγαθά σε ένα ίδρυμα, σε ένα κοινωνικό παντοπωλείο ή σε μια φιλανθρωπική οργάνωση. Θα μπορούσατε επίσης να δοκιμάσετε να τα συγκεντρώσετε μαζί με άλλα ξενοδοχεία στην περιοχή σας για να συνεργαστείτε και να αυξήσετε τον αριθμό των προϊόντων.

Αγγίξτε τη βάση σας

Σίγουρα δεν είναι περίοδος για να στείλετε προσφορές και πακέτα, αλλά τουλάχιστον μπορείτε να κάνετε μια επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του πελατολογίου σας , δηλώνοντας την παρουσία σας

Ελέγξτε το περιεχόμενο του ιστότοπου σας

Αυτό είναι ένα από αυτά τα καθήκοντα του μάρκετινγκ που συνήθως μένουν στο κάτω μέρος της λίστας υποχρεώσεων … Τώρα είναι η ώρα να το ολοκληρώσετε!

Μπορεί να σας αρέσει:  Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας

Ενώ ελέγχετε κάθε σελίδα ξεχωριστά, εξετάστε εάν το περιεχόμενο είναι ενημερωμένο και πραγματικά χρήσιμο. Αναρωτηθείτε: Ο ανταγωνιστής σας έχει παρόμοια σελίδα; Πώς τη χρησιμοποιούν αυτοί; Τι ανακοινώσεις έκαναν για τον ιό; Τι μέτρα δήλωσαν οτι θα πάρουν; Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες για να βελτιώσετε τη σελίδα σας; Εναλλακτικά, καλό θα είναι να κόψετε το υπερβολικό περιεχόμενο που δεν προσθέτει αξία στην ιστοσελίδα σας;

Γράψτε καινούργια πράγματα

Γράψτε και δημοσιεύστε φρέσκο, περιεχόμενο σχετικά με τον τόπο που βρίσκεται το Ξενοδοχείο,τα υπέροχα μέρη για ψώνια, τα κορυφαία αξιοθέατα, την όμορφη φύση, έθιμα του τόπου κ.λπ. Κοιτάξτε το ημερολόγιο εκδηλώσεων της περιοχής σας και βρείτε όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα υπό κανονικές συνθήκες. Γράψτε οδηγούς για αυτές τις εκδηλώσεις.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για τα social media

Ζητήστε από τον σεφ σας να διοργανώσει εβδομαδιαίο μάθημα μαγειρικής και να παράσχετε εύκολες συνταγές που μπορούν να γίνουν από όλους.
Προσκαλέστε τον υπεύθυνο του μπαρ σας να οδηγήσει ένα μάθημα κοκτέιλ. (Και πάλι, κολλήστε σε απλά κοκτέιλ χωρίς πάρα πολλά συστατικά!) Δεν είναι ανάγκη να είναι live, μπορεί να γίνει και με γραφικά.
Είστε θέρετρο με Kids Club; Μοιραστείτε μερικές ιδέες χειροτεχνίας στο σπίτι.
Προσφέρετε μάθημα γιόγκα ή διαλογισμό.
Κάντε ένα live session αισθητικής
Προσκαλέστε μερικούς τοπικούς γευσιγνώστες να παρουσιάσουν κάποια κρασιά.

Πολλά μπορούν να γίνουν όταν υπάρχει διάθεση, αναζήτηση και αυτοσχεδιασμός. Το παν είναι να παραμείνουμε όλοι δραστήριοι και να επιτρέψουμε στους πελάτες να ονειρεύονται ακόμα και μέσα από το σπίτι τους, την επόμενη επίσκεψη τους στην πανέμορφη Ελλάδα μας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤα 11+1 πιο δημοφιλή παράπονα στα ξενοδοχεία
Next Article Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της;
Eva Makri
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

3 Mins Read

Deming Customer Model

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Benchmarking. Τι είναι; Παραδείγματα

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

3 Mins Read

Η αντίληψη των πελατών είναι η πραγματικότητά σου

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.