Πως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας. Όλοι παρακολουθούμε στενά την κρίση του κορονοϊού. Σε πολλές χώρες, η κατάσταση εξακολουθεί να αλλάζει καθημερινά, ακόμη και ανά ώρα.
Δυστυχώς, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει πληγεί σκληρά. Αλυσίδες όπως η Marriott, η Hilton και η Hyatt έχουν λάβει μέτρα για να σταματήσουν την αιμορραγία, ανακοινώνοντας πιθανές απολύσεις, μειώνοντας τις ώρες εργασίας και παγώνοντας προσωρινά όλες τις προσλήψεις.
Για να σώσουν τις επιχειρήσεις τους, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν την κρίση με παρόμοιες αποφάσεις σχετικά με τη μείωση του κόστους, επιλέγοντας να εξαλείψουν υπηρεσίες, να μειώσουν προσωπικό και να μειώσουν τους προϋπολογισμούς τους.
Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά. Όταν μπορούν φυσικά, τα ξενοδοχεία, να τους καλωσορίσουν με ανοιχτές αγκάλες και ασφαλείς συνθήκες. Ως τότε όμως μη χαθείτε από την αγορά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να σχεδιάσετε μια νέα πολιτική μάρκετινγκ.
Μπορείτε να δωρίσετε αναλώσιμα είδη διατροφής.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να στείλετε αυτά τα αγαθά σε ένα ίδρυμα, σε ένα κοινωνικό παντοπωλείο ή σε μια φιλανθρωπική οργάνωση. Θα μπορούσατε επίσης να δοκιμάσετε να τα συγκεντρώσετε μαζί με άλλα ξενοδοχεία στην περιοχή σας για να συνεργαστείτε και να αυξήσετε τον αριθμό των προϊόντων.
Αγγίξτε τη βάση σας
Σίγουρα δεν είναι περίοδος για να στείλετε προσφορές και πακέτα, αλλά τουλάχιστον μπορείτε να κάνετε μια επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του πελατολογίου σας , δηλώνοντας την παρουσία σας
Ελέγξτε το περιεχόμενο του ιστότοπου σας
Αυτό είναι ένα από αυτά τα καθήκοντα του μάρκετινγκ που συνήθως μένουν στο κάτω μέρος της λίστας υποχρεώσεων … Τώρα είναι η ώρα να το ολοκληρώσετε!
Ενώ ελέγχετε κάθε σελίδα ξεχωριστά, εξετάστε εάν το περιεχόμενο είναι ενημερωμένο και πραγματικά χρήσιμο. Αναρωτηθείτε: Ο ανταγωνιστής σας έχει παρόμοια σελίδα; Πώς τη χρησιμοποιούν αυτοί; Τι ανακοινώσεις έκαναν για τον ιό; Τι μέτρα δήλωσαν οτι θα πάρουν; Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες για να βελτιώσετε τη σελίδα σας; Εναλλακτικά, καλό θα είναι να κόψετε το υπερβολικό περιεχόμενο που δεν προσθέτει αξία στην ιστοσελίδα σας;
Γράψτε καινούργια πράγματα
Γράψτε και δημοσιεύστε φρέσκο, περιεχόμενο σχετικά με τον τόπο που βρίσκεται το Ξενοδοχείο,τα υπέροχα μέρη για ψώνια, τα κορυφαία αξιοθέατα, την όμορφη φύση, έθιμα του τόπου κ.λπ. Κοιτάξτε το ημερολόγιο εκδηλώσεων της περιοχής σας και βρείτε όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα υπό κανονικές συνθήκες. Γράψτε οδηγούς για αυτές τις εκδηλώσεις.
Δημιουργήστε περιεχόμενο για τα social media
Ζητήστε από τον σεφ σας να διοργανώσει εβδομαδιαίο μάθημα μαγειρικής και να παράσχετε εύκολες συνταγές που μπορούν να γίνουν από όλους.
Προσκαλέστε τον υπεύθυνο του μπαρ σας να οδηγήσει ένα μάθημα κοκτέιλ. (Και πάλι, κολλήστε σε απλά κοκτέιλ χωρίς πάρα πολλά συστατικά!) Δεν είναι ανάγκη να είναι live, μπορεί να γίνει και με γραφικά.
Είστε θέρετρο με Kids Club; Μοιραστείτε μερικές ιδέες χειροτεχνίας στο σπίτι.
Προσφέρετε μάθημα γιόγκα ή διαλογισμό.
Κάντε ένα live session αισθητικής
Προσκαλέστε μερικούς τοπικούς γευσιγνώστες να παρουσιάσουν κάποια κρασιά.
Πολλά μπορούν να γίνουν όταν υπάρχει διάθεση, αναζήτηση και αυτοσχεδιασμός. Το παν είναι να παραμείνουμε όλοι δραστήριοι και να επιτρέψουμε στους πελάτες να ονειρεύονται ακόμα και μέσα από το σπίτι τους, την επόμενη επίσκεψη τους στην πανέμορφη Ελλάδα μας.