Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο
Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης

Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ 3 Mins Read

Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο. Στα ξενοδοχεία, το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη, είναι οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής. Είναι αυτοί που φέρουν την ευθύνη της εταιρικής εικόνας. Σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα και η απόδοσή τους είναι ένα μείγμα εκπαίδευσης, καθοδήγησης και εποπτείας.

Αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε το μέρος της διαδικασίας που έχει να κάνει με το πώς αισθάνονται για τον εαυτό τους και την εταιρεία στην οποία ανήκουν.

Θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, ότι ανεξάρτητα από τον κανόνα, να αφήσουμε τα προσωπικά ή συναισθηματικά μας προβλήματα εκτός εργασίας, αυτό δεν μπορεί πρακτικά, να επιτευχθεί εντελώς.

Ως επικεφαλής ενός τμήματος ή ως Διευθυντής Ξενοδοχείου, προσπαθούμε συνεχώς να τους υπενθυμίζουμε ότι η παροχή μιας «εξατομικευμένης υπηρεσίας» είναι απαραίτητη για την επίτευξη καλών οικονομικών αποτελεσμάτων και υψηλών αξιολογήσεων.

Ωστόσο, ενώ οι υπάλληλοί μας είναι απασχολημένοι με τη φροντίδα των πελατών μας, δεν έχουμε αναρωτηθεί ποτέ ποιος φροντίζει αυτούς που φροντίζουν τους πελάτες μας;

Σε μια μελέτη που διεξήχθη σε ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 78% των ερωτηθέντων υποστήριξαν ότι δεν αισθάνονταν ότι ήταν σημαντικοί για την εταιρεία τους. Δεν είχαν ανταμοιβή όταν όλα πήγαιναν καλά, ενώ υπήρχε πολλή κινητοποίηση όταν κάτι δεν πήγαινε όπως έπρεπε.

Μια άλλη έρευνα, που διεξήχθη από το διεθνώς αναγνωρισμένο ινστιτούτο Roffey Park, αποκάλυψε ότι το 75% των εργαζομένων στην τουριστική βιομηχανία είχε βρεθεί κάτω από τις εντολές ενός υπευθύνου που δεν νοιαζόταν καθόλου γι αυτούς.

Στην πραγματικότητα, η έλλειψη καλής ψυχολογίας στον χώρο εργασίας γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένη τελευταία και νομίζω ότι οι κύριοι λόγοι είναι:
Οι άνθρωποι αισθάνονται ότι δεν είναι επαγγελματικό να εκφράζουν τα συναισθήματά τους σε συναδέλφους ή υπευθύνους, είτε πρόκειται για προσωπικά ή επαγγελματικά προβλήματα.
Οι συνάδελφοι και οι διευθυντές τους είναι πολύ απασχολημένοι και υπερφορτωμένοι, για να τους ακούσουν ειδικά όταν αυτό δεν συνεπάγεται άμεσο κίνδυνο για τη δουλειά.

Μπορεί να σας αρέσει:  Μήπως αισθάνεσαι παρατηρητής της ίδιας σου της ζωής;

Η ομάδα θα πρέπει να είναι συμπονετική για την ψυχική κατάσταση ενός συναδέλφου και αυτό εναπόκειται στη διευθυντική ομάδα του ξενοδοχείου ώστε να διασφαλίσει ότι θα πράξουν συμπονετικά και με ενδιαφέρον, όταν είναι απαραίτητο, δημιουργώντας μια κουλτούρα συμπόνιας και φροντίδας για τους συναδέλφους τους.

Η οικοδόμηση μιας συμπονετικής κουλτούρας μέσα στην επιχείρηση θα πρέπει να είναι σημαντική για έναν επικεφαλής ομάδας ή έναν υπεύθυνο του ξενοδοχείου, καθώς θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανοποίηση του πελάτη. Η Διοίκηση πρέπει να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι είναι ευτυχείς και υγιείς όταν έρχονται στη δουλειά αλλά και να δημιουργήσουν εκείνες τις συνθήκες που θα φέρουν οποιοδήποτε ζήτημα στην επιφάνεια εάν ένας συνάδελφος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

Η τουριστική βιομηχανία δεν είναι τίποτα χωρίς τους ανθρώπους της, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να κάνουμε ό,τι μπορούμε, για να δημιουργήσουμε ελκυστικούς χώρους εργασίας τόσο για τους τωρινούς υπαλλήλους όσο και για τους μελλοντικούς που θέλουμε να ελκύσουμε.

Φανταστείτε αν υπήρχαν αξιολογήσεις online για βαθμολογίες ικανοποίησης των εργαζομένων, όπως και για τους πελάτες. Δεν θα προσπαθούσαν οι εταιρείες να βελτιώσουν την εικόνα τους; Δεν θα προσπαθούσε να γίνει το εργασιακό περιβάλλον πιο ελκυστικό για το προσωπικό;

Ευτυχώς, η νοοτροπία μεταβάλλεται σιγά-σιγά και πολλές επιχειρήσεις γίνονται ολοένα και πιο συμπονετικές προς το προσωπικό τους, οι οποίοι αρχίζουν τελικά να αισθάνονται χαρούμενοι και ασφαλείς.

Πρέπει να κατανοήσουμε οι περισσότεροι από εμάς, που καθοδηγούν ομάδες εργασίας, τον αντίκτυπο της ψυχικής υγείας στην ποιότητα και την ποσότητα της εργασίας.  Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης επιδρά Βοηθώντας τους ανθρώπους να εξασφαλίσουν υψηλότερα ποσοστά συμμετοχής στο όραμα της επιχείρησης, καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και πολλά περισσότερα χαμόγελα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Next Article Πως να βελτιώσετε τα αποτελέσματα στο εστιατόριο;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Success Trap. Τι είναι και πώς μπορεί να εξελιχθεί σε “παγίδα θανάτου”

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

4 Mins Read

Solo diners. Από ταμπού στη νέα γαστρονομική τάση

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

3 Mins Read

Τι είναι το Fine dining και τι το Casual dining

3 Mins Read

Μείωση λειτουργικού κόστους στην εστίαση

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

3 Mins Read

Επένδυσε στον εαυτό σου

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.