• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Με ποιους τρόπους μπορεί να μειώσει κανείς λειτουργικά κόστη στην εστίαση
leitoyriko-kostos

Με ποιους τρόπους μπορεί να μειώσει κανείς λειτουργικά κόστη στην εστίαση

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ

Στις μέρες μας, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης αναζητούν διαρκώς τρόπους μείωσης του κόστους τους. Αυτό είναι κατανοητό, διότι σε σύγκριση με πιο συμβατικές επιχειρήσεις, οι επιχειρήσεις τροφίμων συνήθως έχουν μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας.

Για να πάρουμε μια ιδέα για τα έξοδα και να καταλάβουμε από που προκύπτει αυτό, θα πρέπει να σκεφτούμε ότι τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται στην καθημερινή λειτουργία, έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής, το εργατικό κόστος είναι αρκετά υψηλό και το κόστος παρακολούθησης των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων, απαιτεί επιπλέον πόρους.

Πώς λοιπόν οι επιτυχημένοι ιδιοκτήτες εστιατορίων περιορίζουν το κόστος χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο την ποιότητα των προϊόντων τους και τις άλλες πτυχές των δραστηριοτήτων τους; Λοιπόν, παρακάτω είναι μερικές από τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν.

Επενδύστε σε αποδοτική online παραγγελία
Η Παραγγελία Online γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Γιατί; Η άνεση που δίνει στον πελάτη το γεύμα που φτάνει στην πόρτα του έχει κάνει το delivery ένα σημαντικό μέρος του τζίρου ενός εστιατορίου. Η αγορά φαγητού στο διαδίκτυο είναι μια ακμάζουσα βιομηχανία και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων πρέπει να σκεφτούν να το υιοθετήσουν αν δεν το έχουν κάνει ήδη, δεδομένου ότι η κατ’οίκον παράδοση διαδραματίζει βασικό ρόλο στην τόνωση των πωλήσεων.

Αφαίρεση του χαρτιού από τη λειτουργία
Πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων αγκαλιάζουν τις συναλλαγές χωρίς χαρτί γιατί δεν περιορίζουν μόνο το κόστος, αλλά φροντίζουν επίσης και το περιβάλλον. Λοιπόν, με αποδείξεις και τιμολόγια που αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ενημερώσεις που αποστέλλονται ως (SMS), αντί του κλασσικού φυλλαδίου, εξαλείφεται η ανάγκη για στοίβες χαρτιού, εκτυπωτών, φακέλων αρχείων κ.ο.κ.
Επιτυγχάνεται το ίδιο αποτέλεσμα, χωρίς χαρτί και μειώνεται σημαντικά το κόστος χωρίς οι ιδιοκτήτες να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια ή την ομαλή λειτουργία.

Επένδυση σε ενεργειακά αποδοτικές συσκευές / εξοπλισμό
Στις επιχειρήσεις εστίασης, είναι καλύτερο να αποφευχθούν, μεταξύ άλλων, φθηνοί φούρνοι, ψυγεία, mixers και επεξεργαστές τροφίμων, καθώς μακροπρόθεσμα μπορεί να καταλήξουν να κοστίζουν περισσότερο λόγω της ενεργειακής αναποτελεσματικότητάς τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων κάνουν λόγο για επένδυση σε ενεργειακά αποδοτικές συσκευές και εξοπλισμό. Παρόλο που το συνολικό κόστος μπορεί να είναι λίγο αποτρεπτικό, η επένδυση σε αυτόν τον τύπο εξοπλισμού μπορεί να κάνει απόσβεση μακροπρόθεσμα. Αυτό συμβαίνει επειδή χρησιμοποιούν λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια για να επιτύχουν το ίδιο επίπεδο εργασίας με τα παλαιότερα μοντέλα. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο κομμάτι του φωτισμού με λάμπες οικονομίας, προβολείς led και άλλα πολλά.

Επωφεληθείτε από το Internet
Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές απευθύνονται στην Google και μια πληθώρα άλλων μηχανών αναζήτησης για να αναζητήσουν επιλογές για φαγητό, πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων κάνουν βήματα σε τομείς που έχουν να κάνουν από το σχεδιασμό του δικτυακού τους τόπου και την εφαρμογή του συστήματος Online παραγγελιών έως την την τακτική ενημέρωση των λογαριασμών των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Με αυτόν τον τρόπο, εξοικονομούν χρήματα για τη διαφήμιση και μπορούν να προσεγγίσουν μια πιο στοχευμένη δημογραφική ομάδα.

Συμπέρασμα
Όπως μπορείτε να δείτε, πολλές από τις στρατηγικές εξοικονόμησης χρημάτων που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένοι ιδιοκτήτες εστιατορίων είναι απλά κοινή λογική που υποστηρίζεται από μια πινελιά δημιουργικότητας. Χρησιμοποιώντας τις, είναι σε θέση να εκτελούν πιο αποτελεσματικά τις εργασίες, να μειώνουν τις απώλειες και να βάζουν επιπλέον χρήματα στην άκρη.

Food photo created by freepik – www.freepik.com

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΕπένδυσε στον εαυτό σου και άφησε γύρω σου το προσωπικό σου στίγμα
Next Article MBWA. Όταν ο Disney και ο Marriott διοικούσαν δια της περιπλάνησης
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Minibar, είναι κοντά ο θάνατος του;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Manos Vardoulakis

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

By Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου – Οι 4 κύριες πηγές δαπανών

By Eva Makri

Είσαι restaurant manager ή περαστικός από τον χώρο;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.