• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Όταν ο επαγγελματίας αποφασίζει να φτιάξει μια προσωπική επωνυμία
προσωπική επωνυμία

Όταν ο επαγγελματίας αποφασίζει να φτιάξει μια προσωπική επωνυμία

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Η προσωπική επωνυμία είναι η δημιουργία ενός brand, ενός διακριτικού σήματος εντός εισαγωγικών για τον επαγγελματία, με τον ίδιο τρόπο που θα το έκανε κανείς για μια εταιρεία.

Ανεξάρτητα από το σε ποιον τομέα πραγματοποιεί κανείς αναζήτηση εργασίας, η αγορά εργασίας είναι αδιαφιλονίκητα εξαιρετικά ανταγωνιστική. Μπορεί να ανταγωνίζεστε άτομα που αναζητούν εργασία και έχουν καλύτερη γνώση ξένων γλωσσών, ή περισσότερη εμπειρία στη συγκεκριμένη εργασία ή περισσότερα πτυχία.

Μην αποθαρρύνεστε όμως! Έχετε κι εσείς το δικό σας μοναδικό σύνολο προσωπικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλους αναζητούντες εργασία. Το θέμα είναι να μπορέσετε να επικοινωνήσετε αυτό το σύνολο ως ένα συμπαγές κράμα το οποίο να καταδεικνύει ότι είσαστε ο πλέον κατάλληλος για μια συγκεκριμένη θέση.

Αυτό το συμπαγές κράμα δεξιοτήτων, είναι τα χαρακτηριστικά της επαγγελματικής σας επωνυμίας. Της “μάρκας” που συνοδεύει το όνομα σας. Ακριβώς όπως το κάνει κι ένα οποιοδήποτε προϊόν. Τι είναι αυτό όμως που διαχωρίζει ένα προϊόν από ένα επώνυμο προϊόν; Απλά ότι το δεύτερο έχει καταφέρει να χτίσει μια φήμη γύρω από το όνομα του.

Η επαγγελματική σας επωνυμία είναι μια σύντομη δήλωση που συνοψίζει τα μοναδικά πλεονεκτήματα σας και το πώς διαφέρετε από τον ανταγωνισμό σας. Βοηθά στον καθορισμό του ποιος είστε, τι σας κάνει ξεχωριστό και γιατί πρέπει να προσληφθείτε. Η επωνυμία σας, κοινοποιεί τη φήμη και την αξία σας σε έναν εργοδότη.

Πως να αρχίσετε να χτίζετε το προσωπικό σας brand

1. Ξεκινήστε να σκέφτεστε τον εαυτό σας ως μάρκα

Τι επιθυμείτε να συνδέσουν οι άνθρωποι μαζί σας όταν βλέπουν το όνομά σας; Υπάρχει ένα συγκεκριμένο θέμα στο οποίο θέλετε να εκληφθείτε ως ειδικός ή υπάρχουν γενικές ιδιότητες που θέλετε να συνδέσετε με εσάς; Μόλις καταλάβετε πώς θέλετε να γίνει αντιληπτή η εικόνα του ονόματος σας, μπορείτε να αρχίσετε να είστε πολύ πιο στρατηγικοί. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι θα θυσιάσετε την αυθεντικότητα σας στον βωμό της στρατηγικής. Η αυθεντικότητα είναι κάτι πολύ σημαντικό και γι αυτό η στρατηγική σας πρέπει να συμβαδίζει με τις πραγματικές σας ιδιότητες, τονίζοντας απλά τα θετικά σας σημεία και υποβαθμίζοντας τις όποιες ιδιότητες πάνω στις οποίες μειονεκτείτε έναντι άλλων, στον τομέα σας.

2. Ξεκινήστε έναν προσωπικό ιστότοπο

Το να έχετε έναν προσωπικό ιστότοπο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους κατάταξης του ονόματός σας στις μηχανές αναζήτησης. Δεν χρειάζεται να είναι κάποια υπερπαραγωγή. Μπορεί να είναι ένας απλός ιστότοπος δύο τριών σελίδων στον οποίο να περιγράφετε την προϋπηρεσία, τα επαγγελματικά σας ενδιαφέροντα, τα επιτεύγματα που πιθανόν ήδη έχετε, τους συνδέσμους προς τις κοινωνικές πλατφόρμες σας και έναν τρόπο επικοινωνίας. Μπορείτε πάντα να βελτιώσετε τον ιστότοπο σας με την πάροδο του χρόνου.

3. Να είστε προσεκτικοί με αυτά που μοιράζεστε

Επειδή το ψηφιακό αποτύπωμα του καθενός μπορεί να είναι μεγαλύτερο από όσο φαντάζεστε, θα πρέπει να υπάρχει μια σχετική μετριποπάθεια σε όσα κοινοποιείτε. Κάθε tweet που στέλνετε, κάθε ενημέρωση κατάστασης που κάνετε, κάθε εικόνα που μοιράζεστε δημοσίως, καλό είναι να συμβάλλει στην προσωπική σας επωνυμία. Είναι μια συγχώνευση πολλαπλών καθημερινών ενεργειών που εφόσον δεν φιλτράρονται ως προς το απόρρητο, μπορούν να είναι διαθέσιμες στους πάντες.

4. Συνδεθείτε με άλλες ισχυρές “μάρκες”

Η προσωπική σας επωνυμία ενισχύεται ή αποδυναμώνεται από τη σύνδεσή της με άλλες μάρκες. Βρείτε και αξιοποιήστε άλλες επωνυμίες που μπορούν να αναβαθμίσουν τη δική σας προσωπική. Ξεκινήστε με το τρίπτυχο Εταιρεία, Σχολή, Συνάδελφοι. Σε ποια σχολή φοιτήσατε; Υπάρχουν ομάδες στις οποίες μπορείτε να συμμετάσχετε; Ένα Newsletter αποφοίτων στο οποίο μπορείτε να συμβάλλετε; Ποιες κρυφές ευκαιρίες είναι διαθέσιμες στον κλάδο της φιλοξενίας που δεν έχετε ακόμη αξιοποιήσει; Εξετάστε το ενδεχόμενο να υποβάλετε ένα άρθρο σε ηλεκτρονικά έντυπα του κλάδου σας και να βρεθείτε μπροστά σε πολύ περισσότερο κόσμο από αυτούς που κανονικά θα σας γνώριζαν. Αξιοποιήστε συνεργασίες με κολέγια, σχολές, ΙΕΚ έστω και εθελοντικά.

5. Επαναπροσδιοριστείτε

Μια ισχυρή προσωπική μάρκα εξαρτάται από ένα ισχυρό αφήγημα. Με άλλα λόγια, πρέπει να βρείτε ποια είναι η ιστορία σας. Σκεφτείτε λίγο, ανθρώπους που θεωρείτε ότι έχουν χτίσει μια ισχυρή εικόνα γύρω από το όνομα τους. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παρατηρήσετε ότι όλοι τους, έχουν μια πολύ συγκεκριμένη θέση που τους δίνει μια ταυτότητα. Έτσι κι εσείς θα πρέπει να βρείτε αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που θα γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος της ταυτότητας σας. Να θυμάστε ότι μια ισχυρή προσωπική επωνυμία, πρέπει να είναι πανταχού παρούσα και να εξελίσσεται συνεχώς αλλά αυτό που δεν πρέπει να αλλάζει είναι το κύριο χαρακτηριστικό της. Η ταυτότητα.

H μετατροπή ενός επαγγελματία, σε ένα ατομικό brand είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, στρατηγική και σωστές επιλογές. Δεν είναι κάτι που θα βγει στην επιφάνεια μέσα σε μια μέρα αλλά όταν θα αρχίσει να δείχνει τα αποτελέσματα της, θα είναι σίγουρο οτι θα σας ενθαρρύνει να συνεχίσετε.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟίνος με πίστη
Next Article Emotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο.
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

By Sofia Banagi

Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.