Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Εξαιρετικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας
υγιές εργασιακό περιβάλλον

Εξαιρετικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας

Hotel TrainingBy Hotel Training ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Οδηγός για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας. Όσο σημαντικό είναι για τους ξενοδόχους να μπαίνουν στην θέση των επισκεπτών τους, άλλο τόσο σπουδαίο είναι να μπαίνουν στην θέση των εργαζομένων τους και να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα όσο τον δυνατόν πιο θετικό εργασιακό περιβάλλον.

Ο στόχος κάθε ξενοδόχου θα πρέπει να είναι να δημιουργήσει ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον τόσο οργανωμένο αλλά και ευχάριστο ώστε οι εργαζόμενοι να εργάζονται ΜΑΖΙ μαζί σας, όχι ΓΙΑ εσάς.

Ο εργασιακός χώρος θα πρέπει να είναι ένας τόπος αμοιβαίας διακίνησης ιδεών και ανταλλαγής απόψεων. Ένα ισορροπημένο οικοσύστημα όπου όλοι νιώθουν ότι ανήκουν και είναι μέρος ενός σκοπού.

Εκεί όπου η εξίσωση δεν είναι για εργαζόμενο και ξενοδόχο, αλλά για δύο εταίρους που εργάζονται προς έναν κοινό στόχο την επιτυχία του καταλύματος. Πρόκειται για σεβασμό . Πρόκειται για εμπιστοσύνη.

Αλλά πώς μπορείτε να δημιουργήσετε αυτήν την ισορροπία;

Σύμφωνα με τον Sigmund Freud, δύο είναι οι θεμέλιοι λίθοι της ευτυχίας στη ζωή ενός ανθρώπου: Η αγάπη και η εργασία

  • Ξεκινήστε προωθώντας την ανοιχτή επικοινωνία και στη συνέχεια, υποστηρίξετε τη φωνή κάθε εργαζομένου.
  • Κάντε τον εργαζόμενο να αισθανθεί μοναδικός Γιατί; Γιατί είναι μοναδικός!
  • Ένας χώρος για να μοιράζονται ιδέες και να ακούγονται, ανεξάρτητα από την ειδικότητα τους.
  • Επενδύστε στην ανάπτυξη των εργαζόμενων σας. Παρέχετε ευκαιρίες για συνεχή μάθηση και εξέλιξη.
  • Αποδεχτείτε τη μοναδικότητά τους. Γιορτάστε την ατομικότητά τους.

εξαιρετικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον

Θυμηθείτε, ένα ευχάριστο κλίμα δεν δημιουργείται απλά… καλλιεργείται προσεκτικά.

Το χαρούμενο, εμπνευσμένο προσωπικό είναι και παραγωγικό προσωπικό.

Ενώ δεν υπάρχει μία συνταγή για τη δημιουργία θετικής κουλτούρας που να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα ξενοδοχεία, αυτά που καταφέρνουν να κερδίσουν την αναγνώριση για το εξαιρετικό εργασιακό τους περιβάλλον (“great place to work”) καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι να αισθάνεται ικανοποιημένο το προσωπικό τους. Το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να πει ένας υπάλληλος ενός ξενοδοχείου είναι: “Μου αρέσει πολύ να δουλεύω εδώ”.

Μπορεί να σας αρέσει:  Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

Ηγηθείτε την αλλαγή που θα οδηγήσει την επιτυχία του ξενοδοχείου σας.

Ενημέρωση:
Τα σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχειακών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Images By vecstock

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleHalo effect – το φαινόμενο του φωτοστέφανου
Next Article Single Malt Whisky – Όσα πρέπει να γνωρίζουμε
Hotel Training
  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn

Η Hoteltraining είναι μια πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας. Είναι μέλος του CPD Certification Service και δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της. Ο Παύλος Παπαδάκης, είναι ο ιθύνων νους της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών του, καταφέρνουν να δώσουν λύσεις στον τομέα της απομακρυσμένης ξενοδοχειακής εκπαίδευσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.