Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Οι τάσεις στη φιλοξενία που θα δούμε σύντομα
τάσεις στη φιλοξενία

Οι τάσεις στη φιλοξενία που θα δούμε σύντομα

Gregory MichopoulosBy Gregory Michopoulos ΤΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Οι τάσεις στη φιλοξενία έχουν να κάνουν περισσότερο με τις τεχνολογίες που αναπτύσσονται και με την προσωποποίηση των υπηρεσιών προκειμένου το τουριστικό προϊόν να μεταλάσσεται για να ταιριάξει στον καθέναν ξεχωριστά.

Οι γενικές ή απρόσωπες ξενοδοχειακές εταιρείες θα αγωνιστούν για να επιβιώσουν στο μέλλον. Το ξενοδοχείο πρέπει να έχει μια προσωπικότητα που συνδέεται τόσο με τους υπάρχοντες όσο και με τους υποψήφιους επισκέπτες που αναζητούν μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Προφανώς αυτή η προσωπικότητα πρέπει να μεταδοθεί μέσω του προσωπικού σας, αλλά θα πρέπει επίσης να διαποτίσει την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Ας δούμε μια λίστα με μερικές τάσεις που ακούγονται πολύ και αρχίζουν να εφαρμόζονται σε όλο τον κόσμο.

Έξυπνη τεχνολογία
Η ενσωμάτωση του Διαδικτύου των Πραγμάτων (Internet of things) είναι κάτι που ενθουσιάζει τους πελάτες. Τους προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και αποτελεσματικότητας, καθώς και μια αίσθηση πολυτέλειας. Οι υποψήφιοι πελάτες αρχίζουν να ενσωματώνουν τέτοια τεχνολογία και στα σπίτια τους, οπότε η ζήτηση για αυτήν στα ξενοδοχεία συνεχώς αυξάνεται.

Αειφόρα ξενοδοχεία
Γενικά, η κοινωνία αποκτά μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση καθώς γίνεται σαφές ότι η βιωσιμότητα είναι ένα σημαντικό ζήτημα. Αυτές οι μεταβαλλόμενες συμπεριφορές φιλτράρουν τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν το ξενοδοχείο τους. Τα αειφόρα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν τις φιλικές προς το περιβάλλον κατασκευές, την εξοικονόμηση ενέργειας και τη διαχείριση απορριμμάτων ως άμεσες προτεραιότητες.

Εφαρμογές ΑΙ και bots
Μερικοί ταξιδιώτες μπορεί να δυσκολεύονται στην ιδέα να τους εξυπηρετήσει ένα ρομπότ, άλλοι μπορεί να δεχτούν την ευκαιρία να αποφύγουν να αλληλεπιδράσουν με ανθρώπους στο ξενοδοχείο. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν ρομπότ, ή τεχνητή νοημοσύνη στην αυτοματοποίηση του check-in και του check-out, στη μεταφορά αποσκευών και ως ρεσεψιονίστ ή για room service.

Μπορεί να σας αρέσει:  Wellness Dining - Η Νέα Εποχή της Φιλοξενίας

Εικονική πραγματικότητα και επαυξημένη πραγματικότητα
Αυτές οι τεχνολογίες δεν θεωρούνται πλέον εξειδικευμένα θέματα όπως ήταν κάποτε. Εξαιρετικά δημοφιλείς ως τεχνολογίες ήδη στο gaming την ψυχαγωγία καθώς και στα αξιοθέατα. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορούν ενα είναι αρκετά χρήσιμα στους πελάτες του ξενοδοχείου. Η εικονική πραγματικότητα αντικαθιστά τον πραγματικό κόσμο με οπτική και ακουστική εμπειρία, ενώ η επαυξημένη πραγματικότητα τοποθετεί εικονικά στοιχεία στον πραγματικό κόσμο. Οι πελάτες που θέλουν να δοκιμάσουν πριν αγοράσουν μπορούν να κάνουν εικονικές περιηγήσεις στους χώρους του ξενοδοχείου, ακόμη και σε μέρη του προορισμού. Με το AR, ένα ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν διαδραστικό χάρτη για να παρέχει πληροφορίες στους επισκέπτες.

Μοναδικά concept
Πολλά ξενοδοχεία αρχίζουν τώρα να διαφοροποιούν την επωνυμία τους κάνοντας κάτι μοναδικό  στον τρόπο που σχεδιάζουν, διαρρυθμίζουν ή στολίζουν τους χώρους. Οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο φρέσκες, βιωματικές εμπειρίες στα ξενοδοχεία, οπότε οτιδήποτε μπορεί να κάνει ένα ξενοδοχείο για να προσφέρει έναν παράγοντα καινοτομίας θα είναι πλεονέκτημα.

Όλες αυτές οι τάσεις στη φιλοξενία επηρεάζουν ένα μέρος των πελατών. Θα υπάρχει πάντα ένα κομμάτι πελατών που θα ψάχνει για καλή κλασσική παλιομοδίτικη φιλοξενία, αλλά ο τρόπος που θα παρέχεται ακόμα κι αυτή, πιθανότατα θα αλλάξει κάπως στο μέλλον.

Image by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article10 Ιταλικά κρασιά που πρέπει να γνωρίζεις
Next Article Cebularz Lubelski, ένα τέλειο Πολωνικό σνακ
Gregory Michopoulos
  • Facebook

Ο Γρηγόρης Μιχόπουλος είναι Restaurant Consultant με τουριστικές σπουδές στην Ελλάδα και ΜΒΑ από το Schiller International University της Florida. Μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στις Η.Π.Α. και στην Ελλάδα κάνοντας consulting σε αυτόνομα εστιατόρια και αλυσίδες γρήγορης εστίασης. Βρίσκεται κάτι λιγότερο από 20 χρόνια στον χώρο των τροφίμων και ποτών και του αρέσει να δημιουργεί περιεχόμενο που αφορά τις τάσεις που θα διαμορφωθούν στο άμεσο μέλλον στην εστίαση.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία

5 Mins Read

Κλιματική αλλαγή και υπερτουρισμός

4 Mins Read

Μικροτουρισμός, μια νέα τάση ταξιδιωτικής εμπειρίας

5 Mins Read

Ψεύτικες κριτικές στα ξενοδοχεία, κυνηγοί αποζημιώσεων.

4 Mins Read

Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.

SPONSORED POST

Γιατί η εκπαίδευση είναι το «κλειδί» της φιλοξενίας

By Food & Beverage MagazinePromoted for: Hoteltraining.gr4 Mins Read
3 Mins Read

Διαχείριση διατροφικών προτιμήσεων στα ξενοδοχεία

3 Mins Read

Βιώσιμος τουρισμός: Γιατί τα ξενοδοχεία θα πρέπει να ηγηθούν αυτής της προσπάθειας;

3 Mins Read

Πώς προσαρμόζονται τα εστιατόρια στις τάσεις για υγεία και ευεξία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.