Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;
προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο

Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;

Hotel TrainingBy Hotel Training ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς σε περίπτωση που το ξενοδοχείο σας πληγεί από μια παραβίαση δεδομένων. Είναι αδύνατον την εποχή της τεχνολογίας και των ψηφιακών δεδομένων τα ξενοδοχεία να μείνουν απρόσβλητα από κυβερνοεπιθέσεις.

Πρόσφατο παράδειγμα η Booking.com, αλλα και στο παρελθον εταιρειες κολοσσοί οπως Marriott International, MGM Resorts International, Choice Hotels, Radisson Hotel Group, Hyatt Hotels και Hilton.

Δείτε tips σχετικά με το πώς μπορείτε να προστατευτείτε από χάκερς, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφάλεια των υπολογιστών και των κινητών συσκευών.

  1. Εγκαταστήστε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις
  2. Εγκαταστήστε ένα αξιόπιστο Αntivirus στον υπολογιστή σας
  3. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας σημαντικών δεδομένων
  4. Χρησιμοποιήστε firewall
  5. Μην ανοίγετε ύποπτα emails – Μην κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους ή συνημμένα αρχεία
  6. Αλλάζετε συχνά τους κωδικούς σας
  7. Μην μοιράζεστε τους κωδικούς πρόσβασή σας με άλλους
  8. Κατεβάζετε εφαρμογές/αρχεία μόνο από αξιόπιστες πηγές

Διασφαλίστε το λογαριασμό με κωδικό επιβεβαίωσης, που θα έρχεται στο κινητό τηλέφωνο και επιστρατεύστε τη φαντασία σας έτσι ώστε να σκεφτείτε έναν σύνθετο κωδικό με συνδυασμό μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων, αριθμών και ειδικών χαρακτήρων τουλάχιστον οκτώ ψηφίων.

Ακόμη πάντως και αν ακολουθείτε αυτές τις πρακτικές, μπορεί να κινδυνεύετε κατά την περιήγησή σας στο διαδίκτυο. Γι’ αυτό, πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί, να μην απαντάτε σε ανεπιθύμητα email και online μηνύματα και να διασφαλίζετε ότι η κρυπτογράφηση της συσκευής σας είναι ενεργοποιημένη.

προστατευτείτε από χάκερς με απλά βήματα

Τι πρέπει να κάνουμε εάν πέσουμε θύματα hacking

1️⃣ Αλλαξε τους κωδικούς πρόσβασης:
Αλλαξε άμεσα όλους τους κωδικούς πρόσβασής , συμπεριλαμβανομένων αυτών για τα email, των ξενοδοχειακών προγραμμάτων, τα κοινωνικά δίκτυα, τραπεζικούς λογαριασμούς, και άλλες σημαντικές υπηρεσίες.
2️⃣ Αποσυνδέσου από τις συσκευές σου:
Αποσυνδέσου από το διαδίκτυο και απενεργοποίησε τη σύνδεση σε όλες τις συσκευές . Έτσι, εμποδίζεις τον χάκερ από το να συνεχίσει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα σου.
3️⃣ Ενημέρωσε τα προγράμματα και τα λογισμικά σου:
Βεβαιώσου ότι όλα τα προγράμματα και τα λογισμικά σου είναι ενημερωμένα με τις τελευταίες εκδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει και τα λειτουργικά συστήματα, τα antivirus, και άλλα σημαντικά προγράμματα ασφαλείας.
4️⃣ Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών:
Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών σου (π.χ., τράπεζα, πάροχος email και hosting) για το περιστατικό, έτσι ώστε να ληφθούν κατάλληλα μέτρα.
5️⃣ Aρχές:
Αν κρίνεις ότι η παραβίαση ασφαλείας είναι σοβαρή, ανέφερέ την στnν δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
6️⃣ Αναζήτηση επαγγελματικής βοήθειας:
Σε περιπτώσεις όπου η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, σκέψου να ζητήσεις βοήθεια από ειδικούς στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.
7️⃣ Εφαρμογή μέτρων πρόληψης:
Σκέψου να λάβεις πρόσθετα μέτρα πρόληψης, όπως χρήση πιο ισχυρών κωδικών, διπλού παράγοντα ελέγχου και την εκτέλεση συχνών ελέγχων ασφαλείας.

Μπορεί να σας αρέσει:  Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις αυτά τα βήματα το συντομότερο δυνατόν για να περιορίσεις τις ζημίες και να εξασφαλίσεις την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων.

Image by jcomp, Image By vecstock

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΓιατί είμαστε τόσο κακοί στη διαχείριση παραπόνων;
Next Article Γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό;
Hotel Training
  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn

Η Hoteltraining είναι μια πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας. Είναι μέλος του CPD Certification Service και δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της. Ο Παύλος Παπαδάκης, είναι ο ιθύνων νους της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών του, καταφέρνουν να δώσουν λύσεις στον τομέα της απομακρυσμένης ξενοδοχειακής εκπαίδευσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

6 Mins Read

AI-powered dining

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Τεχνητή νοημοσύνη (AI) στον κλάδο της φιλοξενίας

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

6 Mins Read

Hotel email marketing

9 Mins Read

Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

3 Mins Read

Τι είναι το KNX και πως συμβάλλει στην ικανοποίηση των πελατών;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.