Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.
lektiki-bia

Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.

Hotel TrainingBy Hotel Training ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.

Το εργασιακό περιβάλλον πρέπει να είναι ένας τόπος όπου η συνεργασία, ο σεβασμός και η ανοικτή επικοινωνία επικρατούν. Ωστόσο, η λεκτική βία και η κακή συμπεριφορά μπορούν να υπονομεύσουν το κλίμα εργασίας και να προκαλέσουν αρνητικές επιπτώσεις. Ας δούμε τις συνέπειες αυτής της συμπεριφοράς, τις ανάγκες των ατόμων που την ασκούν, τα μη οφέλη και τον τρόπο αντιμετώπισής της.

Η λεκτική βία και η κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον μπορούν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις, όπως τη ψυχολογική επιβάρυνση, όπου οι εργαζόμενοι που υφίστανται λεκτική βία αντιμετωπίζουν ψυχολογική επιβάρυνση, όπως άγχος, κατάθλιψη, και αυξημένο στρες. Τις επιδράσεις στην απόδοση, καθώς η κακή συμπεριφορά μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των εργαζομένων, μειώνοντας την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση από τη δουλειά. Τη δυσφορία στο εργασιακό περιβάλλον, όπου η λεκτική βία δημιουργεί ένα αρνητικό κλίμα στον χώρο εργασίας, προκαλώντας δυσφορία ανάμεσα στους εργαζομένους.

Πως αντιμετωπίζεται το φαινόμενο;

Είναι πολύ σημαντικό όμως, για να μπορέσουμε να την αντιμετωπίσουμε, να κατανοήσουμε τις ανάγκες που μπορεί να καλύπτει η λεκτική βία και η κακή συμπεριφορά σε αυτόν που την ασκεί. Η έλλειψη αυτοεκτίμησης συνήθως ειναι το πιο ισχυρό κίνητρο κάποιου για χρήση λεκτικής βίας. Αυτά τα άτομα μπορεί να έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση και να χρησιμοποιούν τη λεκτική βία ως τρόπο να αντισταθούν στην ανασφάλειά τους. Το στρες είναι ένας μοχλός πίεσης που οδηγεί στη κακή συμπεριφορά. Τα βιώματα λεκτικής βίας σε προηγούμενο περιβάλλον του ατόμου που ασκεί τώρα λεκτική βία, μπορεί να τον ωθούν να αντιδρά με τον ίδιο τρόπο σε αυτά που ο ίδιος βίωσε.

Μπορεί να σας αρέσει:  Έρευνες ικανοποίησης προσωπικού. Γιατί τις σνομπάρουν;

Ποιος ο ρόλος του Τμήματος Ανθρωπίνου δυναμικού;

Ο ρόλος του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού είναι κρίσιμος στην αντιμετώπιση της λεκτικής βίας. Το HR έχει την ευθύνη να δημιουργήσει πολιτικές και διαδικασίες που προάγουν ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, να εκπαιδεύσει το προσωπικό σχετικά με την αντιμετώπιση της λεκτικής βίας και να αντιδράσει αποτελεσματικά όταν υπάρχουν καταγγελίες.

Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι η λεκτική βία δεν έχει κανένα οφέλος στο εργασιακό περιβάλλον. Αντίθετα, επιφέρει αρνητικές συνέπειες για την ψυχολογία των ατόμων, την απόδοση και την ατμόσφαιρα στην επιχείρηση. Ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον βασίζεται στον σεβασμό και την επικοινωνία, προωθώντας ένα καλύτερο αποτέλεσμα για όλους.

Ενημέρωση:
Τα σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ
Κείμενο: Αναστασία Βραχλιώτη
Η Αναστασία Βραχλιώτη είναι Operation & Hospitality Manager, Certified Coach Level 1 by ICF

Photo by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΓιατί η προαγωγή δεν φέρνει συχνά την επιτυχία;
Next Article Πως να ανέβεις επαγγελματικά στο εστιατόριο
Hotel Training
  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn

Η Hoteltraining είναι μια πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας. Είναι μέλος του CPD Certification Service και δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της. Ο Παύλος Παπαδάκης, είναι ο ιθύνων νους της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών του, καταφέρνουν να δώσουν λύσεις στον τομέα της απομακρυσμένης ξενοδοχειακής εκπαίδευσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

5 Mins Read

Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;

2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.