• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.
αυτοαποτελεσματικότητα

Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.

Sofia BanagiBy Sofia Banagi ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Η αυτοαποτελεσματικότητα (self-efficacy) δεν είναι μια δεξιότητα. Eίναι τι πιστεύω εγώ οτι μπορώ να κάνω για να οργανώσω και να εκτελέσω ένα σχέδιο δράσης όποιες και αν είναι οι συνθήκες που θα κληθώ να αντιμετωπίσω.

Τι είναι η αυτο-αποτελεσματικότητα;
Η αυτο-αποτελεσματικότητα είναι μια ιδέα που εισήγαγε ο Albert Bandura, ένας Ουκρανός-Καναδός ψυχολόγος που γεννήθηκε το 1925. Το 1986 ανέπτυξε τη Θεωρία της Κοινωνικής Μάθησης αναφερόμενη στη ρύθμιση των κινήτρων και της ανθρώπινης δράσης, η οποία συνεπάγεται τρεις τύπους προσδοκιών: τις προσδοκίες από την κατάσταση-αποτέλεσμα, τις προσδοκίες για αποτέλεσμα δράσης και την αντιληπτή αυτο-αποτελεσματικότητα. Σήμερα θα μιλήσω για αυτο-αποτελεσματικότητα

Οι υπάλληλοι που διαθέτουν αυτοαποτελεσματικότητα αισθάνονται εσωτερικά πιο δυνατοί, ανακάμπτουν πιο εύκολα από τις δυσκολίες και βιώνουν τελικά λιγότερο άγχος.
Δεν είναι άνθρωποι που δεν κάνουν λάθη ή δεν έχουν αστοχίες στο ενεργητικό τους αλλά διαθέτουν εφόδια ώστε να μπορούν συνεχίζουν.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοαποτελεσματικότητα των εργαζομένων ποικίλουν.

  • Οι προυπάρχουσες εμπειρίες που έχουν βιώσει,
  • Η ύπαρξη στόχων με έντονο το στοιχείο της πρόκλησης
  • Η προσωπικότητα τους
  • Το επίπεδο εκπαίδευσης τους
  • Η ευχαρίστηση που αποκομίζουν από την εργασία τους.

Οι ηγέτες των εταιρειών θα πρέπει να υποστηρίζουν με κάθε εφικτό τρόπο και μέσο την εξέλιξη τέτοιων εργαζομένων γιατί στο τέλος βγαίνουν οι ίδιοι κερδισμένοι.

Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την διαφορά στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται, αισθάνονται και τελικά πράττουν!!

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠαράπονα από πελάτες για γέλια και για κλάματα
Next Article Η καλύτερη αποκατάσταση προβλήματος που έγινε ποτέ
Sofia Banagi
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

H Σοφία Μπαναγή είναι Life Coach ειδικευμένη στην ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας (Personal Branding) και της προπονητικής εταιρειών (Corporate Coaching) Αναλαμβάνει ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα αλλά και εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν προγράμματα για υψηλόβαθμα στελέχη ή προσωπικό. Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων στο IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;

By Sofia Banagi

Business coaching είτε ηγείσαι του εαυτού σου, είτε μιας επιχείρησης!

By Sofia Banagi

Behavioral business coaching – πως βοηθάει;

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
  • Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;
  • Τάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό
  • Τι είναι το Vegan κρασί;
  • Daiquiri – Το ποτό των ορυχείων της Κούβας

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
  • Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;
  • Τάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό
  • Τι είναι το Vegan κρασί;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.