Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.
αυτοαποτελεσματικότητα

Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την μεγάλη διαφορά.

Sofia BanagiBy Sofia Banagi ΒΕΛΤΙΩΣΗ 2 Mins Read

Η αυτοαποτελεσματικότητα (self-efficacy) δεν είναι μια δεξιότητα. Eίναι τι πιστεύω εγώ οτι μπορώ να κάνω για να οργανώσω και να εκτελέσω ένα σχέδιο δράσης όποιες και αν είναι οι συνθήκες που θα κληθώ να αντιμετωπίσω.

Τι είναι η αυτο-αποτελεσματικότητα;
Η αυτο-αποτελεσματικότητα είναι μια ιδέα που εισήγαγε ο Albert Bandura, ένας Ουκρανός-Καναδός ψυχολόγος που γεννήθηκε το 1925. Το 1986 ανέπτυξε τη Θεωρία της Κοινωνικής Μάθησης αναφερόμενη στη ρύθμιση των κινήτρων και της ανθρώπινης δράσης, η οποία συνεπάγεται τρεις τύπους προσδοκιών: τις προσδοκίες από την κατάσταση-αποτέλεσμα, τις προσδοκίες για αποτέλεσμα δράσης και την αντιληπτή αυτο-αποτελεσματικότητα. Σήμερα θα μιλήσω για αυτο-αποτελεσματικότητα

Οι υπάλληλοι που διαθέτουν αυτοαποτελεσματικότητα αισθάνονται εσωτερικά πιο δυνατοί, ανακάμπτουν πιο εύκολα από τις δυσκολίες και βιώνουν τελικά λιγότερο άγχος.
Δεν είναι άνθρωποι που δεν κάνουν λάθη ή δεν έχουν αστοχίες στο ενεργητικό τους αλλά διαθέτουν εφόδια ώστε να μπορούν συνεχίζουν.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοαποτελεσματικότητα των εργαζομένων ποικίλουν.

  • Οι προυπάρχουσες εμπειρίες που έχουν βιώσει,
  • Η ύπαρξη στόχων με έντονο το στοιχείο της πρόκλησης
  • Η προσωπικότητα τους
  • Το επίπεδο εκπαίδευσης τους
  • Η ευχαρίστηση που αποκομίζουν από την εργασία τους.

Οι ηγέτες των εταιρειών θα πρέπει να υποστηρίζουν με κάθε εφικτό τρόπο και μέσο την εξέλιξη τέτοιων εργαζομένων γιατί στο τέλος βγαίνουν οι ίδιοι κερδισμένοι.

Η αυτοαποτελεσματικότητα κάνει την διαφορά στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται, αισθάνονται και τελικά πράττουν!!

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠαράπονα από πελάτες για γέλια και για κλάματα
Next Article Η καλύτερη αποκατάσταση προβλήματος που έγινε ποτέ
Sofia Banagi
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

H Σοφία Μπαναγή είναι Life Coach ειδικευμένη στην ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας (Personal Branding) και της προπονητικής εταιρειών (Corporate Coaching) Αναλαμβάνει ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα αλλά και εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν προγράμματα για υψηλόβαθμα στελέχη ή προσωπικό. Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων στο IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

3 Mins Read

Επένδυσε στον εαυτό σου

3 Mins Read

Πως να νικήσεις τη χαμηλή αυτοεκτίμηση

2 Mins Read

Λάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις

3 Mins Read

Η αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί

4 Mins Read

Ανάπτυξη δυνατοτήτων του προσωπικού

2 Mins Read

Ποια είναι η σχέση σου με τον εαυτό σου και την εικόνα σου;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.