• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τι ζητούν περισσότερο στα επαγγελματικά ταξίδια οι πελάτες
luggage-bag-airport

Τι ζητούν περισσότερο στα επαγγελματικά ταξίδια οι πελάτες

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Τα επαγγελματικά ταξίδια πραγματοποιούνται από μια κατηγορία ανθρώπων που ταξιδεύουν με σκοπό την εργασία κι όχι τον παραθερισμό. Εμπορικοί αντιπρόσωποι, πωλητές, επιθεωρητές και πολλά άλλα επαγγέλματα που απαιτούν τις μετακινήσεις με σκοπό την επιθεώρηση ή την ανάπτυξη του δικτύου και τις πωλήσεις γενικότερα, χρειάζονται τα ξενοδοχεία πόλης για τη διαμονή τους.

Σχεδόν όλοι τους χρειάζονται κάποιες συγκεκριμένες ανέσεις για να μπορέσουν να είναι αποδοτικοί και αποτελεσματικοί στην περίοδο της διαμονής τους.

Παρακάτω συγκέντρωσα τα κυριότερα πράγματα που ζητούν αυτοί οι άνθρωποι από τα ξενοδοχεία τους, τα οποία τοποθετήθηκαν ανάλογα με τη συχνότητα τους. Έτσι θα μπορέσετε να δείτε αν συγκεντρώνετε τις απαιτούμενες αυτές ευκολίες στο δικό σας κατάλυμα.

Γρήγορο, αξιόπιστο Διαδίκτυο
Σχεδόν κάθε κριτική ανέφερε την αξία του του γρήγορου διαδικτύου. Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να το πληρώσουν επίσης αρκεί να είναι κορυφαίο. Βεβαιωθείτε ότι η υπηρεσία Διαδικτύου σας είναι γρήγορη, αξιόπιστη και εύκολη στη σύνδεση.

Άφθονες πρίζες
Είμαστε πιο συνδεδεμένοι από ποτέ στις μέρες μας. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ακόμα περισσότερο. Βεβαιωθείτε ότι τα δωμάτιά σας διαθέτουν πολλές και βολικές πρίζες (οι επισκέπτες να μην πρέπει να μετακινήσουν έπιπλα για να τις ανακαλύψουν). Να υπάρχει επίσης μια πρίζα τουλάχιστον η οποία να μην διακόπτει την παροχή ρεύματος όταν τραβήξει ο πελάτης την κάρτα του και βγει εκτός δωματίου. Πολλά σχόλια επίσης μιλούσαν για υποδοχές φορτιστών εντός του χρηματοκιβωτίου.

Εύκολο check-in
Οι επαγγελματίες δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από μια γρήγορη, ανώδυνη και ευέλικτη διαδικασία check-in μετά την ταλαιπωρία του ταξιδιού τους. Ορισμένα ξενοδοχεία προσφέρουν τώρα online check-in για την κάλυψη αυτής της ανάγκης. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό για την ιδιοκτησία σας, απλώς φροντίστε να παρέχετε μια γρήγορη υπηρεσία check-in.

Πληροφορίες μεταφοράς
Εμφάνιση επιλογών μετακίνησης εντός της πόλης σας (συμπεριλαμβανομένων των δαπανών και των ωρών αναχώρησης), από την είσοδο του ξενοδοχείου σας. Εξίσου σημαντικό είναι το εύκολο parking μέσα ή γύρω από το ξενοδοχείο σας.

Θρεπτικές προτάσεις στο πρωινό
Οι επαγγελματίες είναι πάντα εν κινήσει. Βρισκόμενοι συχνά μακριά από το σπίτι τους εκτιμούν το γευστικό, υγιεινό πρωινό. Βοηθήστε τους να τροφοδοτήσουν τον οργανισμό τους με φρούτα, ξηρούς καρπούς, υγιεινά δημητριακά, χυμούς και ότι άλλο μπορεί να σας προτείνει ο Chef σας.

Mini Bar
Ένα ποτό μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες σας να χαλαρώσουν μετά από μια κουραστική μέρα. Μετά από μια απαιτητική μέρα μπορεί κάποιος να θέλει να πιει ένα ποτό και να χαλαρώσει χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτεί το bar του ξενοδοχείου. Διατηρήστε ένα αξιοπρεπές mini bar στα δωμάτια.

Άνετα κρεβάτια
Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι κουραστικά. Το κρεβάτι βεβαιωθείτε ότι είναι άνετο. Τα πολυτελή κλινοσκεπάσματα και τα μαξιλάρια από φυσικές ίνες μπορούν να σας βοηθήσουν στο να απολαύσει κανείς έναν καλό ύπνο.

Ηρεμία και ησυχία
Μετά την ταλαιπωρία των ταξιδιών και τις πιέσεις της εργασίας, οι επαγγελματίες χρειάζονται την αποσυμπίεση τους. Βοηθήστε τους να κοιμηθούν καλύτερα τοποθετώντας στα δωμάτια σας τζάμια με δυνατότητα απόλυτης ηχομόνωσης. Εκτός από τους θορύβους, το φως επίσης από έξω μπορεί να αποσπά την προσοχή, αυτό λύνεται άνετα με κουρτίνες συσκότισης.

Τσάι και καφές στο δωμάτιο
Τα επαγγελματικά ταξίδια τείνουν να μην συμμορφώνονται με ένα κλασσικό πρόγραμμα 9 έως 5. Οι επαγγελματίες εργάζονται συχνά μέχρι αργά και κάποιες φορές ξυπνούν νωρίς, ακόμα και πριν να ανοίξει το πρωινό. Δώστε στους επισκέπτες σας την άνεση που χρειάζονται, έχοντας διαθέσιμα στο δωμάτιο καφέ και τσάι.

Σίδερο και σιδερώστρα
Οι επαγγελματίες αυτοί ταξιδιώτες ντύνονται για να δημιουργήσουν εντύπωση. Βοηθήστε τους να επιλύσουν τυχόν τσαλακώματα σε πουκάμισα και κοστούμια, έχοντας ένα σίδερο και σιδερώστρα στο δωμάτιο. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, έχετε αυτή τη δυνατότητα διαθέσιμη και ενημερώστε τους από την αρχή για να το γνωρίζουν.

Αν θέλετε να προσελκύετε επαγγελματίες στο ξενοδοχείο σας, εκτός από την τοποθεσία του και την κατηγορία του, όλα τα παραπάνω είναι σημεία που θα σας δώσουν επιπλέον πόντους γιατί είναι πράγματα που έχουν καταγραφεί ως απαιτήσεις από πάρα πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ καλύτερη αποκατάσταση προβλήματος που έγινε ποτέ
Next Article Kαθήκοντα για τον νέο Restaurant Manager
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

By Vassilios Canellos

Δύο άγνωστα οφέλη όταν απαντάμε στις κριτικές

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

Κριτικές. Το όπλο των κακοπροαίρετων

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.