Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τεχνικές πωλήσεων κρασιού για σερβιτόρους
texnikes-poliseon-krasiou

Τεχνικές πωλήσεων κρασιού για σερβιτόρους

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΚΡΑΣΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 4 Mins Read

Οι τεχνικές πωλήσεων που μπορεί να εφαρμόσει κανείς για να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα στο κρασί είναι πολλές. Κάθε επιχείρηση επιλέγει τους δικούς της τρόπους προώθησης των πωλήσεων.

Για ένα επιστιστικό τμήμα ξενοδοχείου ή για ένα ανεξάρτητο εστιατόριο, η πώληση του κρασιού είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας. Το κρασί αποτελεί σημαντικό μέρος της υγιούς κατανομής των πωλήσεων διότι αποφέρει καλύτερο περιθώριο κέρδους. Ωστόσο, η μεγιστοποίηση των πωλήσεων κρασιού δεν είναι πάντα απλή υπόθεση.

Η προσπάθεια να παράσχετε στην ομάδα σας όλα εκείνα τα εφόδια για να αναγνωρίσει και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες να πουλήσει περισσότερο, μπορεί να αυξήσει σημαντικά το εισόδημά σας στο τέλος του μήνα.

Πως μπορείτε να δώσετε μια ώθηση στην ομάδα του service, με τεχνικές πωλήσεων, να βγει μπροστά και να αρχίσει να αυξάνει τα έσοδα που προέρχονται από το κρασί; Παρακάτω θα δούμε κάποιους τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις κρασιού στο εστιατόριο.

Τεχνικές πωλήσεων κρασιού

Εκπαίδευση του προσωπικού: Η ικανότητα που χτίζεται μέσω της γνώσης που παρέχετε στους ανθρώπους σας, είναι ένα κρίσιμο σημείο που βοηθά την ομάδα να ξεπεράσει τους φόβους και τις αναστολές ώστε να πιστέψει στις δυνάμεις της και να κάνει πωλήσεις . Ενθαρρύνετε τους σερβιτόρους και τους προϊσταμένους να αποστηθίσουν ολόκληρη τη λίστα σας. Η γνώση του μενού είναι απαραίτητη για κάθε εμπλεκόμενο άτομο του εστιατορίου. Κάποιος μπορεί να πουλήσει μόνο αν κατανοήσει τουλάχιστον τις βασικές διαφορές μεταξύ κρασιών, οινοπνευματωδών ποτών και κοκτέιλ.

Σημασία της πρώτης εντύπωσης: Η πρώτη εντύπωση των πελατών σας θα πρέπει να δημιουργείται μόλις μπαίνουν στο εστιατόριο. Ο χαιρετισμός πρέπει να είναι ειλικρινής και ζεστός, διότι αυτό θα κάνει τη διαφορά. Απευθύνοντας μερικές ερωτήσεις όπως “πώς ήταν η μέρα σας μέχρι τώρα”, ενώ τους δείχνετε το τραπέζι τους, θα σπάσουν τον πάγο και θα μπορούσαν να σας δώσουν την ευκαιρία να προτείνετε ένα απεριτίφ ή ένα ποτήρι σαμπάνιας για να ξεκινήσουν.

Μπορεί να σας αρέσει:  Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.

Η ειλικρίνεια είναι απαραίτητη: Αφήστε τους ανθρώπους να δουν το μενού, να τους φέρετε λίγο νερό στο τραπέζι, ένα ορεκτικό καλωσορίσματος ή ψωμί με βούτυρο πριν ξεκινήσετε να ρωτάτε αν είναι έτοιμοι να παραγγείλουν. Οι πελάτες χρειάζονται χρόνο για να ελέγξουν το μενού με το δικό τους ρυθμό και όχι με τον δικό σας, να δουν πιθανώς τις τιμές γενικά ή να ελέγξουν τις προσφορές. Οι πελάτες θα μπορέσουν να εμπιστευτούν τις συστάσεις του σερβιτόρου σας όταν δεν αισθάνονται πιεσμένοι, όταν αισθάνονται ότι είστε γνήσιοι απένατι τους και όχι όταν απλά προσπαθείτε να τους πουλήσετε ένα ακριβό κρασί.

Σύσταση και αποδοχή: Ο σερβιτόρος τις περισσότερες φορές θα προσπαθήσουν να προτείνουν ένα κρασί στον πελάτη. Αν έχει προηγηθεί το θερμό καλωσόρισμα, το ευχάριστο και ειλικρινές χαμόγελο, το σπάσιμο του πάγου, είναι πολύ πιθανό να αφήσει το σερβιτόρο ο πελάτης να προτείνει γιατί έτσι θα αποφύγει την πιθανότητα μιας λανθασμένης επιλογής αλλά και γιατί θέλει να πάρει την άποψη του ανθρώπου που τον έκανε να νιώσει ζεστασιά και εγκαρδιότητα.

Η σημασία της κατάλληλης στιγμής: Μια καλή στιγμή για να ρωτήσετε τους καλεσμένους σας αν θα ήθελαν άλλο ένα μπουκάλι, είναι ακριβώς πριν τελειώσει το μπουκάλι. Μην τους αφήνετε να παραγγέλνουν μόνοι τους. Διακόψτε τους διακριτικά, ζητώντας τους εάν επιθυμούν να συνεχίσουν με το ίδιο. Θα αυξήσετε τον αριθμό των πελατών που παραγγέλνουν ένα δεύτερο μπουκάλι, αν τους το ρωτήσετε πριν το κάνουν αυτοί, γιατί τις περισσότερες φορές δεν θα το κάνουν.

Επενδύστε στην αφηγηματικότητα: Εκτός από τις προτάσεις συνδυασμού πιάτων, πωλήσεις κρασιού στο εστιατόριο. Δεν βλέπουν τον σερβιτόρο ως κουβαλητή αλλά ως σύμβουλο. Θέλουν να έχουν μια ξεχωριστή στιγμή και είναι έτοιμοι να πληρώσουν γι’ αυτό και περιμένουν την τέλεια πληροφόρηση. Σε κάθε περίπτωση,στις μέρες μας, ο καθένας έχει πρόσβαση σε όλα, από το τηλέφωνό τους, αλλά θέλουν να το γνωρίζουν από εσάς. Τουλάχιστον μπορείτε να τους δώσετε πληροφορίες σχετικά με τη χώρα, την περιοχή του τρύγου, τη χρονιά και το οινοποιείο. Ζητήστε από τον προμηθευτή σας μερικές πιο λεπτομερείς πληροφορίες για να δώσετε μια άλλη διεπαφή στην όλη τη διαδικασία.

Μπορεί να σας αρέσει:  10 Ιταλικά κρασιά που πρέπει να γνωρίζεις

Δημιουργία αίσθησης αξίας: Η δημιουργία αίσθησης αξίας είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές upselling, γιατί επικεντρώνεται στο να κάνει τον πελάτη να πιστέψει ότι η επιλογή του ανταποκρίνεται απόλυτα στην ποιότητα που αναζητά για τα χρήματα που θα επενδύσει.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleISO 14001: Οδηγός για ένα Πράσινο Μέλλον
Next Article ISO 9001 τι είναι και πως το αποκτά κανείς;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.

9 Mins Read

Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.

4 Mins Read

Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός

5 Mins Read

Ψυχολογία και εστιατοριακό Μάρκετινγκ

8 Mins Read

Ελληνικά επιδόρπια κρασιά που οφείλετε να δοκιμάσετε

4 Mins Read

Solo diners. Από ταμπού στη νέα γαστρονομική τάση

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

3 Mins Read

Τι είναι το Fine dining και τι το Casual dining

3 Mins Read

Μείωση λειτουργικού κόστους στην εστίαση

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.