Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;
αυτοπεποίθηση

Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;

Sofia BanagiBy Sofia Banagi ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Το ότι οι περισσότεροι έχουν αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους.

Καθημερινά οι συνομιλίες μου με φίλους και πελάτες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι αυτό δεν ισχύει. Ακόμη και όσοι, αρχικά, σου δίνουν την εντύπωση υψηλής αυτοπεποίθησης και προσωπικής αξίας κρύβουν μέσα τους συναισθήματα ντροπής και άγχους.
Κανείς από εμάς δεν γεννιέται με ακλόνητη αυτοπεποίθηση γιατί είναι μια κατάσταση που δε βρισκόμαστε μόνιμα.

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με διάφορες συνθήκες που μπορούν να κλονίσουν την αυτοπεποίθηση μας. Όλοι, όμως, μπορούμε να μάθουμε πως να καλλιεργούμε την αυτοεκτίμησή μας , υιοθετώντας νέες οπτικές και συμπεριφορές.

Η πίστη στην προσωπική σου αξία και η εσωτερική σου ικανοποίηση καθορίζουν την εικόνα που προβάλεις στους ανθρώπους γύρω σου. Αυτή η εικόνα σε καθορίζει γιατί δημιουργεί συμπεριφορές και επικοινωνεί το τι πιστεύεις για τον εαυτό σου.

  • Πώς αλήθεια, βλέπεις, εσύ ό ίδιος τον εαυτό σου; Ποια είναι η εικόνα σου;
  • Πώς μιλάς εσύ στον εαυτό σου;
  • Αισθάνεσαι αρκετός/ή;
  • Μήπως θα ήθελες κάτι να αλλάξεις;

Κάνε σύμμαχο το μυαλό σου. Παρατήρησε τις σκέψεις σου και θα καταλάβεις, τον τρόπο που σε βλέπεις. Μείνε όσο μπορείς μακριά από τοξικές σχέσεις και συμπεριφορές. Αλλά, πρωτίστως, σταμάτα τις αρνητικές σκέψεις και τον επικριτικό μονόλογο που έχεις αυτοματοποιήσει. Καταλαβαίνω ότι αρχικά θα πιεστείς, θα αντιδράσεις και είναι φυσιολογικό. Σε κανέναν δεν αρέσει να ξεβολεύεται αλλά αν θέλεις να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, την αξία σου και τον αυτοσεβασμό σου, είναι ώρα να κάνεις κάτι που δεν έκανες μέχρι σήμερα. Η δράση είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις την συνήθεια, τον φόβο αποτυχίας και την βαρεμάρα. Για αυτό εστίασε στη λύση και όχι στο πρόβλημα.

Ιδού η υπέρτατη αξία: Να μην προδίδεις τον εαυτό σου – William Shakespeare

Άλλαξε την εικόνα και τη γλώσσα του σώματός σου. Έρευνες που έχουν γίνει, έχουν αποδείξει πως η επικοινωνία με τους ανθρώπους ξεκινάει από τα μη λεκτικά μηνύματα που η εικόνα μας προβάλλει. Χαμογέλασε, νιώσε υπερηφάνεια για τον εαυτό σου και βγες έξω.

Μπορεί να σας αρέσει:  Επιτυχημένη συνέντευξη για δουλειά, πως να σε ξεχωρίσουν

Υπενθύμισε στον εαυτό σου, πόσες φορές τα έχεις καταφέρει. Αν δεν μπορείς την παρούσα στιγμή, ζήτα από έναν φίλο σου να το κάνει. Αναλογίσου σε ποιους τομείς της ζωής σου τα έχεις καταφέρει και ποιες δεξιότητες και ικανότητες σου χρησιμοποίησες. Πίστεψε στις εσωτερικές σου δυνάμεις και αν χρειαστεί ζήτα βοήθεια!!

Ζήσε έξω από την ζώνη άνεσης σου. Θυμίσου, όταν ήσουν παιδί, ανέβαινες στο ποδήλατο και δεν σκεφτόσουνα εάν θα πέσεις. Με αυτό τον τρόπο αντιμετώπισε και την ζωή. Όπλίσου με θάρρος και τόλμη και κάνε αυτό που επιθυμείς.

Σταμάτα να σε σαμποτάρεις, συγκρίνοντας τον εαυτό σου με άλλους ανθρώπους. Θυμήσου ότι ο καθένας είναι μοναδικός και διαφορετικός. Σκέψου πως η ζωή όταν αισθανόμαστε όμορφα για εμάς γίνεται πιο φωτεινή και ενδιαφέρουσα. Μιμήσου τα παιδιά και γίνε πιο δημιουργικός και αισιόδοξος.
-Επένδυσε σε σχέσεις με ανθρώπους που σε εμψυχώνουν και είναι αυθεντικοί. Ο καθένας από εμάς έχει ανάγκη, να συνδέεται, να μοιράζεται, να αγαπά και να αγαπιέται.

Η αξία της αυτοπεποίθησης μαθαίνεται και καλλιεργείται.
Όλα είναι μια απόφαση. Τι θέλεις να κάνεις σήμερα για να νιώθεις όμορφα με τον εαυτό σου;

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΚις Λορέν, η πιο γνωστή τάρτα του κόσμου
Next Article Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.
Sofia Banagi
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

H Σοφία Μπαναγή είναι Life Coach ειδικευμένη στην ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας (Personal Branding) και της προπονητικής εταιρειών (Corporate Coaching) Αναλαμβάνει ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα αλλά και εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν προγράμματα για υψηλόβαθμα στελέχη ή προσωπικό. Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων στο IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

6 Mins Read

Οι προσδοκίες των πελατών πίσω από κάθε αξιολόγηση

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

2 Mins Read

Οι πελάτες συγκρίνουν εμπειρίες, όχι ανταγωνιστικές εταιρείες

3 Mins Read

Success Trap. Τι είναι και πώς μπορεί να εξελιχθεί σε “παγίδα θανάτου”

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

3 Mins Read

Επένδυσε στον εαυτό σου

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ψυχολογία και εστιατοριακό Μάρκετινγκ
  • Restaurant Business Plan Πως θα το φτιάξετε;
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ψυχολογία και εστιατοριακό Μάρκετινγκ
  • Restaurant Business Plan Πως θα το φτιάξετε;
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.