• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.
remarketing

Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το remarketing από ένα ξενοδοχείο.

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τον όρο remarketing προφανώς τον έχετε ξανακούσει, που συχνά αποκαλείται και ως retargeting αν έχετε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις σχετικά με τα social media και τις διαφημίσεις.

Ο βασικός στόχος του remarketing, είναι το awareness, να παραμείνουμε δηλαδή «φρέσκοι» στο μυαλό του χρήστη που αναζητεί ένα ξενοδοχείο σαν το δικό μας, καθώς του ενθυμίζει, ιδιαίτερα όταν έχει επισκεφθεί το site μας (σ.σ. το 95% των χρηστών που επισκέπτεται ένα site δεν προβαίνει στην επιθυμητή ενέργεια, π.χ. να προχωρήσει σε κράτηση), την προσφορά μας, παρακινώντας τον με αυτόν τον τρόπο να επιστρέψει και να κλείσει.

Βασικά το remarketing μπορεί να επιτευχθεί με τους εξής τέσσερις τρόπους: α) με τη χρήση cookies στο site, β) με τη στόχευση χρηστών που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με την αγορά-στόχο, γ) με την αξιοποίηση πληροφοριών των πελατών και τη δημιουργία λιστών και δ) με τις διαφημίσεις. αναζήτησης.

1. Website Visit-Based Remarketing

Τα Google Ads παρέχουν έναν remarketing code που προσκολλάται σε κάθε επιμέρους σελίδα του site. Με τον τρόπο αυτό προσεγγίζεται ο χρήστης που θα επισκεφθεί το site, μπαίνει σε μια λίστα και του αποστέλλονται διαφημιστικά, ενώ επισκέπτεται άλλα sites ή apps.

Δύναται να δημιουργηθούν διάφορες λίστες ανάλογα με τη σελίδα που επισκέφθηκε, π.χ. τριήμερο Αγίου Πνεύματος ή σουίτες, προκειμένου η προσφορά στο Google Display Network να είναι απόλυτα στοχευμένη, π.χ. “Rooms Still Available For Easter”.

Συμβουλή: μην στέλνετε διαφημιστικά σε όσους προχώρησαν σε κράτηση (υπάρχει σχετικό burnout pixel).

2. Interest-Based Remarketing

Εδώ το remarketing εστιάζει σε χρήστες που έχουν κοινά στοιχεία με τον τυπικό επισκέπτη του site. H Google εντοπίζει χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα ή απλώς όσους έχουν επισκεφθεί ένα site με παρόμοιο κοινό με το δικό σας. Μολονότι αυτοί οι χρήστες δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ το site, εντούτοις οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν ότι ταιριάζουν με τους επισκέπτες σας.

Με τον τρόπο αυτό, οι διαφημίσεις σας θα μπορούν να εμφανίζονται σε sites και apps μπροστά σε όσους έχουν κάνει αναζήτηση για ξενοδοχεία στην περιοχή σας.

Συμβουλή: για να μην γίνετε ενοχλητικοί, θέστε ένα όριο (frequency cap) στις εμφανίσεις των διαφημίσεων σας.

3. Customer List-Based Remarketing

Αν συλλέγετε τα στοιχεία των επισκεπτών σας (κάτι που πρέπει να το κάνετε), θα μπορούσατε με αυτές τις πληροφορίες να δημιουργήσετε λίστες στα Google Ads. Αξιοποιώντας αυτά τα mail, η Google θα τους στέλνει διαφημιστικά.

Συμβουλή: δημιουργήστε μια λίστα με παλιούς επισκέπτες σας και στείλτε τους διαφημιστικά στην «επέτειο» της προηγούμενης επίσκεψής τους, ενθυμίζοντάς τους πόσο ωραία πέρασαν στο ξενοδοχείο σας.

4. Remarketing Lists for Search Ads

Κλείνοντας, υπάρχει και η δυνατότητα αξιοποίησης του remarketing κατά τη φάση της αναζήτησης (search ads). Οι διαφημίσεις αυτές, σε αντίθεση με τα display ads, θα εμφανίζονται όταν ο χρήστης, που κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει επισκεφθεί το site, κάνει αναζήτηση στην Google.

Συμβουλή: δεδομένου ότι ο χρήστης έχει επισκεφθεί το site σας και τώρα κάνει μια ακόμη αναζήτηση στην Google, επενδύστε σε πιο γενικές λέξεις-κλειδιά όπως “hotel in (όνομα περιοχής)”, καθώς είναι ήδη εξοικειωμένοι με το ξενοδοχείο σας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;
Next Article Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

By John Protopapadakis

Sensory marketing. Πώς να αξιοποιηθεί από ένα ξενοδοχείο

By John Protopapadakis

User Generated Content. Ενας ”άγνωστος” όρος

By John Protopapadakis

Έκπληξη, αξία ανεκτίμητη…

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.