• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί η ιστοσελίδα ενός εστιατορίου είναι καλό να διαθέτει ενσωματωμένο blog
restaurant-website-blog

Γιατί η ιστοσελίδα ενός εστιατορίου είναι καλό να διαθέτει ενσωματωμένο blog

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΔΙΚΤΥΑ

Ένα ιστολόγιο (blog) μπορεί να φέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του εστιατορίου σας. Μιλάμε για εστιατόριο αλλά το ίδιο συμβαίνει και με ένα bar ή ένα Cafe.

Η επισκεψιμότητα στις αναρτήσεις του ιστολογίου μπορεί να προέρχεται από μηχανές αναζήτησης μέσω του SEO, κοινωνικά μέσα (Facebook, Instagram, Twitter κ.λπ.) και συνδέσμους από άλλους ιστότοπους.

Αυτή η κινητικότητα, μπορεί να μετατραπεί σε διαδικτυακές παραγγελίες, τηλεφωνικές παραγγελίες και μπορεί ακόμη και να κάνει τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να επισκεφθούν το εστιατόριό σας.

Αλλά για να γίνει αυτό, χρειάζεστε σίγουρα,
καλό περιεχόμενο για να προσελκύσετε άτομα στον ιστότοπό σας.

Πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων και διευθυντές γνωρίζουν τα οφέλη του blogging, αλλά είναι δύσκολο να διατηρηθεί ένα blog. Υπάρχει έρευνα, συγγραφή, μορφοποίηση και προγραμματισμός που απαιτούν χρόνο και κόπο προκειμένου να διατηρηθεί μια σταθερή ροή θεμάτων. Είναι δύσκολο για τον οποιονδήποτε να το διατηρήσει αυτό.

Και, στη συνέχεια, αν βρείτε χρόνο και τρόπο για τη σύνταξη αναρτήσεων στο ιστολόγιο του εστιατορίου σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι γράφετε το είδος εκείνο, των αναρτήσεων που προκαλούν ενδιαφέρον και επισκεψιμότητα.

Καμιά φορά μπορεί να στερέψετε από ιδέες και να μην ξέρετε τι να αναρτήσετε. Εδώ από κάτω θα βρείτε μερικές ιδέες που θα σας σώσουν σε εποχές πνευματικής ξηρασίας.

1. Περιγραφές στοιχείων νέου μενού
Οι χρήστες λατρεύουν τα πιάτα του μενού σας, αλλά είναι πάντα περίεργοι για το τι νέο υπάρχει. Μπορείτε να ιντριγκάρετε την περιέργειά τους με μια ανάρτηση που να εξηγεί την έμπνευση και τη διαδικασία δημιουργίας ενός νέου πιάτου στο μενού. Μοιραστείτε το λέγοντας μια ιστορία και θα κάνετε τους ανθρώπους να θέλουν να έρθουν για να το δοκιμάσουν.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
Η ιστορία πίσω από το νέο Χορτοφαγικό μας Burger
Ένα ευτυχές ατύχημα του Chef έγινε η έμπνευση για τη νέα μας pasta
Το cocktail Naranja Steam μας το ενέπνευσε ένας φοβερός πελάτης

2. Επιλεγμένες ιστορίες στοιχείων μενού
Μην περιορίζετε τις αναρτήσεις σας μόνο στα νέα πιάτα στο μενού.
Υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία μπορείτε να μιλήσετε που όμως υπάρχουν ήδη στο μενού. Ακολουθήστε την πτυχή της αφήγησης. Οι άνθρωποι λατρεύουν να διαβάζουν μια καλή ιστορία. Θα μπορούσατε ακόμη και να ρωτήσετε τους αναγνώστε γιατί τους αρέσει ένα πιάτο και να μοιραστούν αυτά τα σχόλια στην ανάρτηση.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
Οι πελάτες εξηγούν γιατί τους αρέσουν τα θαλασσινά πιάτα μας
Οι μπριζόλες μας προέρχονται από ένα πολύ ιδιαίτερο τοπικό αγρόκτημα
Πώς δέθηκε η παράδοση με την καινοτομία στον κόκκορα στιφάδο

restaurant-website-blog-2

3. Απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις
Δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε σφάλμα απαντώντας μέσα σε άρθρο, στις συνήθεις ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες σας.
Πιθανότατα να ακούτε ερωτήσεις κάθε μέρα. Και μάλλον τους απαντάτε χωρίς να πολυσκεφτείτε. Βάλτε αυτές τις απαντήσεις στο ιστολόγιό σας. Θα έχει μεγάλη απήχηση. Αν σας ρωτούν εκεί, σημαίνει οτι έχει ενδιαφέρον και θα το διαβάσουν κι άλλοι.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
Πως να φάτε σωστά τον αστακό
Γιατί διακοσμήσαμε τον εσωτερικό χώρο με αυτόν τον τρόπο
Ο Chef εξομολογείται τις πιο παράξενες ερωτήσεις που του έχουν κάνει

4. Στοιχεία για την πόλη που ζείτε
Το να γράψετε για πράγματα που σχετίζονται με την πόλη, είναι ένα θέμα που μπορεί να ενδιαφέρει πολλούς. Αυτό θα σας στείλει επισκεψιμότητα που δεν θα είχατε διαφορετικά. Και το καλύτερο είναι ότι αυτές οι δημοσιεύσεις ενδιαφέρουν συχνά τους αναγνώστες σας. Μπορεί να θελήσουν να το κοινοποιήσουν και τότε το πράγμα βελτιώνεται πολύ.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
10 εκδηλώσεις που πρέπει να δείτε αυτό το καλοκαίρι
Τα αγαπημένα πράγματα που πρέπει να κάνετε τουλάχιστον μια φορά στην πόλη
Οι καλύτεροι ραδιοφωνικοί σταθμοί της περιοχής

5. Ιστορίες υπαλλήλων
Οι υπάλληλοί σας μπορούν να σας βοηθήσουν με το ιστολόγιο ακόμα κι αν δεν είναι αυτοί που γράφουν. Αφιερώστε μερικά λεπτά και κάντε τους μερικές ερωτήσεις. Βεβαιωθείτε ότι θέλουν να εμφανιστούν στο ιστολόγιο σας. Οι περισσότεροι πιθανότατα θα είναι εντάξει με αυτό. Ρωτήστε τους για το τι τους αρέσει να κάνουν εκτός δουλειάς και φροντίστε να ρωτήσετε ποιο είναι το αγαπημένο τους πιάτο στο μενού. Οι πελάτες σας θα εκτιμήσουν το γεγονός να γνωρίσουν το προσωπικό. Δώστε τους βήμα, κάντε τους celebrities της επιχείρησης. Οι πελάτες έρχονται στο εστιατόριο, αλλά στην πραγματικότητα αγοράζουν από τους ανθρώπους που δουλεύουν για εσάς.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
Ο Μανώλης είναι ο άνθρωπος που σας βοηθάει να επιλέξετε κρασί – Γνωρίστε τον
Η Μαρία μας εκμυστηρεύεται την αγάπη της για τη ζαχαροπλαστική όταν δεν σερβίρει
Τραπέζι έκπληξη στα γενέθλια του Sommelier μας. Τι διάλεξε να φάει και με τι κρασί το συνδύασε.

restaurant-website-blog-3

6. Συζητήσεις για εποχικές τάσεις
Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, έχετε την εσωτερική πληροφόρηση για το τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες.

Οι πελάτες σας δεν μιλούν με προμηθευτές και εμπόρους καθημερινά. Μπορείτε να τους δώσετε εσωτερική πληροφόρηση για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, κοινοποιώντας μερικές από τις γνώσεις σας. Οι άνθρωποι λατρεύουν να νιώθουν ότι λαμβάνουν μια ιδιαίτερη πληροφορία.

Παραδείγματα τίτλου άρθρων
5 μη αναμενόμενες τάσεις για φαγητό αυτό το καλοκαίρι
Το νέο ποτό για το οποίο θα διαβάσετε σίγουρα στο επόμενο διάστημα
Καλοκαιρινά trendy cocktail για να κάνετε στο sπίτι σας

Μπορεί να πει κανείς ότι ακούγονται καλά όλα αυτά αλλά ποιος κάθεται να τα κάνει. Οχι πολλοί και γι αυτό είναι μια καλή ιδέα να ξεχωρίσετε και να αποκτήσετε και έξτρα θεματολογία για το blog σας όταν ψάχνετε και δεν βρίσκετε τι να γράψετε.

Να θυμάστε, οτι κάθε ενδιαφέρον άρθρο που βάζετε, αποτελεί πόλο έλξης για το κοινό και με κάθε κλικ για διάβασμα του άρθρου, ο πελάτης βρίσκεται μέσα στο εστιατόριο σας, διαδικτυακά. Κάποιοι όμως μπορεί μετά από τη διαδικτυακή επίσκεψη, να θελήσουν να κάνουν και φυσική. Γι αυτό μην υποτιμάτε ποτέ την αξία του ενσωματωμένου Blog στην ιστοσελίδα σας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤι είναι το “Comfort Food” – και γιατί το μπερδεύουμε λίγο στη χώρα μας
Next Article Οι δεκαετίες του 1500 ανήκουν στους Αζτέκους και στο γουακαμόλε τους
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.