Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πότε είναι η στιγμή για αναβάθμιση υπαλλήλου σε προϊστάμενο
αναβάθμιση υπαλλήλου σε προϊστάμενο

Πότε είναι η στιγμή για αναβάθμιση υπαλλήλου σε προϊστάμενο

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Πότε είναι η στιγμή για αναβάθμιση υπαλλήλου σε προϊστάμενο. Έχετε ήδη συγκεντρώσει καλούς υπαλλήλους και υπάρχουν μερικοί υποψήφιοι – ανερχόμενοι στην ομάδα σας που δεν είναι ακόμα σε διευθυντικές θέσεις.

Κάποιοι από αυτούς μπορεί να είναι έτοιμοι να αναλάβουν το ρόλο του διευθυντή τμήματος χωρίς ήδη να διεκδικούν με τη στάση τους τον τίτλο, ενώ άλλοι μπορεί να δείχνουν κάποιες ενδείξεις ότι το έχουν αυτό που χρειάζεται και να το διαλαλούν.

Μια λάθος προώθηση σίγουρα κοστίζει χρήματα και χρόνο, ούτως ώστε θα πρέπει να είστε σίγουροι για τις ικανότητες του “τυχερού” πριν προχωρήσετε σε αναβάθμιση υπαλλήλου σε προϊστάμενο.

Αλλάζουν σιγά σιγά το λεξιλόγιό τους από τον ενικό στον πληθυντικό

Η μετάβαση που συντελείται σε κάποιον που θα τον φέρει σε σημείο να μεταμορφωθεί από έναν υπάλληλο σε έναν διευθυντή τμήματος, συμβαίνει όταν αρχίζει να μετατρέπει το λεξιλόγιο του. Ένας υπάλληλος, συνήθως εκφράζεται με λέξεις όπως “εγώ” και “εμένα”. Αυτοί που είναι έτοιμοι να αναλάβουν ένα ρόλο προϊσταμένου αρχίζουν όταν σας μιλούν να χρησιμοποιούν περισσότερο λέξεις όπως “εμείς” “σε εμάς” Αυτό είναι ένα πρώτο δείγμα οτι το άτομο αρχίζει να σκέφτεται σαν ομαδάρχης παρόλο που δεν είναι.

Δείχνουν ότι μπορούν να διαχειριστούν πρώτα τους εαυτούς τους.

Ένας βασικός δείκτης ότι ένας υπάλληλος έχει έρθει πραγματικά σε ένα σημείο που μπορεί να γίνει προϊστάμενος, είναι όταν χρειάζεται όλο και λιγότερο χρόνο για να διαχειριστεί προσωπικές καταστάσεις στη δουλειά του. Ο μόνος τρόπος που κάποιος μπορεί ποτέ να ελπίζει να γίνει υπεύθυνος και να διοικεί άλλους, είναι να μπορεί να διαχειριστεί τον εαυτό του, και αυτό είναι συνήθως μια καλή απόδειξη ότι είναι έτοιμος για το νέο τίτλο

Μπορεί να σας αρέσει:  Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

Φροντίζουν για τους άλλους

Αν ένας εργαζόμενος ανησυχεί για την επιτυχία του συναδέλφου του όσο και για τη δική του επιτυχία σε ένα ομαδικό πρόγραμμα, αυτό είναι συνήθως ένα πολύ καλό σημάδι οτι έχετε έναν δυνατό παίκτη ομάδας που θέλει να ωθήσει και τους άλλους να πετύχουν για να ανέβει το τμήμα. Όταν το βλέπετε αυτό, συνήθως σημαίνει ότι αυτός ο υπάλληλος αρχίζει να αισθάνεται πόσο σημαντικό είναι το “ομαδικό παιχνίδι” και θα κάνει καλά πράγματα αν τον ανεβάσετε, αρκεί να έχει και τα άλλα στοιχεία, όπως γνώση, πειθώ και κύρος.

Αναλαμβάνουν την ευθύνη

Ένα σημάδι ενός ηγέτη έτοιμου να αναλάβει έναν διευθυντικό ρόλο είναι η ικανότητα να αναλάβει την ευθύνη για τον εαυτό του ή την ομάδα. Δείχνει ότι είναι σίγουρος, νοιάζεται για την οργάνωση και αισθάνεται σαν να πρέπει να κάνει αυτό το παραπάνω βήμα για να διακριθεί το τμήμα του. Νιώθει την ευθύνη της θέσης του και θέλει να το περάσει και στους άλλους.

Διαχειρίζονται ήδη πρόσωπα χωρίς απλά να το συνειδητοποιούν

Όταν ένα μέλος του προσωπικού είναι έτοιμο να αναλάβει διευθυντικό ρόλο, έχει ήδη αναλάβει διευθυντικό ρόλο χωρίς να το έχει συνειδητοποιήσει. Συχνά, αυτό συμβαίνει από τους υπαλλήλους που το θέλουν, αλλά δεν μπορούν να το χειριστούν, οπότε πρέπει να το σταματήσετε αμέσως, αλλά αν δείτε ότι η υπόλοιπη ομάδα δέχεται αυτό το άτομο, είναι σίγουρα ένα καλό σημάδι. Όταν κάποιος πραγματικά θέλει να είναι σε αυτό το ρόλο, το κάνει χωρίς να προσπαθεί, γιατί το απολαμβάνει πραγματικά.

Ψάχνουν πάντα για λύσεις

Ένας θετικός υπάλληλος με βαθιά γνώση της δουλειάς του, συνήθως αναφέρεται σε σας με μια λύση αντί να σας λέει το πρόβλημα. Θέλει προσοχή βέβαια. Μπορεί να κρύβει και φιλοδοξία που να τη στρέψει και εναντίον σας αν χρειαστεί, αλλά συνήθως φαίνεται ο άνθρωπος που επιθυμεί να δίνει λύσεις χωρίς υστεροβουλία και χωρίς ανάγκη για αυτοπροβολή.

Μπορεί να σας αρέσει:  Γιατί η δέσμευση των υπαλλήλων είναι τόσο σημαντική για μια επιχείρηση φιλοξενίας

Είναι ενεργά άτομα

Οι άνθρωποι χρειάζονται οδηγίες και είναι καλό να τους δώσουμε κάθε λεπτομέρεια που χρειάζονται για τη δουλειά. Μερικές φορές μπορεί να ξεχαστούν πράγματα ή να γίνει ένα πρόβλημα κατά την απουσία σας. Όταν βρίσκετε μέλη της ομάδας που έθεσαν προληπτικά ερωτήσεις για κάτι που μπορεί να σας ξέφυγε, ή κατά την απουσία σας έλυσαν μια δύσκολη κατάσταση χωρίς να το ανακοινώσουν παντού και σας το ανέφεραν για να το γνωρίζετε ώστε να το προβλέψετε σαν διαδικασία για την επόμενη φορά, τότε είναι έτοιμοι να αναλάβουν ανώτερες θέσεις.

Κανείς ποτέ δεν είναι σίγουρος. Τα δείγματα είναι αυτά που οδηγούν κάποιον Διευθυντή να επιλέξει αυτούς που θα λάβουν το χρίσμα για άνοδο σε υψηλότερες θέσεις. Τις περισσότερες φορές η πείρα είναι σε θέση να διασφαλίσει ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για προϊστάμενος. Τα γενικά χαρακτηριστικά αυτά μπορεί όμως να δώσουν μια βοήθεια την ώρα που είστε σε δίλημμα για το ποιον θα ανεβάσετε.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΧρήσιμες συμβουλές για εργαζομένους σε F&B τμήματα
Next Article Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

3 Mins Read

Success Trap. Τι είναι και πώς μπορεί να εξελιχθεί σε “παγίδα θανάτου”

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.